Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Mijn neef is gisterenavond zijn nieuwe 325i gaan ophalen. En deze morgen zijn we een toerke gaan doen. Eerst reed hij maar na lang zagen mocht ik ook eens rijden. De 2.5 zes-in-lijn heeft een goede vooruitgang gemaakt. Méér vermogen en ook een pak meer rijplezier. En de wagen is in staat om uitstekende prestaties neer te zetten. Wel jammer dat ik maar een kwartiertje mocht rijden en dat de wagen net iets te klein is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéMijn neef is gisterenavond zijn nieuwe 325i gaan ophalen. En deze morgen zijn we een toerke gaan doen. Eerst reed hij maar na lang zagen mocht ik ook eens rijden. De 2.5 zes-in-lijn heeft een goede vooruitgang gemaakt. Méér vermogen en ook een pak meer rijplezier. En de wagen is in staat om uitstekende prestaties neer te zetten. Wel jammer dat ik maar een kwartiertje mocht rijden en dat de wagen net iets te klein is.? met wat reed uw neef dan wel vroeger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskigisteren even bij bmw gestopt en toch maar even in een 320d gaan zitten..... ik voelde totaal geenn bmw sfeer
dan maar even plaatsgenomen in de E46 die daar stond en het is toch pakken mooier hoor, het oude interieur
Please bring it back
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakToch nog even over de GPS: dit is een vrij duur gadget. Momenteel voor veel mensen niet interessant. Wat natuurlijk wel kan, is dat men GPS gaat uitbreiden met tal van andere functies, waardoor het wel interessant wordt. Dat je bv. via je GSM ten alle tijde je wagen kan lokaliseren. Mss nog een ideetje: dat je via je GPS andere GPS-toestellen kan waarnemen, waardoor het scherm je duidelijl maakt dat er een file in aantocht is (veel auto's met GPS-systeem op een autoweg, die traag voortbewegen). Het kan allemaal hé.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_sHad je 10 jaar geleden airco dan had je er toen ook geen cent meer voor gekregen, vandaag is het echter een must. GPS is volgens mij diezelfde toer aan het opgaan. Let er maar eens op hoeveel wagens tegenwoordig al GPS ingebouwd hebben.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Net zoals Nissan op zijn Micra
(voor de mensen die traag van begrip zijn : 't was om dete counteren
)
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2Net zoals de Micra een wagen is voor de mensen die geen echte wagen kunnen kopen, is de TomTomGo op de BMW 3 een zoethoudertje voor de mensen die zich de echte versie niet kunnen veroorloven.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHad mijn vader in '94 (11 jaar geleden) geen airco in de Saab besteld, dan zat ik nu nog met die auto opgescheept. Voor GPS ligt het hélemaal anders. Meer zoals een automatic of zo ... het is subjectief: sommigen willen het, sommigen hoeven het niet.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNet zoals dat namaakleder sensatec (of iets in dien aard, ik ben niet zeker van de naam) ... 't Is toch belachelijk dat BMW dergelijke onnozeligheden begint aan te biedenBMW E46 318d '05
Comment
-
Daarstraks een 320d testgereden. Was met Dynamic Line pakket. 17" wielen, sportophanging, xenon en zo dus. Verder ook nog leder.
Heel aangename wagen, leuke zitpositie en veel vermogen. Ik was hem wel vrij snel gewoon. De sportophanging doet perfect haar werk. Sportief, maar toch heel comfortabel. Het stuurgevoel is zeer goed. Meer kan je lezen in het 'BMW-lovers' topic onder 'Algemeen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNet zoals dat namaakleder sensatec (of iets in dien aard, ik ben niet zeker van de naam) ... 't Is toch belachelijk dat BMW dergelijke onnozeligheden begint aan te bieden
wow daarvan ben ik toch geschrokken hoor.. zelfs de meest onnozele amerikanen doen dit niet ..
Comment
-
Ik dacht dat Sensatec (net zoals in de 1-reeks) een stofje is met een meer opvallende print. Het is geen kunstleder. BMW heeft geen kunstleder in het assortiment.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk dacht dat Sensatec (net zoals in de 1-reeks) een stofje is met een meer opvallende print. Het is geen kunstleder. BMW heeft geen kunstleder in het assortiment.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk dacht dat Sensatec (net zoals in de 1-reeks) een stofje is met een meer opvallende print. Het is geen kunstleder. BMW heeft geen kunstleder in het assortiment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexHad mijn vader in '94 (11 jaar geleden) geen airco in de Saab besteld, dan zat ik nu nog met die auto opgescheept. Voor GPS ligt het hélemaal anders. Meer zoals een automatic of zo ... het is subjectief: sommigen willen het, sommigen hoeven het niet.
Je moet er ook maar eens op letten hoeveel modale huisvaders tegenwoordig in hun wagen (lees monovolume) een PDA, of Tomtom go ed tegen hun dashbord geplakt hebben. Dit zijn niet de mensen die het dagdagelijks nodig hebben maar dit zijn wel de mensen die als ze binnen een paar jaar een 2de hands wagen kopen er 1 willen met GPS want het is toch o zo gemakkelijk (voor die 5 keer dat ze het op een jaar kunnen gebruiken) en die wirwar van die kabeltjes die willen ze niet meer dus het moet een ingebouwde zijn.
Wat die airco betreft. Voor mij is dit een must maar wat mij opvalt nu ik een nieuwe wagen (Kangoo) heb besteld is dat er zeer veel Kangoo-rijders geen airco in de wagen hebben (dit valt aan de buitenzijde op omdat in de privilege-uitvoering zit airco standaard in en is ook de bumper meegespoten). Deze uitvoering is even duur als men zou een uitvoering lager kiezen met als optie airco in. Dus normaal als men airco wil neemt men de privilege-uitvoering. Ok we spreken dan enkele klassen lager dan een BMW of MB maar ik vind het toch vreemd dat er dan toch zoveel jonge gezinnen (de meeste kangoo-bestuurders) geen airco op de wagen nemen.
Comment
-
Ik heb vandaag na de testrit gevraagd hoeveel I-drives (met GPS) er verkocht worden op de nieuwe 3-reeks. Ongeveer één derde, antwoordde men mij. Verbaast me niets. Het is en blijft duur. En wat die haaievin betreft: elke nieuwe 5- en 7-reeks heeft dat.Bij de 3-reeks is het een optie, zoals ik net al zei.
Comment
Comment