Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    nls was er met z'n blauwe S2000, Benzie met een zwarte Golf V TDI, Cash met z'n zwarte Mégane RS, NA_T met een zwarte e36 320i en ikzelf met een zwarte eend.

Met welke wagen was jij er?
    BMW M6 + Z4 waren daar toen ook!

Comment

• Ik ben donderdag en vrijdag aanwezig !
      Als er nog mensen aanwezig zijn, laat maar weten met wat voor auto en misschien komen we elkaar eens tegen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
        Ik ben donderdag en vrijdag aanwezig !
        Als er nog mensen aanwezig zijn, laat maar weten met wat voor auto en misschien komen we elkaar eens tegen !
        Donderdag open van 1830 - 1930u en Vrijdag gesloten,zal ni veel volk zijn denk ik....

Comment

• Vrijdag is er een trackday, wij gaan niet om te rijden maar om daar wat te kijken dus hopelijk toch wel de moeite

Comment

• Iemand die weet wat "Bikers Festival" juist inhoudt? Rijden ze ook op de Nordschleife?
            Ik zou anders 9 september eens gaan, aangezien er dan ook een ///M meeting is.

Comment

• Nog iemand die zondag 16 september gaat?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Bij het bikers festival is de ring zowat continu bezet met motors. Er is tevens een manche van het WSBK op de GP strecke. Ben daar van zaterdag tot maandag avond aanwezig.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Damn moto's op de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                    Nog iemand die zondag 16 september gaat?

Veel kans in ja

Comment

• Klote biker festival

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Veel kans in ja
                        Leuk, kunnen we eens gedag zeggen

Comment

• Hoe druk is dat daar eigenlijk in het weekend? Ik ben daar alleen nog maar geweest op weekdagen, closed trackdays en verlofdagen waneer duitsers moeten werken.

Comment

• Zondag is het Mfest!

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DUR0N Bekijk Berichten
                              Hoe druk is dat daar eigenlijk in het weekend? Ik ben daar alleen nog maar geweest op weekdagen, closed trackdays en verlofdagen waneer duitsers moeten werken.
                              Redelijk druk maar nog goe te doen,ik rij persoonlijk het liefst in't weekend omdat er veel te zien is en omdat ik graag wa strijd heb op't circuit

Comment

• Ik ben er zelf zaterdag in de late namiddag & zondag héél vroeg met de blauwe smurf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Bij het bikers festival is de ring zowat continu bezet met motors. Er is tevens een manche van het WSBK op de GP strecke. Ben daar van zaterdag tot maandag avond aanwezig.
                                  Mogen de wagens er tussen rijden? Of zijn het bepaalde uren waarbij er enkel moto's mogen rijden op de ring? We zouden misschien eens een kijkje gaan nemen zondag maar als er enkel moto's zullen rijden blijf ik liever thuis.

Comment

• 't Is tweede zondag van de maand, dan kunde voor 60 euro ne gansen dag op folembray gaan knallen. Saai circuit maar ge kunt goed aan uw bochtenwerk en consistentie sleutelen.

Comment

't Is tweede zondag van de maand, dan kunde voor 60 euro ne gansen dag op folembray gaan knallen. Saai circuit maar ge kunt goed aan uw bochtenwerk en consistentie sleutelen.
                                      geen geld voor 60 euro wat tracken
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

't Is tweede zondag van de maand, dan kunde voor 60 euro ne gansen dag op folembray gaan knallen. Saai circuit maar ge kunt goed aan uw bochtenwerk en consistentie sleutelen.
                                        Zijn daar dan bochten ? behalve die twee om te keren
                                        Last edited by Jokke_vlo; 05/09/2012, 15:55.

Comment

• Vrijdag Pistenclub trackday op de NS, weinig volk en heel de dag knallen met deftige tegenstand, daar kan je al eens een dagje verlof voor nemen....

Comment

Working...
                                          X