Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja obviously, maar eerst signaleren voor de bocht datter geen op vlamt, da zou nog erger zijn :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      of mss om te checken hoe het met de inzittenden gaat??
      is het ook geen "verzaken aan verlenen van hulp aan een slachtoffer"???

Comment

Ik vroeg me dat vroeger ook af, en heb het de laatste keer daar ook voorgehad, met forummer Zonda naast mij. Was toen wel nog met de standen van m'n achterste stabi aan het spelen, maar idd plots onverwacht kont weg. Gelukkig kunnen opvangen (nooit filmpje van gevonden ).

Waarschijnlijk te vroeg ingestuurd, maar eigenlijk geen idee, mss omdat begin bocht on-camber is en dat dat dan plots wegvalt.
        Ook al meegemaakt hier.
        Onverwachts schoof de wagen opzij(Ik gok op de oncamber en splinternieuwe budgetbanden) ,dan stuurde ik te scherp en onderstuurde ik in het zand zonder erg.
        Zoals een echte newbie
        Last edited by ; 05/08/2011, 14:01. Reden: edit: zand ipv gras

Comment

• Filmpje van de 2Eleven en mezelf die door het verkeer trachten te geraken. (ja, ik weet het E36 ipv. E46)

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Filmpje van de 2Eleven en mezelf die door het verkeer trachten te geraken. (ja, ik weet het E36 ipv. E46)

http://www.youtube.com/watch?v=8r-T6ozYPbg
            Strak tempo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
              Strak tempo.
              leek wel een e46, zoooo snel

Comment

Filmpje van de 2Eleven en mezelf die door het verkeer trachten te geraken. (ja, ik weet het E36 ipv. E46)

http://www.youtube.com/watch?v=8r-T6ozYPbg
                heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  leek wel een e46, zoooo snel

Ge weet het, de mod-list voor uw 1M ligt klaar he!

Comment

• Nog eentje
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ge weet het, de mod-list voor uw 1M ligt klaar he!
                      call me in 4years!!!

Comment

• Zag een '95 E36 328i met Wiechers halve kooi, AP remmen, KW V2, Supersprint uitlaat, 50% diff, M50 inlaat, Powerflex bussen, nieuwe koppeling en waterpomp... voor maar 5500 Euro. Kreeg zaterdag eindelijk toestemming van de verloofde om het te kopen, maar kreeg zondag te horen dat het net verkocht was

Verkoper was een rijke spanjaard die de auto in Nurburg liet ombouwen en stallen, die heeft een E46 CSL als vervanger gekocht.

Wat een koopje heb ik gemist. :/
                        Last edited by ; 08/08/2011, 13:35.

Comment

• Iemand die 15 augustus gaat ?

Indien goed weer ga ik met mijn jaguar s-type en mijn neef met zijn porsche 928gts.
                          '92 BMW 320i Coupe
                          '92 BMW 750i Glanzschwarz
                          '94 BMW 850i Diamantschwarz
                          '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• zotte inhaalmanoevers op een VLN race met bovenop zalig turbogeluid:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Die Bmw's ook altijd
                              Enneh, wat is het nu eigenlijk?

Edit: haha, zie dit, ideale lijn traag gereden
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by Bwlian; 08/08/2011, 17:59.
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• De 28ste hier. Perfect om de vakantie af te sluiten.

Comment

wtffffffffffffffffffffffffff

die rijden gewoon op hun gemakske door

Op dat gebied, motorijders onder elkaar>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> autorijders onder elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                    Nog volop aan het selecteren,ondertussen een paar teasers van de touristenfahrten op Maandag.
                                    ]
                                    Geen foto ( hoe slecht eventueel ook, want zie hem niet op uw flickr ) genomen van mijn witte Clio RS met nieuwe nummerplaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                      zotte inhaalmanoevers op een VLN race met bovenop zalig turbogeluid:

+ YouTube Video
                                      hoe zot is da

kost hem precies geen moeite
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
                                        Iemand die 15 augustus gaat ?

Indien goed weer ga ik met mijn jaguar s-type en mijn neef met zijn porsche 928gts.
                                        Maandag 15de is trackday, de ring is maar 2 uurtjes open 's avonds voor TF. Ik ben er op zaterdag 13 & zondag 14 augustus met MX5man.

OldtimerGP trekt enorm veel volk en we hebben moeite gehad een kamer te vinden! Wil wel eens een oude Ferrari kot open voorbij zien vliegen ipv al die GT3's en RS'en altijd...

Comment

• Ik weet nog niet wanneer ik weer ga. Vorige week was ik er 3 dagen en gisteren een dagje heen en weer.
                                          Ben op de Ring ingehaald door een aantal Belgen, oa een paar BMW's en een rode 911.

Comment

Working...
                                          X