Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Zijn daar dan bochten ? behalve die twee om te keren
    Niks interessant maar voor 60 euro om wat te leren is het ideaal. Ook de perfect aansluitende pelouze gras voor als ge een serieuze fout maakt is een pluspunt.

Comment

• Das waar maar liever een zandbak dan pelouse, heb er daar op hun dak weten liggen (van hier op het forum), recent nog ! Gras schuift, meters en meters, en die greppels of een klein bermpje en je ligt op je dak........

Comment

• Dan moet het al erg ruig geweest zijn. Zand en grind zijn dan weer pijnlijk voor de hele onderkant: alles gekrast, steenslag, dempers, remschijven en blokken kunnen gemold zijn dempers.
        Ahwell, ge moet maar geen fouten maken zeggen ze dan zeker?

Comment

• Absoluut niet ruig, ik heb het gezien. Maar goed glijden off topic Je kan je daar idd wel amuseren, maar op een half dagje heb je het wel gezien imo.... zoals je zegt goed als je maar af en toe eens buitenkomt !

Comment

• Is enkel open voor motoren zaterdag en zondag.

Maandag terug open voor wagens (en ze geven nog goed weer)
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Zeker van dat het alleen moto's is?
              Er is het biker festival de drie dagen, dus meer aandacht voor bikers.
              Maar voor touristenfahrten is het ook gewoon open volgens mij: http://www.nuerburgring.de/nl/angebo...dschleife.html
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Dat biker gedoe is op de GP strecke, Nordschleife is gewoon open voor iedereen

Allé dat denk / hoop ik toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                  Dat biker gedoe is op de GP strecke, Nordschleife is gewoon open voor iedereen

Allé dat denk / hoop ik toch
                  Klopt! Misschien wat meer motors op de Nordschleife dan anders.

Ik hoop op een mooi en gezellig Ringweekend.

Comment

• 23ste staat op mijn planning...
                    Motor van de FRS wat losrijden
                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Das waar maar liever een zandbak dan pelouse, heb er daar op hun dak weten liggen (van hier op het forum), recent nog ! Gras schuift, meters en meters, en die greppels of een klein bermpje en je ligt op je dak........
                      Ik ken die gast ook
                      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Ben gisteren eindelijk nog eens tot daar geraakt, was ideaal weer en weinig volk.... er waren ook nog enkele Astons aan het testen, en iets wat heel hard trok op de Porsche 918. Heb daar (denk ik) dixie ook nog voorbijgereden met zijn 4 pinkers op en hem daarna niet meer gezien, hopelijk geen stukken?

Comment

• Biker festival op de GP strecke zal moeilijk gaan dit weekend...Er is nl de manche van World Superbike kampioenschap. Circus zit daar van vandaag tot zondagavond op circuit.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                            Ben gisteren eindelijk nog eens tot daar geraakt, was ideaal weer en weinig volk.... er waren ook nog enkele Astons aan het testen, en iets wat heel hard trok op de Porsche 918. Heb daar (denk ik) dixie ook nog voorbijgereden met zijn 4 pinkers op en hem daarna niet meer gezien, hopelijk geen stukken?
                            Was ik idd,in de 2de ronde een stuk van de ophanging afgebroken,ben gelukkig nog thuis geraakt,maandag Megane terug binnen doen bij Intrax,ophanging gaat versterkt worden...

Comment

• Ik ben van plan om het weekend van 15 en 16 september te gaan, 't is mijn eerste keer... Ik heb nog geen hotel geboekt, zou ik durven aanzetten zonder er één te boeken? Gewoon daar rondkijken voor een kamer?

Groeten,

een ringmaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                Ik ben van plan om het weekend van 15 en 16 september te gaan, 't is mijn eerste keer... Ik heb nog geen hotel geboekt, zou ik durven aanzetten zonder er één te boeken? Gewoon daar rondkijken voor een kamer?

Groeten,

een ringmaagd

gewoon een tentje meedoen en wild kamperen oftwel met een paar maten gaan en logeren in het nabij gelegen centerparcs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                                  gewoon een tentje meedoen en wild kamperen oftwel met een paar maten gaan en logeren in het nabij gelegen centerparcs
                                  Bwa, tent, ik ga voor een echt bed gaan. En vrienden kunnen/willen niet mee, dit tripje ga ik alleen doen. Zal daar wel iets 'Zimmer Frei' vinden zeker.

Comment

• Hotels in de buurt zitten in ieder geval redelijk vol, 't is ADAC Masters op de GP Strecke...
                                    Is het dom om aan te zetten zonder zekerheid van slaapplaats?
                                    Last edited by 3000; 07/09/2012, 17:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                      Hotels in de buurt zitten in ieder geval redelijk vol, 't is ADAC Masters op de GP Strecke...
                                      Is het dom om aan te zetten zonder zekerheid van slaapplaats?
                                      Misschien wat verder zoeken ?( straal van 20-30 km ofzo )
                                      Doen wij ook altijd en nog nooit problemen gehad ... en de weg naar de Nurburg is nooit geen straf om daar rond te rijden

Comment

• Allright, ik zal er dit weekend ook zijn.

Comment

• Vandaag 2 keer met de moto op de ring geweest

Beangstigend en tegelijkertijd zeer leuk. 'k Ga dat nog doen maar wel met een andere moto.
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X