Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• of ik het beter zou vinden, weet ik niet echt hoor
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 5 maart staat hij inderdaad bij de duitse dealers, dus ook wel de onze zeker. Zo staat in de nieuwsbrief.

Comment

• Het is echt een heel mooie wagen maar de achterkant is precies die van de nissan van zoveel jaren terug... de volgende zal dan maar een touring worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235
          Het is echt een heel mooie wagen maar de achterkant is precies die van de nissan van zoveel jaren terug... de volgende zal dan maar een touring worden...
          Die gaat nog lelijker worden: dezelfde lichten, maar dan een veel te brave touring-achterkant. Een BMW is sowieso mooier als sedan, vind ik. Zie naar de 5-reeks. De sedan straalt achteraan toch tien keer meer uit dan die touring die er gewoner dan gewoon uitziet hé.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Oorspronkelijk geplaatst door joske235
            Het is echt een heel mooie wagen maar de achterkant is precies die van de nissan van zoveel jaren terug... de volgende zal dan maar een touring worden...
            Die gaat nog lelijker worden: dezelfde lichten, maar dan een veel te brave touring-achterkant. Een BMW is sowieso mooier als sedan, vind ik. Zie naar de 5-reeks. De sedan straalt achteraan toch tien keer meer uit dan die touring die er gewoner dan gewoon uitziet hé.
            Gewoner dan gewoon? En hoe noem jij dan een doorsnee VW Touran?

Comment

Meestal vind ik de Touring van een model net mooier, ook bij BMW. Ze zien er 'eleganter' uit.
              Een BMW 3 Touring (huidig model dus) met het juiste kleur en mooie velgen: af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
                Net of je tegen een hond bezig bent

Comment

Spreek voor jezelf. Ik vind de '5 Touring werkelijk prachtig!

Comment

• Ik begin de E61 ook stilletjes aan meer te appreciëren. Alleen mag je 'm niet in 't zilver nemen (de massieve koetswerkdelen achteraan komen dan iets minder prominent voor de dag), en moet 'ie écht wel minstens op 18" staan (een E60 gaat nog net met 17").

Maar ik blijf de A6 Avant (exterieur) en de W211 (exterieur én interieur) duidelijk knapper vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                      Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
                      dus ge noemt je zelf een hond ofwa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                        Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                        Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
                        dus ge noemt je zelf een hond ofwa

Comment

• Ja, sorry hé, maar ik vind touring-versies van BMW eigenlijk altijd lelijker dan de vierdeursversies. Zeker de E61 tegenover de E60. Iemand die de E61 koopt, lijkt wel iemand die het Bangle-design niet mooi vindt of zo. Die achterlichten zijn toch veel te gewoon tegenover die van de E60?
                          Mooie breaks, vind je bij Audi of Alfa. De Renault Laguna is ook mooier als break. Een break van BMW of Mercedes vind ik altijd lelijker dan de gewone sedan.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Alleen al foto doet nieuwe BMW3 verkopen

Honderden landgenoten hebben al een koopcontract getekend voor de nieuwe BMW3, niettegenstaande ze het model enkel op een foto hebben gezien. De vijfde generatie van BMW's succesmodel werd gisteren in wereldpremière voorgesteld in het Spaanse Valencia.

Over een maand wordt de BMW3 bij ons gelanceerd. ,,Wie al bestelde, wil lange wachttijden vermijden'', zegt de woordvoerder van BMW Belgium.

De nieuwe BMW3 is langer, breder en hoger dan zijn voorganger. Dat vertaalt zich vooral in meer beenruimte voor de passagiers achteraan. ,,Toch is het een echte Dreier . De reeks straalt alles uit wat wij op technisch vlak te bieden hebben. De BMW3 wil het icoon van de sportlimousine blijven'', zegt Wolfgang Epple, verantwoordelijke directeur voor het nieuwste product.

De 3 is ontzettend belangrijk voor de toekomst van BMW: in 2004 verkocht BMW 1,2 miljoen auto's, een record. 44 procent van de productie waren BMW3-modellen. Van de vierde generatie werden drie miljoen stuks verkocht, de meest succesvolle BMW ooit.

In 1975 was de 3 het instapmodel van het merk, vandaag is dat de kleinere BMW1. De BMW 320i met viercilindermotor gaat 27.700 euro kosten, voor de 320d viercilinder diesel betaal je vanaf 30.300 euro. Ook de 325i en 330i worden al gebouwd in de fabrieken in München, Leipzig, Regensburg en in een productie-eenheid in Zuid-Afrika en China. Later volgt nog de 318i benzine. In ons land werden vorig jaar 24.000 BMW's verkocht, waarvan 11.000 BMW3's.

hetnieuwsblad.be
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• ik wacht liever op de nieuwe coupé of cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                ik wacht liever op de nieuwe coupé of cabrio

idem
                                tegen dat mijn leasetermijn is afgelopen zal de coupé wel op de markt zijn

(hopelijk kan ik mijn wagen misschien doorschuiven naar nen collega zodat ik ni te lang moet wachten )

Comment

• OK BMW E90 fans.
                                  Gisteren was er toch niets te beleven op dit forum.
                                  Ben dan nog maar eens gaan checken bij www.germancarfans.com , via dewelke ik op een Hongaarse site terecht gekomen ben met een massa foto's van de nieuwe 3 serie. Knappe foto's van tijdens de persvoorstelling in Spanje.
                                  Wel wordt ik dat foto kijken stilaan beu.
                                  Morgen de verkoper nog een een belletje geven dat hij me zo snel mogelijk een datum moet geven om naar Bornem te gaan.
                                  Verkopers zelf hebben midden februari een 2-daagse vorming. Ze mogen terug naar school. Het vak heet : hoe verkoop ik de nieuwe 3-serie.
                                  Last edited by BELCAR; 04/02/2005, 19:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR
                                    Morgen de verkoper nog een een belletje geven dat hij me zo snel mogelijk een datum moet geven om naar Bornem te gaan.
                                    Ik ben ook al eens gaan piepen in Bornem, maar hij stond niet meer in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps
                                      idem
                                      tegen dat mijn leasetermijn is afgelopen zal de coupé wel op de markt zijn

(hopelijk kan ik mijn wagen misschien doorschuiven naar nen collega zodat ik ni te lang moet wachten )
                                      Die cabrio ziet er goed uit.

Comment

• Wordt het nu 3 Coupé en 3 Cabrio of 4 en 4 Cabrio?
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Wordt het nu 3 Coupé en 3 Cabrio of 4 en 4 Cabrio?
                                          Nog een jaartje geduld en je zal het weten .

Comment

Working...
                                          X