Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice!

Wat is dat? Sunny GTI?

't Zal wel door de fysica zijn zeker dat die zo laag hangt?

(Is een Belg denk ik?)

Last edited by Stancke; 01/05/2011, 14:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Nice!

Wat is dat? Sunny GTI?
      Mazda 323 GTR, gelijkaardig concept als de Sunny/Pulsar GTI-R
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Zal binnenkort eens testen hoe accuraat diene Harry al dan niet is. Een BTG'ke met zowel de Performance Box als den Harry in actie.

Het kan dus goed zijn dat die straffe tijden van onze Zwitserse vriend met zijn Franse koekendoos serieus van de pot gerukt zijn

Comment

• Iemand een idee waar ik foto's kan vinden van gisteren op de ring ? Heb iemand van me foto's zien trekken maar voorlopig nog niks teruggevonden. Zelf heb ik wel deze site http://www.ringportal.nl/fotografie waar redelijk wat opstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
            Ik zag het op de webcam dat het ineens heel erg nat was. Gelukkig ben je weer heelhuids thuis.

Thx for the concern Zo denk ik er elke keer over na een dagje ring

Helaas is 't voor sommigen toch minder goed afgelopen gisteren terug.. zéér erge ongevallen daarentegen heb ik gelukkig zelf niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Het kan dus goed zijn dat die straffe tijden van onze Zwitserse vriend met zijn Franse koekendoos serieus van de pot gerukt zijn
              Tjah, reken er maar al een seconde of 30-40 bij!

Comment

• Nee, geen idee. Wie weet zit het er boenk oep!

Comment

• Ik heb net een rondje met een SLS AMG gedaan in 9:42.
                  Wel een paar keer duchtig het gras afgereden, en één pirouette.

GT5 is toch echt een geweldig spel, en zeker met een goed stuurke.

De beelden zijn zo mooi en gedetailleerd, dat ik echt zin krijg om eens ter plaatse te gaan kijken.
                  Rijden zeker niet, want ik heb er de auto niet voor, en ik weet niet of mijn baas zou appreciëren dat ik er met de firmawagen op zou gaan...

Waar kan je wat kijkplezier hebbe? Moet je daar ook toegang betalen, of kan je zo tot aan de tribunes.
                  Nog tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    Ik heb net een rondje met een SLS AMG gedaan in 9:42.

De beelden zijn zo mooi en gedetailleerd, dat ik echt zin krijg om eens ter plaatse te gaan kijken.
                    Rijden zeker niet, want ik heb er de auto niet voor, en ik weet niet of mijn baas zou appreciëren dat ik er met de firmawagen op zou gaan...

Waar kan je wat kijkplezier hebbe? Moet je daar ook toegang betalen, of kan je zo tot aan de tribunes.
                    Nog tips?

Leuke plaatsen om te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      Ik heb net een rondje met een SLS AMG gedaan in 9:42.

Nog tips?
                      Meeste sfeer is in en rond Brunnchen of zufahrt... Gratis toegang om te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Zal binnenkort eens testen hoe accuraat diene Harry al dan niet is. Een BTG'ke met zowel de Performance Box als den Harry in actie.
                        Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Tjah, reken er maar al een seconde of 30-40 bij!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Nee, geen idee. Wie weet zit het er boenk oep!

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zeg het nog eens, het is de hardware waaraan het scheelt bij den Harry.
                        Maar wat verwacht je ook als je een app van een paar euro koopt. Ext GPS ontvanger = the key!
                        Dan krijg je dit

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rami let op met dat uitproberen, ik denk niet dat dat boven de 12 minuten kan meten!

Comment

• Overigens, let op dat je bij tracks enkel Nordschleife BTG hebt staan, en niet de andere varianten. Ding durft dan al flippen aangezien ie niet weet welke variant je rijdt.
                          Zo dicht mogelijk bij de voorruit placeren voor een ideale GPS ontvangst, want dat is 'm waar het schort. Ook even kijken bij de beide bruggen of hij goed triggert, je ziet bv in mijn filmpje dat ie een paar sec te vroeg stopt.

Comment

• It all comes down to the driver!

Comment

• Vandaag de Audi 100 zn ringdoop gegeven! Het was fun, auto heeft het goed doorstaan.

Comment

• 11,95 EUR per rondje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                  11,95 EUR per rondje

Winst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten

+ YouTube Video

That's you ? Lekker gereden! De kar bewijst daarbovenop ook wel tot wat ze in staat is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Winst!
                                      Afgezien van de banden, benzine, remschijven, remblokken etc

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      That's you ? Lekker gereden! De kar bewijst daarbovenop ook wel tot wat ze in staat is..
                                      Indd, je moet geen al te superskills hebben om 'm snel te sturen, het blijft zeer beheersbaar, en door z'n "spartaansheid" communiceert het allemaal veel beter.

Comment

• Vandaag gespot op het Porsche treffen te Dinslaken,detailke opgemerkt door Missloungegirl.

Comment

• en gij maar niet naar daar willen rijden grrrrrrrrrrrrr

Comment

Working...
                                          X