Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ga jij toevallig donderdag met de Cayman?
    Neen, moet werken en de komende 2 weekends kan ik ook al niet, hopelijk de 26e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
      Neen, moet werken en de komende 2 weekends kan ik ook al niet, hopelijk de 26e.
      Helaas!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bedankt voor de reacties, ik kijk er al naar uit!
        Als er anderen zijn die gaan donderdag, laat maar iets weten, ik wil gerust afspreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michel Huisman Bekijk Berichten
          Die Clio zag er wel ernstig uit..hopelijk geen persoonlijk letsel ? Heb dixie, Manuelos en nog een paar Belgische auto's zien rijden terwijl ik bij de karussell foto's stond te maken. Was een mooie dag..heerlijk weertje.. goed genoten.
          Hey, toevallig geen scirocco R getrokken met belgische platen? Dat was ik namelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
            Ai, en veel schade ook?
            Op de parking vlak bij de ingang, of op die weide aan de andere kant van het ronde punt?

Ik heb bijna iets gelijkaardigs voorgehad op Spa. Ik parkeer me stap uit, en sta nog wat rond men auto te draaien, als ik plots een clio, die recht tegenover mijn auto sta, zie vooruit bollen. Ik heb er zelf nog rap kunnen tussenspringen om hem zo tegen te houden. Die zijn handrem was wel getrokken, maar na een paar minuten liet die los, waardoor de auto dus plots vooruit bolde.
            Gij hebt een bollende auto tegen gehouden? Stevige kerel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              In versnelling zetten werkt ook, je mag na t knallen op circuit je handrem nooit optrekken, schijf kan kromtrekken

Heb dat ook gedaan, maar in mijn geval de DSG in P gezet, hopelijk kan dit geen kwaad voor de automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Deze vind ik een prachtige foto van mijn bakske...

Idd, prachtfoto.

Comment

• volgende keer als ik ga kijken naar de ring ga ik toch wel eens naar de karoussel kijkplaats. Het is er nog nooit van gekomen!
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                    met de Seat of ...? Wij gaan ook daarmee
                    met de bmw normaal gezien
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      Hey, toevallig geen scirocco R getrokken met belgische platen? Dat was ik namelijk
                      Foto' van Michel => https://picasaweb.google.com/Michel4...hleife05052013

Comment

Neen, wel nen blauwe R met Duitse platen.
                        Ge zult te rap gereden hebben zeker.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Toch al eentje gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                            Neen, wel nen blauwe R met Duitse platen.
                            Ge zult te rap gereden hebben zeker.
                            Ja die duitse R was wel knap, verlaagd en met die VW sport velgen.
                            Te rap zal ik niet gereden hebben, het was mijn eerste keer lol.
                            Moet wel zeggen dat die honderden filmpjes die ik bekeken heb en dan nog die GT5 geholpen hebben

Comment

Toch al eentje gevonden

Leuk.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zou het vrijdag druk zijn?

Comment

• 4 mei ook geweest. Tegen 17:15u aangekomen, maar tot 18:00u mogen wachten voor dat de mensen erop mochten, de reden is voor mij onbekend.
                                  Volvo deed het niet slecht, integendeel. Had een belg gezien met een grijze lotus exige (s) met grote strijkplank.
                                  Weinig volk, had misschien 2x mijn rechter richtingaanwijzer op moeten zetten, voor de rest perfect kunnen rijden qua rijlijnen.
                                  Nu wachten tot ik breder bandjes heb en hij verlaagd is. Want er zit nogal koetswerk bewegingen in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Zou het vrijdag druk zijn?
                                    4 dagen geopend dus ik verwacht wel wa volk...

Comment

• Wat is eigenlijk de plezantste route om van hieruit naar daar te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                                        Wat is eigenlijk de plezantste route om van hieruit naar daar te rijden?
                                        Via Zwitserland

Comment

• de B258 nemen, is een leuke baan
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X