Komt er nu én een '3 Cabrio, én een '4 CC?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DVBertDon't worry....das door de parrafine die ze over de wagen spuiten om hem te beschermen gedurende het transport. Bij de onze zag ge zo de stukken parrafine hangen op sommige plaatsen....nadien blonk hij zoals het moest
Morgen neem ik 'm in ontvangst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VEen vierdeurs cabrio: ik geloof er geen reet van.
Trouwens, ik denk dat ze bij BMW toch aan de klassieke kap zullen vasthouden (ik hoop dat toch...)
Als de 4-reeks er komt dan ging dat toch zowel de coupé als de cabrio zijn die die benaming meekreeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Ik denk dat hij '3-reeks en '4-reeks bedoelt
Als de 4-reeks er komt dan ging dat toch zowel de coupé als de cabrio zijn die die benaming meekreeg?
Dat had ik wel door.
Hij zegt: komt er een 3' cabrio (met 3 dan ook het nummer 3 van de benaming 320d). En ik zeg dat er geen 3' cabrio komt, maar wel een 4 cabrio. Snappie (nope, not the croc.)
Ik denk ook dat de 4 reeks zowel de coupé als de cabrio zal zijn (zoals het geval is met de 6)
Comment
-
Heb vorige week met een 330i meegereden van een medewerker van BMW. Het was een lichtgrijze, behoorlijk goed uitgerust (leder, 18" alu-velgen, navigatie,...). Hij zag er echt goed uit en voor zover ik dat als passagier kan beoordelen, heerlijke motor! Discreet bij laag toerental maar heerlijk sportief bij hoge toeren en enorm soepel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VDat had ik wel door.
Hij zegt: komt er een 3' cabrio (met 3 dan ook het nummer 3 van de benaming 320d). En ik zeg dat er geen 3' cabrio komt, maar wel een 4 cabrio. Snappie (nope, not the croc.)
Ik denk ook dat de 4 reeks zowel de coupé als de cabrio zal zijn (zoals het geval is met de 6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEen '3 Cabrio is nog nooit uitgekomen als vierdeurs. Ik bedoelde dus beiden in tweedeursversie. De '3 Cabrio zou dan gebaseerd zijn op de '3 Coupé hé. Net zoals vroeger. Ik vraag me gewoon af of de '4 daar dan nog eens bovenop uitkomt. Als CC ipv met gewone stoffen kap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VJamaar, dan zit je met een 3 vier- en tweedeurs. Wat is dan nog het nut van een nummer 4?
Lol, al die 3'en en 4'en.
Is het gewoon niet zo dat de sedan en touring bij het cijfer 3 zullen blijven zweren en de varianten daarop (coupé en cabrio) het cijfer 4 zullen krijgen?
Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was.
En die 4 heeft dus niets te maken met het aantal deuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenzLol, al die 3'en en 4'en.
Is het gewoon niet zo dat de sedan en touring bij het cijfer 3 zullen blijven zweren en de varianten daarop (coupé en cabrio) het cijfer 4 zullen krijgen?
Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was
Comment
-
Die '3 Touring is al net zo lelijk als de '5 Touring. Nu ja, bij die eerste valt het verschil met de berline nogal mee. Bij de '5 is het gewoon jammer dat die mooie achterlichten teloor gingen bij de breakversie.
Nu, ik ben niet zo een break-liefhebber. Liever een sedan of coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenzLol, al die 3'en en 4'en.
Ik dacht dat, dat de nieuwe filosofie in de BMW benaming was.
En die 4 heeft dus niets te maken met het aantal deuren
Comment
Comment