Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik goed kan kijken, is dit er dus eentje zonder xenons. Valt nog mee eigenlijk, hopelijk zitten die lichtringen er nog op Ik ben eens benieuwd naar de Packs die BMW gaat aanbieden.
@glennvc: Heb je al een paar gegevens over de eventuele packs die BMW aanbiedt op de '3? En wanneer staat hij in de showroom bij de andere dealers? 5 maart?
@glennvc: Heb je al een paar gegevens over de eventuele packs die BMW aanbiedt op de '3? En wanneer staat hij in de showroom bij de andere dealers? 5 maart?
Eigenlijk hebben we bitterweinig info gekregen. Een beknopt foldertje met daarin de opties die standaard zijn op welke motoristaties etc.
Eigenlijk hebben we bitterweinig info gekregen. Een beknopt foldertje met daarin de opties die standaard zijn op welke motoristaties etc.
Geen prijzen.
Ik heb een folder met alle uitrustings pakketten en pijzen zal hem morgen eens inscannen en online zetten
Geen prijzen.
Ik heb een folder met alle uitrustings pakketten en pijzen zal hem morgen eens inscannen en online zetten
Comment