Oorspronkelijk geplaatst door simon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCCIk ben alleen maar de M lover van BMW's die gewoone zijn zoooo braafjes... dat ik er van in slaap val.. wrs zal de nieuweM3:
* 4 uitlaten hebben
* ~300 PK
* De M achteruitkijkspiegels
* mooiere nieuwe snuit
* 3 tot 4 cm verlaaging
* de lichten wordt afwachten... de ouwe kent iedereen
Ik denk niet dat de nieuwe M3 de M achteruitkijkspiegels zal hebben;
mgv1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCCIk ben alleen maar de M lover van BMW's die gewoone zijn zoooo braafjes... dat ik er van in slaap val.. wrs zal de nieuweM3:
* 4 uitlaten hebben
* ~300 PK
* mooiere nieuwe snuit
* 3 tot 4 cm verlaaging
* de lichten wordt afwachten... de ouwe kent iedereenAllemaal zaken die ofwel al jaren duidelijk zijn, ofwel fout. *lol*
Als de 335i al ongeveer 320 pk zal halen uit een direct ingespoten zes-in-lijn Valvetronic benzine met turbo ... hoezo zou de M3 dan plots maar 300 pk hebben ? De huidige S54 levert al 343 pk !
De M3-opvolger (z'n naam is nog niet zeker, maar de kans dat 'ie M4 gaat heten is erg klein aan 't worden, de E92 en de E93 zouden dan toch weer niét de 4-reeks worden) zal aangedreven worden door een motor die eigenlijk een afgekapte versie is van de 5-liter V10 uit de E60/E61 M5 en de E63 M6. Dus een 4-liter V8, hoogtoerig, met een specifiek vermogen van minstens 100 pk / liter en een specifiek koppel dat de 110 Nm / liter haalt.
De lichten wordt afwachten, en mooiere nieuwere snuit ? Ja uiteraard, de volledige E92 is nog niet voorgesteld, tiens. :/
Hoezo 3 tot 4 cm verlaging ? Vanwaar haal je dat (duim) ?
Comment
-
* 4 uitlaten hebben
* ~300 PK
* mooiere nieuwe snuit
* 3 tot 4 cm verlaaging
* de lichten wordt afwachten... de ouwe kent iedereen
EDIT: leer eens spellen... (en dat zou dan een jaar ouder zijn dan mij, pfoe)2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
*rofl*
*komt niet meer bij*
Alex, 't is 'm niet hoor.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCCeen kenner,
moeilijk om het tegenop te nemen. Ik zal toch maar eens proberen.
de verlaging = Aerodinamica (snapie?)
nieuwere groter frontspoiler voor meer moterkoeling.
Ik hoop achterlichten met de nieuwste led-technologie (wrs wel)
en de voorste met bi-xenon
wacht ik neem het mee met je op tegen de kener
we mogen zeker het revolutionaire parkeer distantie controle sisteem niet vergeten,
de m3 zal ook wel een kleine koferspoiler hebben voor aerodinamica (snapie ?)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCCeen kenner,
moeilijk om het tegenop te nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door JCCIk zal toch maar eens proberen.
de verlaging = Aerodinamica (snapie?)
nieuwere groter frontspoiler voor meer moterkoeling.
Ik hoop achterlichten met de nieuwste led-technologie (wrs wel)
en de voorste met bi-xenon
*rewind*
Mjah, ik vroeg aan jou waarom je zegt "3 Ã 4 cm lager". Trouwens, de verlaging van serie-auto's heeft nagenoeg niks te maken met aerodynamica, maar met iets anders (rara). Motor wordt ook met een 'o' geschreven in de tweede lettergreep, en 'snappie' moet volgens mij met 2 p'tjes.
Om effe te pareren ...- De E36 M3 lag vooraan 2,5 en achteraan 2 cm lager dan de gewone '3.
- De E46 M3 ligt vooraan en achteraan 2,5 cm lager dan de gewone E46, maar eigenlijk kan je hier niet echt vergelijken omdat ophangingselementen gedeeltelijk anders zijn, z'n wielkassen zijn groter uitgesneden en 'ie heeft banden liggen die een serie groter zijn dan op een gewone E46 kan worden gelegd.
Lager liggen zal 'ie zeker (nogal wiedes).
Tell us something new.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon(ik wel, maar niet op BMW-vlak)
Ik méén het hè (van dat zittend plassen althans ... maar om een andere reden dan de eerste zin (da's lulkoek), namelijk omdat ik het gemakkelijker vind).
*denk*
Damn, ik heb hiermee de basis gelegd voor het in de toekomst véélvuldig tegen mij gebruikte scheldwoord "wijf", vermoed ik.
p.s.: Let's give JCC some credit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk kan inderdaad niet zo goed rechtdoor pipi doen. Daarom dat ik me altijd neerzet als ik moet plassen.
Ik méén het hè (van dat zittend plassen althans ... maar om een andere reden dan de eerste zin (da's lulkoek), namelijk omdat ik het gemakkelijker vind).
*denk*
Damn, ik heb hiermee de basis gelegd voor het in de toekomst véélvuldig tegen mij gebruikte scheldwoord "wijf", vermoed ik.
p.s.: Let's give JCC some credit.
en gij nu
ex-gentenaar! ge zout u moeten schamen zo een schone stad te verlaten..
j/k
Comment
Comment