Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was er zondag ook (als toerist, niet gereden), ik denk dat ik Wakeboarder z'n 3 gezien heb, Dogzilla heb ik in Brünchen 2 keer zien voorbij scheuren en Volgens mij nog een 325i en V60 in de verte gezien die me ook bekend voorkwamen (bijna alle Belgische auto's daar kende ik van hier ). Wij waren met een zwarte Ford Galaxy
    Ik vond het qua drukte erg goed te doen voor een zondag en de baansluitingen vielen ook wel mee precies (maar 1 sluiting gezien).

Comment

• Ik heb er Zondag een toerke of 12 gedaan,wel ne serieuze slipper gedaan en een paar keer rondgegaan,gelukkig mijn bakske op de baan kunnen houden....

Comment

• Dikke Renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Knap gefilmd
          en strak gereden!

Idd toch wel ne redelijke tik wa da ding krijgt bij het verlaten van de Karousel... Stevig materiaal!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik was er zondag ook (als toerist, niet gereden), ik denk dat ik Wakeboarder z'n 3 gezien heb, Dogzilla heb ik in Brünchen 2 keer zien voorbij scheuren en Volgens mij nog een 325i en V60 in de verte gezien die me ook bekend voorkwamen (bijna alle Belgische auto's daar kende ik van hier ). Wij waren met een zwarte Ford Galaxy
            Ik vond het qua drukte erg goed te doen voor een zondag en de baansluitingen vielen ook wel mee precies (maar 1 sluiting gezien).
            Dat klopt! Geertt, Roox, Gertertos, nog een niet forummer en ik zijn zondag afgezakt naar de ring. Al bij al nog veel geluk gehad met het weer maar er werd met momenten wel serieus zot gereden met gevolg dat we op één rondje toch minstens 4 auto's aan de kant hebben zien staan

Roox zijne ketel:

Comment

• Gertertos zijne ketel:

Comment

• Passagier in de BMW trekt maar ne rare snuit vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Th x , heb mij al gevonden
                  Da's chance hebben.

Ik was mezelf onlangs ook even kwijt,gelukkig kwam ik voorbij een spiegel, "ha !!,hier ben ik"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Ik was er zondag ook (als toerist, niet gereden), ik denk dat ik Wakeboarder z'n 3 gezien heb, Dogzilla heb ik in Brünchen 2 keer zien voorbij scheuren en Volgens mij nog een 325i en V60 in de verte gezien die me ook bekend voorkwamen (bijna alle Belgische auto's daar kende ik van hier ). Wij waren met een zwarte Ford Galaxy
                    Het was idd goed te doen qua drukte. Er waren wel veel ongevallen smorgens door de vettige baan maar zonder sluitingen... ergste was rond 5u toen er in Hocheichen 3 auto's (oa die witte Ford GT) een serieuze patat hadden gedaan incl ambulances, politie... Verder ook een paar zotte Russen tegengekomen met M3s.

Dixie heb ik ook gezien, en er was ook een belg met een gele Fabia RS die serieus doorpeerde, dat karreke verbaasde mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten

extreem goed gelukte foto!!!!

Comment

• tja, fullframe camera + 400 2.8 IS...kan moeilijk anders :p
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          tja, fullframe camera + 400 2.8 IS...kan moeilijk anders :p
                          someone sounds a little jealouse!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Zijn er mensen die plannen op maandag 1 Augustus te gaan? (als het weer tenminste ok is)
                            Maandag is voor mij een weekenddag, en het is één van de weinige maandagen dat het eens minstens een halve dag open is.
                            Ging normaal met het racebeest van C_X gaan, maar dat is gecanceld. Heb nog 3 of 4 rondjes op m'n ringkaart staan.
                            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                              someone sounds a little jealouse!!!!!!!!!!!!!
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Comment

• Is dat Dogzilla niet ?
                                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• geile foto....en zo'n zot karreke. do want that!
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    geile foto....en zo'n zot karreke. do want that!
                                    de auto of het fototoestel?
                                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• in die foto, de auto
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        extreem goed gelukte foto!!!!
                                        Ik vond de foto in het eerste opzicht wat onnatuurlijk (lees: precies blurry gemaakt in photoshop) overkomen eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Ik vond de foto in het eerste opzicht wat onnatuurlijk (lees: precies blurry gemaakt in photoshop) overkomen eerlijk gezegd.
                                          aan het tempo dat die schieten,
                                          betwijfel ik dat er meer dan een "standaard bewerking" op wordt gedaan

Comment

Working...
                                          X