Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jach, eerst zal die f*cking hollander nog eens de mercedes-term gebruiken voor een BMW-functie, dat zogezegd meer verspreid is dan DSG. Daar verliest hij al al zijn krediet.
En dan nog eens zo'n kemel van een chronologische fout ook.
Debiele mens, dat ze zo iemand een testrit gunnen!
GreetZ
En jij gebruikt een audi term voor een bmw, die dan nog iets totaal anders is ook
Klein beetje te rap getypt?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
En jij gebruikt een audi term voor een bmw, die dan nog iets totaal anders is ook
Klein beetje te rap getypt?
Idd was het net aan het verbeteren, maar vond het niet wat er precies scheelde. Ik zeg er is iets mis met mn post maar vond het niet. Had hem daarstraks ook al even gewist, maar vond het echt niet. Ben dan ook meer vertrouwd met de term ASC dan DSC.
En ja ook te snel getypt, was echt furieus toen ik dit las nje.
Die hollandse biatch.
Punt is en blijft, je benoemt geen BMW-functie met een Mercedes-naam en omgekeerd. Ze noemen toch ook de Sojoez-capsule geen Space Shuttle of omgekeerd.
Punt is en blijft, je benoemt geen BMW-functie met een Mercedes-naam en omgekeerd. Ze noemen toch ook de Sojoez-capsule geen Space Shuttle of omgekeerd.
GreetZ
Niet als kenner, daarin geef ik je gelijk. De auteur had eigenlijk het volgende moeten noteren: "DSC (BMW-jargon voor wat men elders ESP noemt)." Zo een beetje uitleg mag er wel bij, want anders wordt het allemaal onduidelijk als je maar af en toe de autowereld volgt. Toegegeven, als kenner kan dat enorm tegensteken. Bv. als ze voor de zoveelste keer uitleggen dat de motoren van de Focus, 307, C4 en nog een paar modellen, dezelfde zijn, dat ze daar HDI heten en ginder dan weer TDCi, dat ze zoveel pk hebben, enz.
GreetZ
Niet als kenner, daarin geef ik je gelijk. De auteur had eigenlijk het volgende moeten noteren: "DSC (BMW-jargon voor wat men elders ESP noemt)." Zo een beetje uitleg mag er wel bij, want anders wordt het allemaal onduidelijk als je maar af en toe de autowereld volgt. Toegegeven, als kenner kan dat enorm tegensteken. Bv. als ze voor de zoveelste keer uitleggen dat de motoren van de Focus, 307, C4 en nog een paar modellen, dezelfde zijn, dat ze daar HDI heten en ginder dan weer TDCi, dat ze zoveel pk hebben, enz.
Idd ik geef je gelijk. Maar persoonlijk gun ik een dergelijke "auteur" geen testrit in een 3, als hij zo'n elementaire zaken niet weet. Want indien deze hollander zou schrijven voor "het laatste nieuws uit holland" ofzo dan mag hij een dergelijke vergelijking maken.
Maar we zijn nog steeds bezig over een persoon die schrijft voor een auto-magazine. En Magda van achter de hoek zal dit boekje wel niet lezen, maar Jos de auto-liefhebber kent het verschil tussen de niertjes en de ster, en hij zal dit lezen... Kemel van formaat in een auto-review, die dus die persoon in mijn ogen degradeert tot Magda. En dat terwijl de Jos liever met de 3 ging gaan rijden zijn, en beter de kwaliteiten of mankementen ging beschreven hebben dan Magda.
No Magda's or Jossen were hurt in the making of this story.
We mogen wel niet vergeten dat Mercedes in samenwerking met BOSCH het ESP heeft uitgevonden en het ook als eerste constructeur op een wagen aanbood: de Mercedes W140 en C140 (vorige S-klasse en SEC/CL)
De andere constructeurs hebben pas na jaren het systeem overgenomen...
We mogen wel niet vergeten dat Mercedes in samenwerking met BOSCH het ESP heeft uitgevonden en het ook als eerste constructeur op een wagen aanbood: de Mercedes W140 en C140 (vorige S-klasse en SEC/CL)
De andere constructeurs hebben pas na jaren het systeem overgenomen...
Kan heel goed zijn, maar dat is niet wat ik zei. :p Het ging er gewoon over dat ESP bekender is als begrip dan DSC. Nu ja.
Nog niemand op het forum een bestelling lopen voor een 3-reeks??
Comment