Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn verlof begint vanaf de 19de, gaat er iemand gaan naar de ring de laatste 3 weekends van augustus? Ga niet zelf rijden, moet de mini nog wat leren kennen en eerst grote beurt geven, maar ik ben bereid om mee te rijden op de ring
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
      Laatste rondje gisteren was toen het net terug open was iets voor 17:00. Pffft dat doe ik nooit meer. 't Zal vol onnozelaars die meer in de weg reden dan wat anders. Daarna maar wijselijk besloten dat we een ERG leuke dag hadden gehad maar dat het tijd was om huiswaarts te keren.
      Heb u nog gepasseerd toen gy van de parking wilde afrijden en ik reed die juis op
      En een megane RS met nrplaat 1-DAQ-***. Die ging er ook serieus vandoor. Iemand van hier?

Ik heb zelf 2 rondjes gereden, eentje opt gemak smorgens en dan om 17.30 eentje. Da laatste was een serieuze vergissing met al die racers
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Mijn verlof begint vanaf de 19de, gaat er iemand gaan naar de ring de laatste 3 weekends van augustus? Ga niet zelf rijden, moet de mini nog wat leren kennen en eerst grote beurt geven, maar ik ben bereid om mee te rijden op de ring
        Ik ben er de 19de.....

Comment

• Kzal zien ofdat ik mag van de vrouw

Comment

• Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Knap gereden
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• had mijn boterhammekes er niet uitgehaald
                gelukkig ben je heelhuids "binnengereden"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  Knap gereden
                  Bwa, zo knap is dat eigenlijk niet Het ziet er spectaculair uit, dat wel, maar de DSC komt nog net iets teveel tussen vind ik wat wijst op een niet erg propere ronde. De kunst is immers correct te doseren en zo weinig mogelijk slip hebben gezien een correctie je tijd kost. Met de DSC half aan zoals hier het geval was corrigeer ik eigenlijk de slip en pas daarna coupeert dat ding het vermogen, waardoor ik 2 keer tijd verlies. Alleen op 6.59 was ik wel blij dat het wat hielp Daar moet een erg gladde plek liggen :o

Conservatief remmen en doseren waren dus de magische woorden, anders hadden flupke zijn boterhammen misschien extra preparé er tussen
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Weet er iemand een goed hotel in de buurt van de ring? Ik ga met vrouw en kinderen misschien een weekend doen, dus rustig gelegen (geen irritante auto's ) en redelijk bij prijs.
                    T zou voor te wandelen zijn in de streek en een bezoekje aan de ring.

Comment

• Eventueel centerparcs? kunnen u kinderen goed spelen/zwemmen. Terwijl ge een kwartietje verderop u rondjes ligt te rijden
                      BMW X5 45e

Comment

• Centerparks zie ik wel zitten, strax eens opzoeken, thx

Comment

Centerparks zie ik wel zitten, strax eens opzoeken, thx
                          Centerparks kun je waarschijnlijk niet boeken voor een weekend in Juli/Augustus

Comment

• Ik kom net terug van een weekend daar. was nu wel van vrijdag tot maandag zoals altijd met centerparcs.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Ik kom net terug van een weekend daar. was nu wel van vrijdag tot maandag zoals altijd met centerparcs.
                              Dus toch ... foutje van mij dus

Comment

• is er een centerparks in de buurt van de ring? da wistk ni eens opzoeken en voorstellen aan de vriendin

Comment

Centerparks zie ik wel zitten, strax eens opzoeken, thx
                                  Ligt in Gunderath. Eten in het dorp (Hotel Marx of dat ander op de hoek) is een aanrader, veel beter dan de Centerparcs-keuken! En veel goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    Bwa, zo knap is dat eigenlijk niet Het ziet er spectaculair uit, dat wel, maar de DSC komt nog net iets teveel tussen vind ik wat wijst op een niet erg propere ronde. De kunst is immers correct te doseren en zo weinig mogelijk slip hebben gezien een correctie je tijd kost. Met de DSC half aan zoals hier het geval was corrigeer ik eigenlijk de slip en pas daarna coupeert dat ding het vermogen, waardoor ik 2 keer tijd verlies. Alleen op 6.59 was ik wel blij dat het wat hielp Daar moet een erg gladde plek liggen :o

Conservatief remmen en doseren waren dus de magische woorden, anders hadden flupke zijn boterhammen misschien extra preparé er tussen
                                    DSC greep daar wel rap in op 6.59.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                                      Ligt in Gunderath. Eten in het dorp (Hotel Marx of dat ander op de hoek) is een aanrader, veel beter dan de Centerparcs-keuken! En veel goedkoper.
                                      keuken is idd niet veel soeps. Heb er aan het frituur daar een curryworst gevraagd. Was blijkbaar een duitse worst met currysaus
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        keuken is idd niet veel soeps. Heb er aan het frituur daar een curryworst gevraagd. Was blijkbaar een duitse worst met currysaus
                                        Ja jonges!

Comment

• Ik ben aan het denken om misschien 1 van de dagen voor het 1st naar de ring te gaan, denk niet dat ik er al op ga rijden.

Nu een vraagje, wat houdt de "GTA route" in de 1ste post eigelijk in?

Comment

Working...
                                          X