Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    en gij maar niet naar daar willen rijden grrrrrrrrrrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Properkes LL!!! Imo zijn er 5 dingen die mss nog beter kunnen:

- De lijn van insturen voor adenauer forst
      - De lijn van insturen aan de steilstrecke
      - Langer op het gas blijven op het einde van fuchsrore
      - Op het gas blijven in klostertal
      - Terugschakelen na de put in pflanzgarten

IMO hé, als ik hier een filmpke zou zetten van mij zouden er ook dingen zijn waarvan je mss denkt: ?

Comment

• Nu de 190 bolt kriebelt het serieus hier, ware het niet dak half dood in m'n bed hang

Comment

11,95 EUR per rondje

LOL

Ik heb er vorig jaar 130 ofzo gedaan, in totaal

Comment

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zeg het nog eens, het is de hardware waaraan het scheelt bij den Harry.
            Maar wat verwacht je ook als je een app van een paar euro koopt. Ext GPS ontvanger = the key!
            Dan krijg je dit

+ YouTube Video

Rami let op met dat uitproberen, ik denk niet dat dat boven de 12 minuten kan meten!
            Met de TomTom carkit werkt het al veel beter dan de interne GPS qua nauwkeurigheid, al is de refresh rate nog altijd 1Hz. Maar zelfs met de internet GPS blijft Harry's Laptimer redelijk nauwkeurig voor de rondetijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Nu de 190 bolt kriebelt het serieus hier, ware het niet dak half dood in m'n bed hang
              Slechte pizza opgefret?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Slechte pizza opgefret?
                In't naar huis rijden kwa de migraine weer boven en sinds vannacht laat de crohn ook weer van zich horen, ben een wrak atm

Comment

Rami let op met dat uitproberen, ik denk niet dat dat boven de 12 minuten kan meten!

Comment

Verdomme hé ... weer een hoop euro's down the drain!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Verdomme hé ... weer een hoop euro's down the drain!

Misschien is het volgende appke meer iets voor u? Schitterend hé, dat ze daar vroeger nooit zijn opgekomen!

Comment

• ^super! spijtig dat die iPhones bij ons zoveel kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          ^super! spijtig dat die iPhones bij ons zoveel kosten...
                          Pfff....http://trackmaster.trackaroo.com/welcome
                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Gaan wel snel die Rent4Ring Corsas, 8:07 BtG met wat verkeer

+ YouTube Video

Comment

• Vandaag toevallig bij Rent4Ring geweest, en even achter dat grietje van daar (zilveren Suzuki weetikveelwat met roze striping) gereden naar Adenau, WTF wat een moordgriet, die knalt als een gek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                Gaan wel snel die Rent4Ring Corsas, 8:07 BtG met wat verkeer
                                Steekt wel een paar keer vlot rechts voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                  Dat lijkt helaas tegenwoordig steeds meer mode te worden daar! Ik probeer altijd zo snel mogelijk aan de kant te gaan voor snellere rijders zonder mezelf in gevaar te brengen door van de lijn af te wijken maar sommigen hebben nog niet één bocht geduld.
                                  Als ze zo willen rijden dan moeten ze echte wedstrijden gaan rijden, VLN of 24H e.d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                    Is op een trackday en geen touristenfahrt denk ik. En die 2 gingen duidelijk niet naar rechts, pinkerde alletwee naar links
                                    Last edited by ; 05/05/2011, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                      Is op een trackday en geen touristenfahrt denk ik.
                                      Klopt, verklaart dan ook wrm hij al 214 reed aan de brug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Nice!

Wat is dat? Sunny GTI?

Het is een Mazda 323 GTR met iets meer dan 200pk

Das van een maat van mij en sinds ik samen met hem op de ring gereden heb, heb ik wel massa's respect voor dat hok.
                                        Hoewel er slechte banden onder lagen had dat spel grip niet normaal(4WD).
                                        Ongeveer elke bocht dacht ik "nu gaan we den decor in" maar toch kwamen we als bij wonder, krijsend als een varken de bocht steeds schoon door.

Het was zeker één van m'n meest indrukwekkende ring rondjes ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                          Dat lijkt helaas tegenwoordig steeds meer mode te worden daar! Ik probeer altijd zo snel mogelijk aan de kant te gaan voor snellere rijders zonder mezelf in gevaar te brengen door van de lijn af te wijken maar sommigen hebben nog niet één bocht geduld.
                                          Als ze zo willen rijden dan moeten ze echte wedstrijden gaan rijden, VLN of 24H e.d.
                                          Krijg je als je B2G tijden begint op te meten. Ik heb er geen probleem mee om rechts voorbij gestoken te worden, is trouwens veel veiliger als er een bocht naar rechts volgt. Heb meer een probleem met inhaalmanoeuvres in de bocht, waardoor je van je lijn moet afwijken. Zo wordt je de pas afgesneden en kun je kiezen tussen een geschaafde neus of remmen Maar minstens even frustrerend is gewoon NIET voorbijgelaten worden, of pas achter 5 bochten. Tjah sommigen kijken jammergenoeg niet in de spiegels..

Comment

Working...
                                          X