Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Toevallig foto's van deze E30?

Neen, sorry niks gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
      Ondertussen hotelletje gevonden, eindje verder, in Daun, 19km rijden. Goedkoop en het zijn Nederlanders die het uitbaten. Nu juust nog wat nodig om te tijd te doden op zaterdag, maar het eerste keer dat ik daar ben dus zal wel vanzelf gaan.
      Ge kunt in de buurt daar op safari gaan me uw auto, zijt ge wel ffkes zoet mee

Sent from my iPhone using Tapatalk
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ge kunt in de buurt daar op safari gaan me uw auto, zijt ge wel ffkes zoet mee

Haha merci. We kunnen daar fietsen huren, we gaan wellicht een toerke fietsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Nope, was een vriendelijke Engelsman met een Nissan GTR.
          skyline gtst r33 en geen gtr

Comment

• Wij hebben afgelopen maandag meegedaan met de track day, echt een schitterende ervaring slechts 110 wagens op de ring en 28graden buiten, ideale omstandigheden. Deze maal hadden we een DS3 gehuurd bij Rent4Ring. Auto was echt super goed, kw v3 ophanging, 156pk en vooral die toyo R888 bandjes maakte het verschil. We hebben 16 rondjes gereden met 2 rijders. Top dag! Onze beste tijden waren een 9.35 en 10.23 (via start finish, moesten niet van het circuit af met de track day)
            _T101476.jpg_T101798.jpg
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig, ziet er een tof spel uit. En die laatste foto is wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                skyline gtst r33 en geen gtr
                't Was ne toffe kerel. Dat is het belangrijkste

Comment

• Hier een rondje van mij afgelopen weekend. Tips zijn altijd welkom!

1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• toch niet slecht gereden mijn gedacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Hier een rondje van mij afgelopen weekend. Tips zijn altijd welkom!
                      Nice ! Ik zou eens proberen het hele stuk vanaf Hedwigshöhe tot Brünnchen ingang in de 4e versnelling te blijven. Ben je minstens zo snel en heb je wat meer rust in de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                        Zalig, ziet er een tof spel uit. En die laatste foto is wel vet
                        Ja dat was niet volgens plan, een beetje te hard erin gevlogen met gevolg ook eruit gevlogen . Nog straffer was dat de fotograaf van rent4ring toevallig die foto nam. Zo verslavend daar rijden...

Comment

• Ja de ring is zo een beetje mijn 2de thuis geworden,veruit het plezantste circuit voor mij,Zaterdag zal ik er weer zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Ja de ring is zo een beetje mijn 2de thuis geworden,veruit het plezantste circuit voor mij,Zaterdag zal ik er weer zijn
                            kunde uwen dag werk ni omzetten naar zaterdag, en zondag komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              kunde uwen dag werk ni omzetten naar zaterdag, en zondag komen?
                              Gaat ni , Zondag is er geen man over dus moet ik gaan werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                ik was er met de vette 666-IAM

Comment

• 23ste sept. ga ik ook nog wa vlammen...
                                  en 12+13 okt. ook nog eens in het nat,
                                  en 2 nov. Skylimit trackday op NS
                                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                    en 12+13 okt. ook nog eens in het nat
                                    Alles beseite, ik ga ook dan wat komen schuiven

Comment

• 12 oktober ga ik ook nog eens een dagje afzakken anar de ring met de M3.

Comment

• Vandaag weer een leuk dagje aan de ring gehad. Wat een weer zeg

Ik zag vandaag veel wagens met een zonneband met "the real driving simulator". Kan er iemand mij zeggen waar je deze kan kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                          Vandaag weer een leuk dagje aan de ring gehad. Wat een weer zeg

Ik zag vandaag veel wagens met een zonneband met "the real driving simulator". Kan er iemand mij zeggen waar je deze kan kopen?

Dat gaat over het spel Gran Turismo 5. Enkel beschikbaar op playstation 3.

Btw, aangename kennismaking vandaag!

Comment

Working...
                                          X