Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah den dieje
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
      Toevallig mensen die nu zondag ook aanwezig zullen zijn op de Ring?
      Ik als het fatsoenlijk weer is.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Ik denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
        Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevieren
        Zeer verstandig,maar éénmaal je de ring wa kent ga je je rot amuseren,ook de sfeer rondom vind ik fantastisch...

Comment

• Sfeer is inderdaad zalig

Comment

• Weer ziet er goed uit voor zondag! Ik kom met nog wat maten.
            Zijn met een 4tal auto's. Spelen!!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Weer ziet er goed uit voor zondag! Ik kom met nog wat maten.
              Zalig :-)

Comment

• Misschien dat ik volgende week vrijdag ook langs kom en enkele (eerste) rondjes doe! Wil wel meerijden met iemand indien mogelijk!

Comment

Weer ziet er goed uit voor zondag! Ik kom met nog wat maten.
                  Super! Welke auto's? Wij zijn ook met een 4-tal autos, Golf V GTi, R26, Mini Cooper S (Martini striping), ...
                  Hopelijk kunnen we een babbeltje slaan ( dixie voor u ook eh )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ah den dieje
                    Yep den dieje

Comment

Super! Welke auto's? Wij zijn ook met een 4-tal autos, Golf V GTi, R26, Mini Cooper S (Martini striping), ...
                      Merci da ge me ni vergeet hé

Comment

Golf V, fiat punto evo 1.4T, nog iemand en dan ik met de 1reeks.
                        Als je belgische 1reeks ziet met ne jonge gast in, kom gerust af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                          Merci da ge me ni vergeet hé
                          Graag gedaan! Wanneer vertrek je naar de Ring?

Comment

• Comment

Graag gedaan! Wanneer vertrek je naar de Ring?
                              Ik vertrek tussen 0800 en 0830u dus ik passeer Lummen een half uurke later.

Comment

Golf V, fiat punto evo 1.4T, nog iemand en dan ik met de 1reeks.
                                Als je belgische 1reeks ziet met ne jonge gast in, kom gerust af
                                Koentjes007 komt ook af met de 1reeks.. we rijden met 4 auto's naar daar. Vertrekken in Brasschaat om 7u.
                                Kijk er naar uit!

Hopelijk klopt deze weersvoorspelling:
                                Motorsport weather forecast for Nurburgring Circuit, Germany. Race track details on temperature, wind speed, rain, cloud, humidity, pressure for race track.

Comment

• Was een prachtig dagje daar vandaag, mooi weer, veel volk, veel sfeer en de zotste auto's bij elkaar weeral
                                  2 baansluitingen wel, maar dat mocht de pret niet drukken.

Comment

• Super dagje, spijtig van 2 baansluitingen, de reden van de 2de bijna zelf mogen ondervinden, maar het weer was goed, sfeer was goed en het was een leuke groep.

Dixie, aan Carroussel kwam je net niet dicht genoeg, maar die Mégane van jou is super ! Spijtig dat dat ongeval voorkomen heeft dat ik even kwam vragen om mee te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                      Super dagje, spijtig van 2 baansluitingen, de reden van de 2de bijna zelf mogen ondervinden, maar het weer was goed, sfeer was goed en het was een leuke groep.

Dixie, aan Carroussel kwam je net niet dicht genoeg, maar die Mégane van jou is super ! Spijtig dat dat ongeval voorkomen heeft dat ik even kwam vragen om mee te rijden...

watskebeurt?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                        Super dagje, spijtig van 2 baansluitingen, de reden van de 2de bijna zelf mogen ondervinden, maar het weer was goed, sfeer was goed en het was een leuke groep.

Was jij ook met een Belgische 1-serie? Die Méganes zijn daar echt wel populair! Ik wil weer terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Was jij ook met een Belgische 1-serie? Die Méganes zijn daar echt wel populair! Ik wil weer terug
                                          Ja, als jij met die gele Fabia RS was, dan heb je het waarschijnlijk ook gezien.

Herriner je dat beeld nog van die crash met die M3 Ring taxi en nog een paar andere auto's? Eigenlijk die situatie op een andere plek en ik heb fameus mogen remmen om de wagens voor mij niet te raken. Eigenlijk een file achter een heuvel die je vrij vlot neemt. Gelukkig van het gas wegens iemand dat teken deed, maar je verwacht je er niet aan dat er na die heuvel opeens een 20-tal wagens stil staan...

Ik was overigens niet de enige die zwaar moest remmen...

Comment

Working...
                                          X