Altijd minder leuk om zoiets te zien ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Bastian Halsig heeft inderdaad nordschleife-24 opgezegt.
Een groot aantal van zijn foto's zijn echter nog steeds hier te vinden: http://www.circle-driver.de/galleryl...px?memberid=32
Ik hoop dat er iets tussen zit voor je!
Comment
-
Gisteren een paar keer gesloten geweest voor verkeer. Diverse ambulances zien passeren. Eén keer was zelfs de brandweer nodig.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Jammer dat dit soort ongevallen de Ring moeten 'ontsieren'. Akkoord, zo'n ongeval is allemaal heel erg, maar als je daar op de limiet gaat rijden (anders crash je zo niet) en je draagt geen gordel (en helm), ben je gewoon heel erg dom bezig. Als die passagier zijn gordel om had gehad had hij wss "slechts" lichte verwondingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZonder gordel is niet erg slim hé. Eerste dodelijk ongeval sinds 2005, dat verbaast me ergens wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenvrijdag was er ook een biker gestorven, hingen bloemen aan de vangrails in Klostertal
Over vrijdag heb ik niks vernomen maar zou kunnen natuurlijk.
Er zullen altijd ongevallen blijven gebeuren op de Ring maar ook daarbuiten, door een combinatie van omstandigheden.
Dit soort ongevallen is helaas ook weer voer voor de groene partijen om te gebruiken tegen voortzetting van de Touristenfahrten.
Verder vind ik het jammer dat sommigen koste wat kost hun rondentijden willen verbeteren en anderen zowat van de baan willen drukken. Wie weet is de bestuurder van de Clio wel opgeduwd en te snel en te scherp naar rechts uitgeweken om plaats te maken en daardoor de controle over zijn auto verloren.
Ikzelf had zaterdag ook zo'n egoïst in een 911 op mijn bumper net voor Flugplatz maar ik als ik daar naar rechts had uitgeweken met de snelheid die ik al had dan had ik enorm hard moeten remmen om de bocht na de heuvel nog te halen.
Ik ben om niet teveel te "hinderen" iets langer op het gas gebleven dan normaal en aangezien ik hoorde dat de achterwielen los kwamen was dat niet langzaam, rond de 200km/u schat ik.
Ik merkte wel dat ik meer moeite dan normaal moest doen om de bocht erna goed te nemen. Voor hetzelfde geld slip ik en rijdt de bestuurder van de 911 vrolijk verder.
Voorheen heb ik al een paar keer uitgeweken met als gevolg dat ik zelf bijna in het gras zat. Soms word ik als dank ook nog even lekker gesneden nadat ik zo'n egotripper voorbij gelaten heb.
De meeste rondjes zijn wel leuk anders bleef ik niet Ringrijden maar als ik merk dat de sfeer op de baan grimmig is dan houd ik het voor gezien voor die dag.
Gistermiddag had ik er na 2 ronden ook genoeg van, er waren figuren die na de lange sluiting dachten de gemiste rondjes in te kunnen halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nevs Bekijk BerichtenLijkt me echt super om eens naar de Ring te gaan, gewoon al om te kijken
Zeker doen, have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenVerder vind ik het jammer dat sommigen koste wat kost hun rondentijden willen verbeteren en anderen zowat van de baan willen drukken. Wie weet is de bestuurder van de Clio wel opgeduwd en te snel en te scherp naar rechts uitgeweken om plaats te maken en daardoor de controle over zijn auto verloren.
Ikzelf had zaterdag ook zo'n egoïst in een 911 op mijn bumper net voor Flugplatz maar ik als ik daar naar rechts had uitgeweken met de snelheid die ik al had dan had ik enorm hard moeten remmen om de bocht na de heuvel nog te halen.
Ik ben om niet teveel te "hinderen" iets langer op het gas gebleven dan normaal en aangezien ik hoorde dat de achterwielen los kwamen was dat niet langzaam, rond de 200km/u schat ik.
Ik merkte wel dat ik meer moeite dan normaal moest doen om de bocht erna goed te nemen. Voor hetzelfde geld slip ik en rijdt de bestuurder van de 911 vrolijk verder.
Voorheen heb ik al een paar keer uitgeweken met als gevolg dat ik zelf bijna in het gras zat. Soms word ik als dank ook nog even lekker gesneden nadat ik zo'n egotripper voorbij gelaten heb.
De meeste rondjes zijn wel leuk anders bleef ik niet Ringrijden maar als ik merk dat de sfeer op de baan grimmig is dan houd ik het voor gezien voor die dag.
Gistermiddag had ik er na 2 ronden ook genoeg van, er waren figuren die na de lange sluiting dachten de gemiste rondjes in te kunnen halen.
Comment
-
Kan bericht van dogzilla beamen
Motor lag links en bestuurder rechts over de vangrail (was voor ons tijdens rit niet duidelijk), ring werd onmiddelijk gesloten.
Was rond 18u15 ...
Dag nadien bloemetjes + aantekening op plaats ongeval
Min. 5.40 (ikzelf: oei, Stivo: surieus gevallen)
OP BEELD IS NIETS TE ZIEN > CAM STAAT IN DE WAGEN, ZOU DIT ANDERS NOOIT POSTEN !!!
+ YouTube Video
Zaterdag vernomen dat bestuurder overleden was, de crach aanduidingen werden door de politie afgetekend. Toen was het ons duidelijk waar de bestuurder zich bevondt na zijn val
IvanLast edited by Speed I'van; 05/09/2011, 22:39.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
lefty, die link kon je op geen beter moment neerzettenHet kan zijn dat ik zaterdag eens tot daar rij met paar vrienden. We zitten een weekendje in luxemburg (Wiltz) met de moto en zaterdag nog geen echt vaste rit op de planning. Het is maar 120km meer tot aan de ring.
Er is blijkbaar wel een oldtimerevent dus weet niet of er veel te zien zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ringportal Bekijk BerichtenGeertt,
Bastian Halsig heeft inderdaad nordschleife-24 opgezegt.
Een groot aantal van zijn foto's zijn echter nog steeds hier te vinden: http://www.circle-driver.de/galleryl...px?memberid=32
Ik hoop dat er iets tussen zit voor je!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs er dit weekend iets te doen? Of gewoon business as usual; TF?
De website maakt me niet meteen veel wijzer...(16h45-19h) volgens de app van de ring.
Maandag erna dan weer wel van 12h tot 19h30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenIn het weekend alleen zondagavond(16h45-19h) volgens de app van de ring.
Maandag erna dan weer wel van 12h tot 19h30.
hier ook precies van 12u15-14u15?
Comment
Comment