Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zeker van dat het alleen moto's is?
Er is het biker festival de drie dagen, dus meer aandacht voor bikers.
Maar voor touristenfahrten is het ook gewoon open volgens mij: http://www.nuerburgring.de/nl/angebo...dschleife.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenDat biker gedoe is op de GP strecke, Nordschleife is gewoon open voor iedereen
Allé dat denk / hoop ik toch
Ik hoop op een mooi en gezellig Ringweekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDas waar maar liever een zandbak dan pelouse, heb er daar op hun dak weten liggen (van hier op het forum), recent nog ! Gras schuift, meters en meters, en die greppels of een klein bermpje en je ligt op je dak........Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Ben gisteren eindelijk nog eens tot daar geraakt, was ideaal weer en weinig volk.... er waren ook nog enkele Astons aan het testen, en iets wat heel hard trok op de Porsche 918. Heb daar (denk ik) dixie ook nog voorbijgereden met zijn 4 pinkers op en hem daarna niet meer gezien, hopelijk geen stukken?
Comment
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenBen gisteren eindelijk nog eens tot daar geraakt, was ideaal weer en weinig volk.... er waren ook nog enkele Astons aan het testen, en iets wat heel hard trok op de Porsche 918. Heb daar (denk ik) dixie ook nog voorbijgereden met zijn 4 pinkers op en hem daarna niet meer gezien, hopelijk geen stukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenIk ben van plan om het weekend van 15 en 16 september te gaan, 't is mijn eerste keer... Ik heb nog geen hotel geboekt, zou ik durven aanzetten zonder er één te boeken? Gewoon daar rondkijken voor een kamer?
Groeten,
een ringmaagd
gewoon een tentje meedoen en wild kamperen oftwel met een paar maten gaan en logeren in het nabij gelegen centerparcs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtengewoon een tentje meedoen en wild kamperen oftwel met een paar maten gaan en logeren in het nabij gelegen centerparcs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenHotels in de buurt zitten in ieder geval redelijk vol, 't is ADAC Masters op de GP Strecke...
Is het dom om aan te zetten zonder zekerheid van slaapplaats?
Doen wij ook altijd en nog nooit problemen gehad ... en de weg naar de Nurburg is nooit geen straf om daar rond te rijden
Comment
Comment