Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk denk 't niet ... Je krijgt waarschijnlijk pas een uitnodiging als je ooit een BMW gekocht hebt, en technisch gezien hebben jullie geen BMW gekocht waar de dealer weet van heeft ... Snap je ?
Ik vermoed echter dat je wel klant bij een officiële garage moet zijn deze keer... want ik heb mijn BMW eens laten herstellen te Mechelen en ben daar uitgenodigd, echter nog geen uitnodiging uit mijn eigen regio ontvangen.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Zwart interieur zonder i-Drive. Mooier, strakker en sportiever naar mijn mening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascalUitleg van de verkoper is bij ons toch ietsje anders...
Elk jaar willen ze de klanten uitnodigen voor een hapje en een drankje; als ze dit nu kunnen combineren met de voorstelling van een nieuw model is dit mooi mee genomen.
Rij je nu met een 1 of een 7-reeks maakt het verschil niet.
Alle klanten worden uitgenodigd
Maar ik denk dat het enkel is wanneer je officiël hebt geshopt bij BMW of er ooit een herstelling hebt gedaan of onderdelen hebt besteld.
Het is zelfs zo dat er een volledige database is van welke opties je allemaal hebt. Je moet maar je nr-plaat zeggen en ze weten bv. of je regensensor hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segaidd, ik heb ook reeds uitnodigingen gekregen voor de 1-reeks en voor de 5-reeks en nu voor de 3-reeks...
Maar ik denk dat het enkel is wanneer je officiël hebt geshopt bij BMW of er ooit een herstelling hebt gedaan of onderdelen hebt besteld.
Het is zelfs zo dat er een volledige database is van welke opties je allemaal hebt. Je moet maar je nr-plaat zeggen en ze weten bv. of je regensensor hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segaidd, ik heb ook reeds uitnodigingen gekregen voor de 1-reeks en voor de 5-reeks en nu voor de 3-reeks...
Het is zelfs zo dat er een volledige database is van welke opties je allemaal hebt. Je moet maar je nr-plaat zeggen en ze weten bv. of je regensensor hebt.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske235dan zullen ze ni tegen uwe kop kunnen denk ik
en van de officieel shoppen das ni waar zenne...
't achterlicht is toch kapot dus moeten we er es naar toe, kzal het es vragen zie2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerSubliem!Die velgen vallen ook nog mee.
Comment
-
Deze morgen heb ik achter en naast een nieuwe 320 d gereden ,'t was op de A12 in Aartselaar richting Brussel (naar Bornem zeker).
Het was een donkergrijze met mooie (ik vermoed 17') wielen.
Hij ziet er niet slecht uit ,niet opvallend maar het design stoot zeker niet tegen de borst.
Comment
-
kvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakkvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks vandie "jongen" zoals jij zegt, durft teminste vernieuwen, integenstelling tot andere merken
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakkvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks van
Je weet toch dat Bangle OOK verantwoordelijk was voor het design van de vorige 3 Serie (E46)
Comment
Comment