Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb vandaag men nurburgring doop gehad, na lang twijfelen ticket gekocht en e toerke gedaan.
Heb t rustig aangedaan, 911 kes gevolgd NOT, de mini coopers kon ik goed volgen, maar t probleem was chinese banden vooraan (ze blijven erop tot ze op zijn, stonden er bij aankoop al op) en dat men A/T niet deed wat ik wou, heb toetsen op t stuur maar tis toch moeilijk schakelen als uw stuur half gedraait is.
Al bij al een leerzame en spannende rit
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Ben vandaag ook terug gegaan. Damn was glad vanochtend.
Eerste keer dat ik er reed in de regen
Rond de middag dat alles droog was was al veel aangenamer.
Heb vandaag men nurburgring doop gehad, na lang twijfelen ticket gekocht en e toerke gedaan.
Heb t rustig aangedaan, 911 kes gevolgd NOT, de mini coopers kon ik goed volgen, maar t probleem was chinese banden vooraan (ze blijven erop tot ze op zijn, stonden er bij aankoop al op) en dat men A/T niet deed wat ik wou, heb toetsen op t stuur maar tis toch moeilijk schakelen als uw stuur half gedraait is.
Al bij al een leerzame en spannende rit
Ben u nochtans tegengekomen in Hatzenbach! Na wat ochtendlijke oefensessies in de regen met wisselend succes () was ik net bij een vriend ingestapt in zijn zwarte Clio RS Cup (NL kenteken). We reden je voorbij en ik ben nog snel door het raam beginnen zwaaien, maar je zag er heel geconcentreerd uit! En maar goed ook, want het lag verraderlijk met die droge en natte stukken afgewisseld! Goed dat je heelhuids aangekomen bent aan de gouden ananas!
Ben vandaag ook terug gegaan. Damn was glad vanochtend.
Eerste keer dat ik er reed in de regen
Rond de middag dat alles droog was was al veel aangenamer.
Ik heb u ook zien rijden, wist niet dat je van't forum was! Donker geluid uit die Insigia.
Pff, zaterdagmiddag toegekomen aan de ring, na welgeteld 1 toer, bam, alternator kapot. Toyota garage binnen gegaan en daar staat hij nu nog. Stukken komen normaal morgenochtend binnen. Dus als ik wat geluk heb kan ik morgenmiddag eindelijk naar huis ..... :/
ik was der ook, van zaterdag tot en met vanmiddag. oedipus begint uw plak met sls? dan heb ik u gezien, alsk geweten had dat gij was ging ik wel eens iets komen zeggen hebben, ik dacht dat ik nog eens een rondje mee mocht met u
vanmorgen in de regen was wel fun! vol op de gas gaan in de midden van nen bocht om het gat te laten uitbreken ^^
ik was der ook, van zaterdag tot en met vanmiddag. oedipus begint uw plak met sls? dan heb ik u gezien, alsk geweten had dat gij was ging ik wel eens iets komen zeggen hebben, ik dacht dat ik nog eens een rondje mee mocht met u
That's me! Altijd wel leuk om eens een Belg te treffen ginder, dus gewoon elkaar aanspreken! Ik heb je niet opgemerkt. Was vooral aan't kwijlen op die WRC nabouw die er ook reed, vet ding.
Morgen gaan we met een belgische delegatie van 2 auto's ( Golf 3 GTI 16v, en Megane 1.4 rl ) richting ring voor een avondsessieke. Curieus of er nog andere landgenoten gaan.
Morgen gaan we met een belgische delegatie van 2 auto's ( Golf 3 GTI 16v, en Megane 1.4 rl ) richting ring voor een avondsessieke. Curieus of er nog andere landgenoten gaan.
Vandaag? Ik vertrek subiet naar ginder
Zwarte E36 M3 op semi's.
Zieligste nürburgringtrip ooit! 2 uur geopend vandaag. Eerst ff gaan eten. Ondertussen ging de 'Ring al open. Gedaan met eten en direct baansluiting. Half uur later ging de 'Ring voor die dag dicht. fffffffffffffffuuuuuuuuuuuuu! 600 km voor nix gereden
Comment