Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ahja ik kom de zondag, tis toch godgeklaagt he zaterdag werken
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Heb vandaag men nurburgring doop gehad, na lang twijfelen ticket gekocht en e toerke gedaan.
      Heb t rustig aangedaan, 911 kes gevolgd NOT, de mini coopers kon ik goed volgen, maar t probleem was chinese banden vooraan (ze blijven erop tot ze op zijn, stonden er bij aankoop al op) en dat men A/T niet deed wat ik wou, heb toetsen op t stuur maar tis toch moeilijk schakelen als uw stuur half gedraait is.
      Al bij al een leerzame en spannende rit

Comment

• Ben vandaag ook terug gegaan. Damn was glad vanochtend.
        Eerste keer dat ik er reed in de regen
        Rond de middag dat alles droog was was al veel aangenamer.
        Opel Insignia OPC
        BMW X5 3.0i
        Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Heb vandaag men nurburgring doop gehad, na lang twijfelen ticket gekocht en e toerke gedaan.
          Heb t rustig aangedaan, 911 kes gevolgd NOT, de mini coopers kon ik goed volgen, maar t probleem was chinese banden vooraan (ze blijven erop tot ze op zijn, stonden er bij aankoop al op) en dat men A/T niet deed wat ik wou, heb toetsen op t stuur maar tis toch moeilijk schakelen als uw stuur half gedraait is.
          Al bij al een leerzame en spannende rit
          Ben u nochtans tegengekomen in Hatzenbach! Na wat ochtendlijke oefensessies in de regen met wisselend succes () was ik net bij een vriend ingestapt in zijn zwarte Clio RS Cup (NL kenteken). We reden je voorbij en ik ben nog snel door het raam beginnen zwaaien, maar je zag er heel geconcentreerd uit! En maar goed ook, want het lag verraderlijk met die droge en natte stukken afgewisseld! Goed dat je heelhuids aangekomen bent aan de gouden ananas!

Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
          Ben vandaag ook terug gegaan. Damn was glad vanochtend.
          Eerste keer dat ik er reed in de regen
          Rond de middag dat alles droog was was al veel aangenamer.
          Ik heb u ook zien rijden, wist niet dat je van't forum was! Donker geluid uit die Insigia.

Comment

• Pff, zaterdagmiddag toegekomen aan de ring, na welgeteld 1 toer, bam, alternator kapot. Toyota garage binnen gegaan en daar staat hij nu nog. Stukken komen normaal morgenochtend binnen. Dus als ik wat geluk heb kan ik morgenmiddag eindelijk naar huis ..... :/

Comment

• Zondag ook op de 'Ring gezeten :-)

Comment

• foto's
                ja, iemand ervaring met pirelli zero nero? slijtvast, baanvast?
                Last edited by krikkie; 19/09/2011, 14:49.

Comment

• ik was der ook, van zaterdag tot en met vanmiddag. oedipus begint uw plak met sls? dan heb ik u gezien, alsk geweten had dat gij was ging ik wel eens iets komen zeggen hebben, ik dacht dat ik nog eens een rondje mee mocht met u
                  vanmorgen in de regen was wel fun! vol op de gas gaan in de midden van nen bocht om het gat te laten uitbreken ^^

Comment

foto's
                    had ze standaard op mijn fiesta. Heb er maar 8000km mee gedaan. Niet echt slijtvast wel zeer veel grip. Ramp als het nat is

Comment

foto's

Goeie band voor sportief gebruik, slijten wel vrij snel.

Comment

• Comment

• mss ff vragen of de nr plaat erop mag, de rest heeft hij gecleand.
                          jij bent de fotograaf, niet?

Comment

• Kheb al een paar drift shots gezien van die Lexus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                              ik was der ook, van zaterdag tot en met vanmiddag. oedipus begint uw plak met sls? dan heb ik u gezien, alsk geweten had dat gij was ging ik wel eens iets komen zeggen hebben, ik dacht dat ik nog eens een rondje mee mocht met u
                              That's me! Altijd wel leuk om eens een Belg te treffen ginder, dus gewoon elkaar aanspreken! Ik heb je niet opgemerkt. Was vooral aan't kwijlen op die WRC nabouw die er ook reed, vet ding.

Comment

• Morgen gaan we met een belgische delegatie van 2 auto's ( Golf 3 GTI 16v, en Megane 1.4 rl ) richting ring voor een avondsessieke. Curieus of er nog andere landgenoten gaan.

Comment

• Zondag normaalgezien met de JCW (op semi's en met verse remschijven) dagske gaan spelen
                                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Toch 1 foto'ke van dees weekend, ben gisterennacht om 4h30 pas thuisgekomen met de mr2 vanachter op de trailer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichten
                                      Morgen gaan we met een belgische delegatie van 2 auto's ( Golf 3 GTI 16v, en Megane 1.4 rl ) richting ring voor een avondsessieke. Curieus of er nog andere landgenoten gaan.
                                      Vandaag? Ik vertrek subiet naar ginder
                                      Zwarte E36 M3 op semi's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                        Toch 1 foto'ke van dees weekend, ben gisterennacht om 4h30 pas thuisgekomen met de mr2 vanachter op de trailer

Balen dat je pech had.

Comment

• Zieligste nürburgringtrip ooit! 2 uur geopend vandaag. Eerst ff gaan eten. Ondertussen ging de 'Ring al open. Gedaan met eten en direct baansluiting. Half uur later ging de 'Ring voor die dag dicht. fffffffffffffffuuuuuuuuuuuuu! 600 km voor nix gereden

Comment

Working...
                                          X