Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door el DiDiOorspronkelijk geplaatst door nlsHet uiterlijk vind ik serieus tegenvallen t.o.v. de huidige. De prestaties van de 330 daarentegen258pk, 0-100: 6.3s
Desondanks gaat mijn voorkeur nog altijd naar benzine
Dat zijn eerder theoretische waarden hé. Jij gaat toch niet met je 330i hernemen van 70 km/h naar 100 km/h in 5e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door el DiDiOorspronkelijk geplaatst door nlsHet uiterlijk vind ik serieus tegenvallen t.o.v. de huidige. De prestaties van de 330 daarentegen258pk, 0-100: 6.3s
Dat zijn eerder theoretische waarden hé. Jij gaat toch niet met je 330i hernemen van 70 km/h naar 100 km/h in 5e.
Waar zien jullie trouwens de cijfers van de hernemingenStaat dat in die tabel op de vorige bladzijde ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGIIOorspronkelijk geplaatst door BMWMBAangezien er een 523i komt met om en bij de 170pk, vermoed ik dat deze motor ook in de 3-reeks zal verschijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk vrees dat ze hier in België het vermogen dan naar beneden zulen halen naar 163pk, omwille van een lagere inschrijvingstax. BMW doet dit bijvoorbeeld ook met de 525d. Zelf heb ik een 530d. Dit vermogen werd van 218 naar 211pk gebracht. Misschien zal dit ook met de 2.5 motor gebeuren. Ik weet niet of een klant de keuze heeft of zal hebben tussen beide vermogens. Alleszins niet volgens de huidige prijslijst (5-reeks).
Comment
-
Klopt, met de huidige Boxster is het ook zo; je hebt de keuze tussen de volle 240pk, of de toegeknepen 211 pk. Toch wel 30pk verschil, en de 240pk-versie is in aankoopprijs 1000€ goedkoper1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexKlopt, met de huidige Boxster is het ook zo; je hebt de keuze tussen de volle 240pk, of de toegeknepen 211 pk. Toch wel 30pk verschil, en de 240pk-versie is in aankoopprijs 1000€ goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door el DiDiOorspronkelijk geplaatst door nlsHet uiterlijk vind ik serieus tegenvallen t.o.v. de huidige. De prestaties van de 330 daarentegen258pk, 0-100: 6.3s
Waar zien jullie trouwens de cijfers van de hernemingenStaat dat in die tabel op de vorige bladzijde ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door Rabbitvoor davy en waarschijnlijk nog veel andere geinteresseerden:
de nieuwe 3 met sportpack:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door Rabbitvoor davy en waarschijnlijk nog veel andere geinteresseerden:
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door Rabbitvoor davy en waarschijnlijk nog veel andere geinteresseerden:
Comment
-
Ik denk het ook wel. Is niet typisch voor BMW hé. Geen enkele BMW met Bangle-design, heeft zulke knipperlichten in de spiegels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door Rabbitvoor davy en waarschijnlijk nog veel andere geinteresseerden:
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door davyOorspronkelijk geplaatst door Rabbitvoor davy en waarschijnlijk nog veel andere geinteresseerden:
Het zou toch gewoon het M-pakket kunnen zijn. Dit soort bumper past beter bij het nieuwe BMW design dan de soort van de E46 M3.
Comment
Comment