Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
    Blijkbaar is de nieuwe 3 ook een coiffeursbak

http://www.gaybelgium.be/content/EEF...tXqiyCTA.shtml
    Ik heb altijd al geweten dat die mensen een goede smaak hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
      die 8.5 % is dat op de prijs exclusief BTW ?
      Ja, exclusief BTW, ik denk niet dat iemand korting geeft op de BTW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
        Ja, exclusief BTW, ik denk niet dat iemand korting geeft op de BTW
        Inclusief of exclusief BTW, dat komt toch op hetzelfde neer?

Bijvoorbeeld een E90 318i waarop je 8,5% korting krijgt:
        • exclusief BTW kost die 21.404,96 euro
          8,5 % korting komt dus neer op 1.819,42 euro
          de prijs met korting bedraagt (21.404,96 - 1.819,42 =) 19.585,54 euro
          tel hier 21% BTW bij en je komt op (afgerond) 23.699 euro
        • inclusief BTW kost de 318i 25.900 euro
          8,5 % kroting komt dus neer op 2.201 euro
          de prijs met kroting bedraagt dus (25.900 - 2.201 =) 23.699 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
          Inclusief of exclusief BTW, dat komt toch op hetzelfde neer?

Bijvoorbeeld een E90 318i waarop je 8,5% korting krijgt:
          • exclusief BTW kost die 21.404,96 euro
            8,5 % korting komt dus neer op 1.819,42 euro
            de prijs met korting bedraagt (21.404,96 - 1.819,42 =) 19.585,54 euro
            tel hier 21% BTW bij en je komt op (afgerond) 23.699 euro
          • inclusief BTW kost de 318i 25.900 euro
            8,5 % kroting komt dus neer op 2.201 euro
            de prijs met kroting bedraagt dus (25.900 - 2.201 =) 23.699 euro
          Inderdaad, maar op je bestelbon staat dus altijd de eerste berekening.

Comment

• *lol*

Comment

• Gisteren is mijn nieuwe E91 geleverd.
              Ik had Performance Line genomen en daarin zit standaard een PDC ( parkeersensor ) achteraan.
              Nu heb ik ondervonden dat die parkeersensor geen kik geeft ... niks waarschuwing voor naderende voorwerpen bij het achteruitrijden, nochtans zitten er wel degelijk 4 van die sensoren in mijn achterbumper ...
              Nu stel ik mij de vraag of het overbouwen van een radio-GPS i.p.v. de originele BMW-radio hier iets mee te maken zou kunnen hebben ?
              Ze hebben hem nochtans bij BMW zelf ingebouwd, of moet er een ander mankement zijn ?

Misschien heeft iemand op het forum al iets analoog voorgehad op een nieuwe BMW ?
              Ik zal in ieder geval eens opnieuw langs de garage moeten passeren ...

Comment

• pdc is idd aangesloten op de originele radio,hebben ze mij verteld,wou ook een pioneer gps inbouwen, maar dan verloor ik men pdc dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bunny
                  Gisteren is mijn nieuwe E91 geleverd.
                  Ik had Performance Line genomen en daarin zit standaard een PDC ( parkeersensor ) achteraan.
                  Nu heb ik ondervonden dat die parkeersensor geen kik geeft ... niks waarschuwing voor naderende voorwerpen bij het achteruitrijden, nochtans zitten er wel degelijk 4 van die sensoren in mijn achterbumper ...
                  Nu stel ik mij de vraag of het overbouwen van een radio-GPS i.p.v. de originele BMW-radio hier iets mee te maken zou kunnen hebben ?
                  Ze hebben hem nochtans bij BMW zelf ingebouwd, of moet er een ander mankement zijn ?

Misschien heeft iemand op het forum al iets analoog voorgehad op een nieuwe BMW ?
                  Ik zal in ieder geval eens opnieuw langs de garage moeten passeren ...
                  Met deze wijziging heb je inderdaad het geluidssignaal van je PDC verloren.
                  Welke garage is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JB3
                    Ik rijd sinds vorige zomer met een nieuwe e90 320d. Heb nu zo'n 19.000 km afgelegd. Omdat ik binnenkort op skivakantie vertrek en dus een paar duizend km moet doen, had ik mij voor alle zekerheid wat olie willen kopen.

Weet hier iemand welke motorolie ik nodig heb ? Had eens geinformeerd bij de dealer en die wou mij Shell Helix 5W-40 verkopen voor 19euro. Is dat de juiste olie ? Ik dacht dat longlife olie een pak duurder was, of vergis ik mij ?
                    Als het maar full-synthetic is

Comment

• Ik heb gisteren een zilveren 320d gezien met blackline achterlichten. Met deze lichten lijkt de BMW 3 nog meer op een prehistorische Nissan Primera. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk en goedkoop. Voor mij zijn deze Blackline lichten a big NO

Ziehier twee foto's om het te illustreren:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                        Met deze wijziging heb je inderdaad het geluidssignaal van je PDC verloren.
                        Welke garage is dat?
                        Hindrickx uit Roeselare.
                        Ze hebben daar wel niets van gezegd in de garage.
                        Heb een nieuwe Becker Indianapolis GPS op de kop kunnen tikken voor 500 Euro.
                        In mijn vorige wagen had ik een Becker Traffic Pro GPS en was daar heel content van.
                        Vandaar de keuze voor nabouw GPS ( en veel goedkoper natuurlijk ... ).

Ik moet wel nog terug naar de garage volgende week om een aanpassingsfront rond de GPS te laten plaatsen, want momenteel trekt de middenconsole nog op niet veel ...

Is er echt geen mouw te passen aan die PDC ?
                        Zal in de garage ook eens vragen dat ze de ipod-ingang aansluiten aan de AUX ingang van de GPS. Normaal zou dat ook moeten lukken ...

Comment

• Ik ben daarjuist effe bezig geweest met de individual configurator van de E90, en het 'rubinschwarz' kleurtje fascineert me wel ... heeft iemand daar een 'echte' foto van?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Roughneck heeft zo een M6 tegengekomen op de Ring vorige week

Moet ff in dat topic kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                              Ik ben daarjuist effe bezig geweest met de individual configurator van de E90, en het 'rubinschwarz' kleurtje fascineert me wel ... heeft iemand daar een 'echte' foto van?

Kijk 'es in het Individual topic.

Ik heb een paar foto's van een 650i Coupé in 't robijnzwart staan daar.

Comment

• Here we go.

Comment

• Op foto lijkt daar zo een rode tint in te zitten. Is dat in 't echt ook zo?

Dan zal da wel goe combineren met een rood interieur...

Hoeveel méér kosten die individuals eigenlijk tov de 'gewone'

Comment

• Tuurlijk zit er rood in.

"robijnzwart"

Wat is een robijn ?

Ah juist ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Ik heb gisteren een zilveren 320d gezien met blackline achterlichten. Met deze lichten lijkt de BMW 3 nog meer op een prehistorische Nissan Primera. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk en goedkoop. Voor mij zijn deze Blackline lichten a big NO

Ziehier twee foto's om het te illustreren:

Ik ben toch ook van die mening om ze origineel te houden, al zoek ik die gelijkenis niet zo op.
                                      Last edited by ; 25/03/2006, 15:22.

Comment

• Ik vind die achterlichten eigenlijk niet mis... op foto dan toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Tuurlijk zit er rood in.

"robijnzwart"

Wat is een robijn ?

Ah juist ja.

alsof je daar bij bmw op kan voortgaan...

een 3 reeks met 2500cc motor, 323i noemen... Zeggen dat er -no way- een M komt, maar dan toch komt... ze nemen daar nogal eens een loopje met de logica

Comment

Working...
                                          X