ja obviously, maar eerst signaleren voor de bocht datter geen op vlamt, da zou nog erger zijn :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenof mss om te checken hoe het met de inzittenden gaat??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk vroeg me dat vroeger ook af, en heb het de laatste keer daar ook voorgehad, met forummer Zonda naast mij. Was toen wel nog met de standen van m'n achterste stabi aan het spelen, maar idd plots onverwacht kont weg. Gelukkig kunnen opvangen (nooit filmpje van gevonden).
Waarschijnlijk te vroeg ingestuurd, maar eigenlijk geen idee, mss omdat begin bocht on-camber is en dat dat dan plots wegvalt.
Onverwachts schoof de wagen opzij(Ik gok op de oncamber en splinternieuwe budgetbanden) ,dan stuurde ik te scherp en onderstuurde ik in het zand zonder erg.
Zoals een echte newbie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFilmpje van de 2Eleven en mezelf die door het verkeer trachten te geraken. (ja, ik weet het E36 ipv. E46)
http://www.youtube.com/watch?v=8r-T6ozYPbg
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFilmpje van de 2Eleven en mezelf die door het verkeer trachten te geraken. (ja, ik weet het E36 ipv. E46)
http://www.youtube.com/watch?v=8r-T6ozYPbg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenleek wel een e46, zoooo snel
Ge weet het, de mod-list voor uw 1M ligt klaar he!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ge weet het, de mod-list voor uw 1M ligt klaar he!
Comment
-
Zag een '95 E36 328i met Wiechers halve kooi, AP remmen, KW V2, Supersprint uitlaat, 50% diff, M50 inlaat, Powerflex bussen, nieuwe koppeling en waterpomp... voor maar 5500 Euro. Kreeg zaterdag eindelijk toestemming van de verloofde om het te kopen, maar kreeg zondag te horen dat het net verkocht was
Verkoper was een rijke spanjaard die de auto in Nurburg liet ombouwen en stallen, die heeft een E46 CSL als vervanger gekocht.
Wat een koopje heb ik gemist. :/
Comment
-
Comment
-
Die Bmw's ook altijd
Enneh, wat is het nu eigenlijk?
Edit: haha, zie dit, ideale lijn traag gereden
+ YouTube Video Last edited by Bwlian; 08/08/2011, 17:59.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwtffffffffffffffffffffffffff
die rijden gewoon op hun gemakske door
Op dat gebied, motorijders onder elkaar>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> autorijders onder elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenNog volop aan het selecteren,ondertussen een paar teasers van de touristenfahrten op Maandag.
]
Comment
-
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk BerichtenIemand die 15 augustus gaat ?
Indien goed weer ga ik met mijn jaguar s-type en mijn neef met zijn porsche 928gts.
OldtimerGP trekt enorm veel volk en we hebben moeite gehad een kamer te vinden! Wil wel eens een oude Ferrari kot open voorbij zien vliegen ipv al die GT3's en RS'en altijd...
Comment
Comment