Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb maandag een test ritje gedaan met een 320d in overijse bij Ginion vroeger De Smet.
    Reed verre van slecht héhé.
    Maar nu heb ik een vraagje ik kon daar een 320d uit stock kopen voor een redelijke prijs.
    De prijs was 30.601€.
    In deze prijs zit de 320d met optiepaket comfortline + Lederen stuur multifunktioneel+ alu velgen styling 154 16" en mistlampen voor.
    Is dit een goede prijs of is er meer af te krijgen?
    Ik hoop op reacties om verder te kunnen uitzien.
    Nissan QQ driver.

Comment

• Hoeveel km?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
        Heb maandag een test ritje gedaan met een 320d in overijse bij Ginion vroeger De Smet.
        Reed verre van slecht héhé.
        Maar nu heb ik een vraagje ik kon daar een 320d uit stock kopen voor een redelijke prijs.
        De prijs was 30.601€.
        In deze prijs zit de 320d met optiepaket comfortline + Lederen stuur multifunktioneel+ alu velgen styling 154 16" en mistlampen voor.
        Is dit een goede prijs of is er meer af te krijgen?
        Ik hoop op reacties om verder te kunnen uitzien.
        hoe oud al

Comment

• nieuw 0 km gereden.
          Nissan QQ driver.

Comment

• ik vermoed nieuw

Comment

nieuw 0 km gereden.
              dacht ik al want de vraagprijs is ongeveer de vraagprijs van enkele maanden terug, dus met bmw korting (-1650) en dealerkorting en alarm als standaarduitvoering

Comment

• Nog even een vraag spraakversie duits wat bedoelen ze daar mee?
                Nissan QQ driver.

Comment

Nog even een vraag spraakversie duits wat bedoelen ze daar mee?
                  Dat uw GPS-mokke duits spreekt misschien?

Comment

Nog even een vraag spraakversie duits wat bedoelen ze daar mee?
                    uw km teller staat in km, bij engelse versie in mijl, idem voor °c en °f

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
                      uw km teller staat in km, bij engelse versie in mijl, idem voor °c en °f
                      ok dan is dat niets om over te tobben.
                      alvast bedankt.
                      Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                        Dat uw GPS-mokke duits spreekt misschien?
                        als er geen GPS instaat?
                        Nissan QQ driver.

Comment

Die andere opties zitten in de comfort line al in.

Comment

• Heeft er iemand een foto van een navigatiesysteem voor de E90 ingebouwd in de linkse ventilator. Het is een accesoir van bmw denk ik ma ik vind der geen foto's van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper
                              Heeft er iemand een foto van een navigatiesysteem voor de E90 ingebouwd in de linkse ventilator. Het is een accesoir van bmw denk ik ma ik vind der geen foto's van.
                              Ik heb dat ooit eens gepost ja, maar waar dat juist zit ...

Hier ergens wss, maar vele pagina's terug. Het is een Systeem van VDO +- €1500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper
                                Heeft er iemand een foto van een navigatiesysteem voor de E90 ingebouwd in de linkse ventilator. Het is een accesoir van bmw denk ik ma ik vind der geen foto's van.
                                Alé ge hebt geluk dat het studeren even niet vlotte.

Edit: Vergeet de afbeelding niet te openen om alles nog beter te kunnen lezen.

Comment

• Cool !

Hoeveel kost de standaard navigatie met schermke in de 3 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                    Cool !

Hoeveel kost de standaard navigatie met schermke in de 3 ?
                                    Er staat een richtprijs in mijn eerste post, en de exacte prijs staat in de 2e post.

€1585

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                      Er staat een richtprijs in mijn eerste post, en de exacte prijs staat in de 2e post.

€1585

Zot! Voor dat geld koop je twee goeie TomTom's (910, of wat is de typering van de duurste ook weer?). Dat de ontvangst met zo'n VDO mss iets beter zal zijn (mits hij met antenne werkt), weegt daar voor mij echt niet tegen op. Bovendien is het scherm van de TomTom groter.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Zot! Voor dat geld koop je twee goeie TomTom's (910, of wat is de typering van de duurste ook weer?). Dat de ontvangst met zo'n VDO mss iets beter zal zijn (mits hij met antenne werkt), weegt daar voor mij echt niet tegen op. Bovendien is het scherm van de TomTom groter.
                                        Inbouw vs opbouw Dat prijsverschil zal je niet snel wegwerken.

Eerlijk gezegd zou ik het er voor over hebben. Is zoveel mooier dan ... een zuignap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                          Alé ge hebt geluk dat het studeren even niet vlotte.

Edit: Vergeet de afbeelding niet te openen om alles nog beter te kunnen lezen.
                                          Ik heb dat ook eens gezien bij onze dealer en eigenlijk is dit wel een mooi oplossing hé!

Comment

Working...
                                          X