Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor die 17% heeft ie al 6-7000 km dus tweedehands

lijkt me wel een heel interessant aanbod vooraan de 40000 euro voor een kar van meer dan twee miljoen

Comment

• tis moeilijk denk ik om foto te vinden van E9O op 19 inch M3 wielen.
      Hier vind je wel een picture tuning contest van de E9O om es een idee
      te hebben

Comment

• trekt een beetje vb op style 172

Comment

• acs style 4

Comment

• Lelijke E90's hoor! Vooral die eerste, met die 'opengetrokken' koplampen. Hehehehe. Doet me denken aan een slaperig iemand, die zijn ogen eens goed opentrekt in de hoop meer wakker te worden.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zijn geen echte autos e,net zoals vb deze met 19 of 2O inch manipulatie

Comment

• Hij is nog maar net op de markt, en zoals hier blijkt zijn de johnnybakken er ook al direct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                  Hij is nog maar net op de markt, en zoals hier blijkt zijn de johnnybakken er ook al direct.
                  Sommige zijn maar photoshops he... (gelukkig maar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                    Hij is nog maar net op de markt, en zoals hier blijkt zijn de johnnybakken er ook al direct.
                    1 voordeel, vele johns gaan hem zich nie kunnen permitteren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                      There is always a way...

best even doorsturen naar alex69alex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        best even doorsturen naar alex69alex
                        Maar een 69 is toch al voor de iets gevorderde MINI-neükers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                          Maar een 69 is toch al voor de iets gevorderde MINI-neükers.
                          de gedachte is ook door mijn hoofd gegaan toen ik zijn nick moest typen. Waar zit die trouwens de laatste tijd? hij heeft misschien al die foto gevonden en nu waarschijnlijk aant " exercising "

Comment

• Comment

• Comment

• en goed nieuws voor mezelf:

we hebben de V70R gisteren es geklokt

0-100 in respectievelijk 7,1 - 7,2 - 7,1 seconde

teleurstellend eigenlijk voor een auto met 300pk

was wel een automaat maar toch

als je dan ziet dat de 330i naar 100 spurt in 6.4 seconden ben ik een heel blij mens

Ik vond dat die volvo enorm goed trok, hij kon enkel wat vlotter in het verkeer zijn (automaat denkt te lang na) dus een 330i met manuele bak moet fantastisch zijn

Comment

• ik vind dus pakken 330i met alle toeters en bellen die ik wil (navi, leder, sportzetels, xenon) met minder dan 10000 km en max 1 jaar oud voor minder dan 40.000 euro

geweldig toch hoe die nieuwe auto's zakken in prijs als ze het terrein van de dealer verlaten

Comment

• Volvo V70R??? Ik dacht dat je met een Audi A4 reed? Hoeveel wagens heb je eigenlijk? Is eigenlijk wel allemaal off topic.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Volvo V70R??? Ik dacht dat je met een Audi A4 reed? Hoeveel wagens heb je eigenlijk? Is eigenlijk wel allemaal off topic.

ik heb een V70R voor een weekje zie: http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...&page=18&pp=10

IRL rij ik idd met de A4

Comment

• Nu zie ik u eens zie. Ik wist niet dat je kalend was. Een kalende man met een E- of CLS-klasse, past nog wel hoor. Nu, ik zou toch een dikke BMW 3 kopen hoor. Of een 5-reeks. En daarmee zit ik weer on topic.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          ik heb een V70R voor een weekje zie: http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...&page=18&pp=10

IRL rij ik idd met de A4
                                          hehe.. geziet er precies gelukkig uit op die foto.

Comment

Working...
                                          X