Totaal vergeten.. Er doen enkele forummers mee en 'k wou idd gaan kijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenraakt de camera de grond bij het uitkomen van de karousel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenraakt de camera de grond bij het uitkomen van de karousel ?
Wel leuk gedaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWas ook meteen het eerste waar ik aan dacht
Wel leuk gedaan!Gelukkig is hij eraan blijven hangen en niet toegeklapt.
Comment
-
Is dat met een go pro gefilmd?
Ik zou dat toch niet durven, gewoon al uit schrik om hem ergens onderweg kwijt te spelen.
maar 't is wel een knap zicht inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenIs dat met een go pro gefilmd?
Ik zou dat toch niet durven, gewoon al uit schrik om hem ergens onderweg kwijt te spelen.
maar 't is wel een knap zicht inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOja welke site's zijn dit weer waar je foto's kan vinden van op de Ring via datum/uur?
Uur: hangt van de fotograaf/site af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenDatum: http://nordschleifepics.com/
Uur: hangt van de fotograaf/site af.
Wel allemaal om te kopen zeker of is dit te omzeilen op een bepaalde manier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTh x , heb mij al gevonden
Wel allemaal om te kopen zeker of is dit te omzeilen op een bepaalde manier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenJe kunt hem zien hangen:
Nice, en dat heb je gewoon vastgemaakt met zo'n meegeleverd houdertje?
Als't op de Ring blijft hangen, dan kun je wel zeker zijn dat het op andere momenten ook niet zal wegvliegen.
Ik ga toch ook eens moeten kijken voor een plek buiten de wagen op men gopro vast te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenNice, en dat heb je gewoon vastgemaakt met zo'n meegeleverd houdertje?
Als't op de Ring blijft hangen, dan kun je wel zeker zijn dat het op andere momenten ook niet zal wegvliegen.
Ik ga toch ook eens moeten kijken voor een plek buiten de wagen op men gopro vast te maken
Comment
Comment