Hier ook een leuke dag gehad op de Nürburgring. Veel bekenden tegengekomen van het Autoforum waaronder Stivo, Simoni, de eigenaar van de BMW M1, Porker en IrFuel.
@ Brechn: Dat zijn inderdaad mijn 'kunsten' aan Brünchen met de 2.3-16...
Ik denk dat dit vooral te wijten was aan een te grote hoeveelheid aan commentaar van mijn Zweedse co-piloot die vroeg of hij eens een rondje mee mocht rijden. Heb mij daardoor vooral laten afleiden, waardoor ik aan een te hoge snelheid de bocht inreed en het gas moest lossen (mooi te horen in dat filmpje trouwens) waardoor er lift off overstuur ontstond en ik de controle kwijt ben geraakt. Gelukkig de kar nog tegen kunnen sturen en op de baan kunnen houden, maar voor hetzelfde geld vlieg je de coulissen in... 
En zoals Stivo reeds zei, heb ik mij ook wat laten verleiden door de massa 'ramptoeristen' aan Brünchen waardoor ik nog langer gas gegeven heb en later aan het remmen gegaan ben. Nu ja, goed, het kon helemaal anders afgelopen zijn... En al doende leert men zeker? Al heb ik maandag wel geleerd om een veel grotere marge in te calculeren want eens je aan het tollen gaat, weet je nooit waar je zal uitkomen...
@ Brechn: Dat zijn inderdaad mijn 'kunsten' aan Brünchen met de 2.3-16...

En zoals Stivo reeds zei, heb ik mij ook wat laten verleiden door de massa 'ramptoeristen' aan Brünchen waardoor ik nog langer gas gegeven heb en later aan het remmen gegaan ben. Nu ja, goed, het kon helemaal anders afgelopen zijn... En al doende leert men zeker? Al heb ik maandag wel geleerd om een veel grotere marge in te calculeren want eens je aan het tollen gaat, weet je nooit waar je zal uitkomen...
Comment