Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die Clio zag er wel ernstig uit..hopelijk geen persoonlijk letsel ? Heb dixie, Manuelos en nog een paar Belgische auto's zien rijden terwijl ik bij de karussell foto's stond te maken. Was een mooie dag..heerlijk weertje.. goed genoten.
Hey, toevallig geen scirocco R getrokken met belgische platen? Dat was ik namelijk
Ai, en veel schade ook?
Op de parking vlak bij de ingang, of op die weide aan de andere kant van het ronde punt?
Ik heb bijna iets gelijkaardigs voorgehad op Spa. Ik parkeer me stap uit, en sta nog wat rond men auto te draaien, als ik plots een clio, die recht tegenover mijn auto sta, zie vooruit bollen. Ik heb er zelf nog rap kunnen tussenspringen om hem zo tegen te houden. Die zijn handrem was wel getrokken, maar na een paar minuten liet die los, waardoor de auto dus plots vooruit bolde.
Gij hebt een bollende auto tegen gehouden? Stevige kerel
Neen, wel nen blauwe R met Duitse platen.
Ge zult te rap gereden hebben zeker.
Ja die duitse R was wel knap, verlaagd en met die VW sport velgen.
Te rap zal ik niet gereden hebben, het was mijn eerste keer lol.
Moet wel zeggen dat die honderden filmpjes die ik bekeken heb en dan nog die GT5 geholpen hebben
4 mei ook geweest. Tegen 17:15u aangekomen, maar tot 18:00u mogen wachten voor dat de mensen erop mochten, de reden is voor mij onbekend.
Volvo deed het niet slecht, integendeel. Had een belg gezien met een grijze lotus exige (s) met grote strijkplank.
Weinig volk, had misschien 2x mijn rechter richtingaanwijzer op moeten zetten, voor de rest perfect kunnen rijden qua rijlijnen.
Nu wachten tot ik breder bandjes heb en hij verlaagd is. Want er zit nogal koetswerk bewegingen in.
Comment