Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is echt een heel mooie wagen maar de achterkant is precies die van de nissan van zoveel jaren terug... de volgende zal dan maar een touring worden...
Het is echt een heel mooie wagen maar de achterkant is precies die van de nissan van zoveel jaren terug... de volgende zal dan maar een touring worden...
Meestal vind ik de Touring van een model net mooier, ook bij BMW. Ze zien er 'eleganter' uit.
Een BMW 3 Touring (huidig model dus) met het juiste kleur en mooie velgen: af!
Honderden landgenoten hebben al een koopcontract getekend voor de nieuwe BMW3, niettegenstaande ze het model enkel op een foto hebben gezien. De vijfde generatie van BMW's succesmodel werd gisteren in wereldpremière voorgesteld in het Spaanse Valencia.
Over een maand wordt de BMW3 bij ons gelanceerd. ,,Wie al bestelde, wil lange wachttijden vermijden'', zegt de woordvoerder van BMW Belgium.
De nieuwe BMW3 is langer, breder en hoger dan zijn voorganger. Dat vertaalt zich vooral in meer beenruimte voor de passagiers achteraan. ,,Toch is het een echte Dreier . De reeks straalt alles uit wat wij op technisch vlak te bieden hebben. De BMW3 wil het icoon van de sportlimousine blijven'', zegt Wolfgang Epple, verantwoordelijke directeur voor het nieuwste product.
De 3 is ontzettend belangrijk voor de toekomst van BMW: in 2004 verkocht BMW 1,2 miljoen auto's, een record. 44 procent van de productie waren BMW3-modellen. Van de vierde generatie werden drie miljoen stuks verkocht, de meest succesvolle BMW ooit.
In 1975 was de 3 het instapmodel van het merk, vandaag is dat de kleinere BMW1. De BMW 320i met viercilindermotor gaat 27.700 euro kosten, voor de 320d viercilinder diesel betaal je vanaf 30.300 euro. Ook de 325i en 330i worden al gebouwd in de fabrieken in München, Leipzig, Regensburg en in een productie-eenheid in Zuid-Afrika en China. Later volgt nog de 318i benzine. In ons land werden vorig jaar 24.000 BMW's verkocht, waarvan 11.000 BMW3's.
OK BMW E90 fans.
Gisteren was er toch niets te beleven op dit forum.
Ben dan nog maar eens gaan checken bij www.germancarfans.com , via dewelke ik op een Hongaarse site terecht gekomen ben met een massa foto's van de nieuwe 3 serie. Knappe foto's van tijdens de persvoorstelling in Spanje.
Wel wordt ik dat foto kijken stilaan beu.
Morgen de verkoper nog een een belletje geven dat hij me zo snel mogelijk een datum moet geven om naar Bornem te gaan.
Verkopers zelf hebben midden februari een 2-daagse vorming. Ze mogen terug naar school. Het vak heet : hoe verkoop ik de nieuwe 3-serie.
Comment