Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
    Waar is dat?
    The place to be voor testritjes

Comment

• Als ik goed kan kijken, is dit er dus eentje zonder xenons. Valt nog mee eigenlijk, hopelijk zitten die lichtringen er nog op Ik ben eens benieuwd naar de Packs die BMW gaat aanbieden.

@glennvc: Heb je al een paar gegevens over de eventuele packs die BMW aanbiedt op de '3? En wanneer staat hij in de showroom bij de andere dealers? 5 maart?

Comment

• de passat is dan ook een klasse groter. Die speelt met de 5reeks, qua maat. Je zou eerder met de bora moeten vergelijken, qua grootte.

Comment

• De middenconsole valt mij precies wat tegen (knoppen lijken goedkoop of komen toch zo over)

Comment

• Nog een vraagje @ glennvc: Valt die middenconsole zonder I-Drive goed mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              de passat is dan ook een klasse groter. Die speelt met de 5reeks, qua maat. Je zou eerder met de bora moeten vergelijken, qua grootte.
              De Passat situeert zich toch op het niveau van de 3, vind ik. Is mss iets groter, maar De Passat een stuk goedkoper dan de 5 hé. Straks ga je nog zeggen dat een Skoda Octavia ook in de categorie van de 5 moet omdat hij allicht groter is dan de nieuwe 3. De Octavia heeft dan mss wel een Golf-onderstel, maar het is en blijft een grote wagen. :p
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                de passat is dan ook een klasse groter. Die speelt met de 5reeks, qua maat. Je zou eerder met de bora moeten vergelijken, qua grootte.
                Passat is zeker geen concorrent voor de 5! Passat is een auto die mikt op het publiek van A4, 3-reeks en C-klasse!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                  Nog een vraagje @ glennvc: Valt die middenconsole zonder I-Drive goed mee?
                  Ja hoor. Het gedeelte met de tellertjes komt den wel wat smal over maar het kan er nog door vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    Passat is zeker geen concorrent voor de 5! Passat is een auto die mikt op het publiek van A4, 3-reeks en C-klasse!
                    Geen concurrent voor de 5 máár qua grote zijn ze vergelijkbaar. De passat volgens mij toch dichter bij de 5 als bij de 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s
                      De middenconsole valt mij precies wat tegen (knoppen lijken goedkoop of komen toch zo over)
                      Mja, mja, het feit dat de draaiknoppen zelf niet in alu waren stond me niet echt aan. Zo lijkt het geheel mss iets goedkoper.

Alles is relatief natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                        @glennvc: Heb je al een paar gegevens over de eventuele packs die BMW aanbiedt op de '3? En wanneer staat hij in de showroom bij de andere dealers? 5 maart?
                        Eigenlijk hebben we bitterweinig info gekregen. Een beknopt foldertje met daarin de opties die standaard zijn op welke motoristaties etc.

Geen prijzen.

Comment

• Optielijst 3 reeks E90:

Comment

• Ik ben daarjuist is naar Bornem gegaan. De 3-reeks stond nimeer in de showroom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                              Ik ben daarjuist is naar Bornem gegaan. De 3-reeks stond nimeer in de showroom
                              welke showroom ben je geweest?
                              Je moest helemaal vanachter zijn hé. Als ze er tenminste nog staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                welke showroom ben je geweest?
                                Je moest helemaal vanachter zijn hé. Als ze er tenminste nog staan.
                                Jaja, kweet het wel . Maar ze stonden er dus niet meer. Flauwerikken, BMW .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                  Eigenlijk hebben we bitterweinig info gekregen. Een beknopt foldertje met daarin de opties die standaard zijn op welke motoristaties etc.

Geen prijzen.
                                  Ik heb een folder met alle uitrustings pakketten en pijzen zal hem morgen eens inscannen en online zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                                    Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power

Geen prijzen.
                                    Ik heb een folder met alle uitrustings pakketten en pijzen zal hem morgen eens inscannen en online zetten
                                    wow liggen die al bij de dealer??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                      kan je daar zomaar binnengaan of moet je daarvoor afspraak of uitnodiging hebben???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII
                                        kan je daar zomaar binnengaan of moet je daarvoor afspraak of uitnodiging hebben???
                                        Je kan er zomaar binnengaan.

Voor een testrit moet je wel een afspraak hebben natuurlijk.
                                        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                          Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII
                                          Je kan er zomaar binnengaan.

Voor een testrit moet je wel een afspraak hebben natuurlijk.
                                          en als je er zomaar binnengaat, wat kan je daar doen??Gewoon wat naar de bmwkes zien??

Comment

Working...
                                          X