Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenOndertussen hotelletje gevonden, eindje verder, in Daun, 19km rijden. Goedkoop en het zijn Nederlanders die het uitbaten. Nu juust nog wat nodig om te tijd te doden op zaterdag, maar het eerste keer dat ik daar ben dus zal wel vanzelf gaan.
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGe kunt in de buurt daar op safari gaan me uw auto, zijt ge wel ffkes zoet mee
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenNope, was een vriendelijke Engelsman met een Nissan GTR.
Comment
-
Wij hebben afgelopen maandag meegedaan met de track day, echt een schitterende ervaring slechts 110 wagens op de ring en 28graden buiten, ideale omstandigheden. Deze maal hadden we een DS3 gehuurd bij Rent4Ring. Auto was echt super goed, kw v3 ophanging, 156pk en vooral die toyo R888 bandjes maakte het verschil. We hebben 16 rondjes gereden met 2 rijders. Top dag! Onze beste tijden waren een 9.35 en 10.23 (via start finish, moesten niet van het circuit af met de track day)
_T101476.jpg_T101798.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtenskyline gtst r33 en geen gtr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHier een rondje van mij afgelopen weekend. Tips zijn altijd welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenZalig, ziet er een tof spel uit. En die laatste foto is wel vet. Nog straffer was dat de fotograaf van rent4ring toevallig die foto nam. Zo verslavend daar rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa de ring is zo een beetje mijn 2de thuis geworden,veruit het plezantste circuit voor mij,Zaterdag zal ik er weer zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenkunde uwen dag werk ni omzetten naar zaterdag, en zondag komen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichtenen 12+13 okt. ook nog eens in het nat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenVandaag weer een leuk dagje aan de ring gehad. Wat een weer zeg
Ik zag vandaag veel wagens met een zonneband met "the real driving simulator". Kan er iemand mij zeggen waar je deze kan kopen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Btw, aangename kennismaking vandaag!
Comment
Comment