Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komt er nu én een '3 Cabrio, én een '4 CC?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DVBert
      Don't worry....das door de parrafine die ze over de wagen spuiten om hem te beschermen gedurende het transport. Bij de onze zag ge zo de stukken parrafine hangen op sommige plaatsen....nadien blonk hij zoals het moest
      De wagen wordt vandaag "ontvet".
      Morgen neem ik 'm in ontvangst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Komt er nu én een '3 Cabrio, én een '4 CC?
        Een vierdeurs cabrio: ik geloof er geen reet van.
        Trouwens, ik denk dat ze bij BMW toch aan de klassieke kap zullen vasthouden (ik hoop dat toch...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
          Een vierdeurs cabrio: ik geloof er geen reet van.
          Trouwens, ik denk dat ze bij BMW toch aan de klassieke kap zullen vasthouden (ik hoop dat toch...)
          Ik denk dat hij '3-reeks en '4-reeks bedoelt

Als de 4-reeks er komt dan ging dat toch zowel de coupé als de cabrio zijn die die benaming meekreeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
            Ik denk dat hij '3-reeks en '4-reeks bedoelt

Als de 4-reeks er komt dan ging dat toch zowel de coupé als de cabrio zijn die die benaming meekreeg?

Dat had ik wel door .

Hij zegt: komt er een 3' cabrio (met 3 dan ook het nummer 3 van de benaming 320d). En ik zeg dat er geen 3' cabrio komt, maar wel een 4 cabrio. Snappie (nope, not the croc.)

Ik denk ook dat de 4 reeks zowel de coupé als de cabrio zal zijn (zoals het geval is met de 6)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
              er zitten wellicht nog van die blokskes onder bij de vering, en ze moeten ze nog eruit nemen.
              Een vraag die ik me al een tijdje stel. Waarom die blokjes (zodat de wagen hoger staat) tijdens het transport ?

Comment

• Heeft er trouwens al iemand een mooie screensaver van de E90 gevonden ?
                (niet deze met alle 3-serie modellen).

Nu heb ik er een van de 5-serie. Het wordt stilaan tijd dat ik deze vervang.

Comment

• Volgens mij wordt dat gedaan voor de stabiliteit van de auto's op de vrachtwagen. Hierdoor gaan ze minder springen en schudden.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Volgens mij wordt dat gedaan voor de stabiliteit van de auto's op de vrachtwagen. Hierdoor gaan ze minder springen en schudden.
                    Juist, anders zouden de veren constant dichtslaan, ... Vandaar dus de 'blokskes'

Comment

• Heb vorige week met een 330i meegereden van een medewerker van BMW. Het was een lichtgrijze, behoorlijk goed uitgerust (leder, 18" alu-velgen, navigatie,...). Hij zag er echt goed uit en voor zover ik dat als passagier kan beoordelen, heerlijke motor! Discreet bij laag toerental maar heerlijk sportief bij hoge toeren en enorm soepel.

Comment

Dat had ik wel door .

Hij zegt: komt er een 3' cabrio (met 3 dan ook het nummer 3 van de benaming 320d). En ik zeg dat er geen 3' cabrio komt, maar wel een 4 cabrio. Snappie (nope, not the croc.)

Ik denk ook dat de 4 reeks zowel de coupé als de cabrio zal zijn (zoals het geval is met de 6)
                        Een '3 Cabrio is nog nooit uitgekomen als vierdeurs. Ik bedoelde dus beiden in tweedeursversie. De '3 Cabrio zou dan gebaseerd zijn op de '3 Coupé hé. Net zoals vroeger. Ik vraag me gewoon af of de '4 daar dan nog eens bovenop uitkomt. Als CC ipv met gewone stoffen kap.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          Een '3 Cabrio is nog nooit uitgekomen als vierdeurs. Ik bedoelde dus beiden in tweedeursversie. De '3 Cabrio zou dan gebaseerd zijn op de '3 Coupé hé. Net zoals vroeger. Ik vraag me gewoon af of de '4 daar dan nog eens bovenop uitkomt. Als CC ipv met gewone stoffen kap.
                          Jamaar, dan zit je met een 3 vier- en tweedeurs. Wat is dan nog het nut van een nummer 4?

Comment

Jamaar, dan zit je met een 3 vier- en tweedeurs. Wat is dan nog het nut van een nummer 4?

Lol, al die 3'en en 4'en.
                            Is het gewoon niet zo dat de sedan en touring bij het cijfer 3 zullen blijven zweren en de varianten daarop (coupé en cabrio) het cijfer 4 zullen krijgen?
                            Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was.

En die 4 heeft dus niets te maken met het aantal deuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz
                              Is het gewoon niet zo dat de sedan en touring bij het cijfer 3 zullen blijven zweren en de varianten daarop (coupé en cabrio) het cijfer 4 zullen krijgen?
                              Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was
                              Idd, is al meermaals gesuggereerd, maar is nog altijd niet zeker. Oneven nummers zouden voor berline's en tourings zijn, even nummers voor coupé's en cabrio's. Dan zouden de coupé en cabrio van de 1-reeks ook de 2-reeks moeten worden... we zullen wel zien.

Comment

• Bmw 3 Touring

Oowee als BMW dit doet

Comment

• hey, dat is een 5-reeks touring niet?

die trekt er anders wel zeer veel op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                    hey, dat is een 5-reeks touring niet?

die trekt er anders wel zeer veel op
                                    Heb jij nog nooit een 5 Touring gezien? :

Comment

• dit was sarcastisch bedoeld he

ik weet wel hoe een 5 touring eruitziet, en ik vind het bijna een copycat ervan

Comment

• Die '3 Touring is al net zo lelijk als de '5 Touring. Nu ja, bij die eerste valt het verschil met de berline nogal mee. Bij de '5 is het gewoon jammer dat die mooie achterlichten teloor gingen bij de breakversie.
                                        Nu, ik ben niet zo een break-liefhebber. Liever een sedan of coupé.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz
                                          Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was.

En die 4 heeft dus niets te maken met het aantal deuren
                                          Weet ik wel. Dat was wat ik probeerde duidelijk te maken aan bikefreak.

Comment

Working...
                                          X