Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn verlof begint vanaf de 19de, gaat er iemand gaan naar de ring de laatste 3 weekends van augustus? Ga niet zelf rijden, moet de mini nog wat leren kennen en eerst grote beurt geven, maar ik ben bereid om mee te rijden op de ring
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Laatste rondje gisteren was toen het net terug open was iets voor 17:00. Pffft dat doe ik nooit meer. 't Zal vol onnozelaars die meer in de weg reden dan wat anders. Daarna maar wijselijk besloten dat we een ERG leuke dag hadden gehad maar dat het tijd was om huiswaarts te keren.
Heb u nog gepasseerd toen gy van de parking wilde afrijden en ik reed die juis op
En een megane RS met nrplaat 1-DAQ-***. Die ging er ook serieus vandoor. Iemand van hier?
Ik heb zelf 2 rondjes gereden, eentje opt gemak smorgens en dan om 17.30 eentje. Da laatste was een serieuze vergissing met al die racers
Mijn verlof begint vanaf de 19de, gaat er iemand gaan naar de ring de laatste 3 weekends van augustus? Ga niet zelf rijden, moet de mini nog wat leren kennen en eerst grote beurt geven, maar ik ben bereid om mee te rijden op de ring
Bwa, zo knap is dat eigenlijk niet Het ziet er spectaculair uit, dat wel, maar de DSC komt nog net iets teveel tussen vind ik wat wijst op een niet erg propere ronde. De kunst is immers correct te doseren en zo weinig mogelijk slip hebben gezien een correctie je tijd kost. Met de DSC half aan zoals hier het geval was corrigeer ik eigenlijk de slip en pas daarna coupeert dat ding het vermogen, waardoor ik 2 keer tijd verlies. Alleen op 6.59 was ik wel blij dat het wat hielp Daar moet een erg gladde plek liggen :o
Conservatief remmen en doseren waren dus de magische woorden, anders hadden flupke zijn boterhammen misschien extra preparé er tussen
Weet er iemand een goed hotel in de buurt van de ring? Ik ga met vrouw en kinderen misschien een weekend doen, dus rustig gelegen (geen irritante auto's ) en redelijk bij prijs.
T zou voor te wandelen zijn in de streek en een bezoekje aan de ring.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Bwa, zo knap is dat eigenlijk niet Het ziet er spectaculair uit, dat wel, maar de DSC komt nog net iets teveel tussen vind ik wat wijst op een niet erg propere ronde. De kunst is immers correct te doseren en zo weinig mogelijk slip hebben gezien een correctie je tijd kost. Met de DSC half aan zoals hier het geval was corrigeer ik eigenlijk de slip en pas daarna coupeert dat ding het vermogen, waardoor ik 2 keer tijd verlies. Alleen op 6.59 was ik wel blij dat het wat hielp Daar moet een erg gladde plek liggen :o
Conservatief remmen en doseren waren dus de magische woorden, anders hadden flupke zijn boterhammen misschien extra preparé er tussen
DSC greep daar wel rap in op 6.59.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment