Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
    Het is een Mazda 323 GTR met iets meer dan 200pk

Das van een maat van mij en sinds ik samen met hem op de ring gereden heb, heb ik wel massa's respect voor dat hok.
    Hoewel er slechte banden onder lagen had dat spel grip niet normaal(4WD).
    Ongeveer elke bocht dacht ik "nu gaan we den decor in" maar toch kwamen we als bij wonder, krijsend als een varken de bocht steeds schoon door.

Het was zeker één van m'n meest indrukwekkende ring rondjes ooit.
    Is na al die jaren ook behoorlijk exclusief!
    Er waren toen FWD turbo's en AWD turbo's met nog iets meer vermogen dacht ik.

Comment

• Idd. behoorlijk exlusief die Mazda. Onbekend maakt onbemind zeker ?
      Vraag me nu wel af of die luchthapperkes op de motorkap origineel zijn.

Comment

• Die zijn idd origineel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
          Krijg je als je B2G tijden begint op te meten. Ik heb er geen probleem mee om rechts voorbij gestoken te worden, is trouwens veel veiliger als er een bocht naar rechts volgt. Heb meer een probleem met inhaalmanoeuvres in de bocht, waardoor je van je lijn moet afwijken. Zo wordt je de pas afgesneden en kun je kiezen tussen een geschaafde neus of remmen Maar minstens even frustrerend is gewoon NIET voorbijgelaten worden, of pas achter 5 bochten. Tjah sommigen kijken jammergenoeg niet in de spiegels..
          Zo ben ik dus al een paar rechts in een bocht ingehaald, voor hetzelfde geld schuiven ze dan naar mij toe omdat ze de bocht niet normaal halen dus dan moet ik in de remmen in de bocht.
          Maar hierdoor laat ik mijn plezier niet bederven, Morgen bin ich wieder am Ring!

Comment

• Ben al een paar uur thuis, heb 11 rondjes kunnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Ik heb net een rondje met een SLS AMG gedaan in 9:42.
              Wel een paar keer duchtig het gras afgereden, en één pirouette.

GT5 is toch echt een geweldig spel, en zeker met een goed stuurke.
              "I tell you something, I do that lap time in a van".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                "I tell you something, I do that lap time in a van".
                Ik geloof U direct, maar ik ken de weg nog niet goed :--
                Is dit de fameuze Top Gear quote van Sabine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Is dit de fameuze Top Gear quote van Sabine?
                  yups.

Comment

• Jammer dat Sabine niet meer te zien is in de BMW-Ringtaxi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      Jammer dat Sabine niet meer te zien is in de BMW-Ringtaxi.
                      Is ze er mee gestopt?
                      Of wacht ze gewoon tot de M3 ring taxi geleverd is?
                      BMW X5 45e

Comment

• M3 taxi is er al.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          M3 taxi is er al.

idd , maar haar daar al mee gezien ?!

Comment

Jammer dat Sabine niet meer te zien is in de BMW-Ringtaxi.
                            Oorspronkelijk geplaatst door maxke Bekijk Berichten
                            idd , maar haar daar al mee gezien ?!
                            Waarschijnlijk niet hé dan.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Sabine rijdt soms wel taxi met een Porsche GT3 dacht ik maar die vallen niet op bij de Ring.

Comment

• Leuk duel
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als iemand de nurburgring wil leren kennen op een goedkope manier:
                                  Tweedehands en nieuwe Xbox Original kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Bijgevelerde Forza Motorsport laat u toe rondjes te rijden met een hele hoop wagens. Plezier gegarandeerd

Comment

Sabine rijdt soms wel taxi met een Porsche GT3 dacht ik maar die vallen niet op bij de Ring.

http://blog.webridestv.com/2010/09/r...passenger-lap/
                                    OMG ! die kerel is a lucky basterd !
                                    en waar kun je dat dan reserveren ofzo?is nog es iets anders dan emmy of ne m5 !

Comment

• TT RS die 7.39min doet met nog wat marge, en banden waar het beste al van af is

Brakes: OEM with additional cooling, Castrol SRF, Pagid RS29 / PFC97 - Suspension: KW3 - Power: ABT Stage 1 (Not satisfying) - Tires: Dunlop Direzza 03G 265/35 (90 Laps Northloop, 25 Laps GP) on ATS GTR 9,5x18

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toch best capabele bakjes ...

Comment

• Die TT RS blaast nogal door , 'k zou toch niet op m'n gemak zitten peins ik

Maar fack, die sound eh

Doet me hier aan denken!

5-cilinder ftw!

+ YouTube Video

That's some Volvo power baby

Comment

• Is wel nog enkele weken , maar zijn er die Donderdag 2 juni of vrijdag 3 juni naar de ring zouden gaan ?
                                          Is een verlend weekend voor velen en ik plan om 1 van deze dagen te gaan

Comment

Working...
                                          X