Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Richard Tipper: Dickie Meaden drove us from London to the Nurburgring then without a break pulled straight onto the track. Four up with luggage in a 1.8 Skoda Yeti. M3's and Porsche's had no chance! Legend! Excuse the hand held mobile, I wasn't quite prepared for such a quick lap!
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo'n yeti rijdt echt wel zeer goed en aangenaam eigenlijk. Erg onderschatte wagen. Een roomster rijdt trouwens ook leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Zo'n yeti rijdt echt wel zeer goed en aangenaam eigenlijk. Erg onderschatte wagen. Een roomster rijdt trouwens ook leuk.
        In bovenstaande video staat hij wel op Dunlop Direzza's

Comment

• Voor wie nog eens zin heeft in een Ringtrip

Comment

• Een leuke pic gevonden van mezelf zondag op de Ring :

En mijne kameraad:

Life can be good at the Nordschleife

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
            2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
            2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
            2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
            2013 Nissan Leaf (daily)
            1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Was toch iets te close geweest met een motor rijder vorig weekend. :/

Lesson learned - niet proberen inhalen als een moto niet naar rechts pinkert.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                Was toch iets te close geweest met een motor rijder vorig weekend. :/

Lesson learned - niet proberen inhalen als een moto niet naar rechts pinkert.

+ YouTube Video
                Die zag ik van ver komen

btw waarom zit je daar met je handen voor de camera? Krijg je het filmpje niet mee als er accidenten op staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Die zag ik van ver komen

btw waarom zit je daar met je handen voor de camera? Krijg je het filmpje niet mee als er accidenten op staan?
                  Ik had zoiets gehoord dus ik heb maar mijn handen voor de camera gezet om zeker te zijn dat ik de SD kaart mee zou krijgen.

Comment

• accidenten worden eruit geknipt door de Ring GMBH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten
                      Verder heb ik je MX-5 geen enkele keer gespot zondag op de Ring. Wel een aantal andere Belgen: een zwarte bmw5 break, een zwarte subaru impreza en een lancer evo.
                      Zwarte Impreza WRX Prodrive sedan zonder achterspoiler, dat was MX5Man en ik ernaast.
                      Volgende keer zwaaien he!

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      Op bovenstaand filmpje is inderdaad niet de Nederlander die ik ken, ik weet niet of hij de kunsten van de Brit na kan doen. Wat een wagenbeheersing zeg!
                      Je bedoelt M. met de M3 en Renault GTTurbo?

Geef hem eender wat in handen en hij gebruikt bij voorkeur de zijruit. Zalig.

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      accidenten worden eruit geknipt door de Ring GMBH
                      Meen je dat? Waar houden die zich toch mee bezig. Het moet echt allemaal zo nutteloos, inefficiënt en bijgevolg duur mogelijk. Bah.

Comment

• Ja, dat is M. Toffe gast.

Morgen ben ik weer am Ring, vanavond definitief besloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                          Ja, dat is M. Toffe gast.

Morgen ben ik weer am Ring, vanavond definitief besloten.
                          Ben er ook morgen.

Comment

• Gelieve op te passen : niet meer dan 50km/u

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              Gelieve op te passen : niet meer dan 50km/u

Opgepast, bebouwde kom ?
                              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                Opgepast, bebouwde kom ?
                                dat was 70km/u, tot 't tijdje terug
                                naar 't schijnt hebben er ooit staan flitsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  dat was 70km/u, tot 't tijdje terug
                                  naar 't schijnt hebben er ooit staan flitsen

Tsja, alsof dat iets uitmaakt voor die fietsers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                    Opgepast, bebouwde kom ?
                                    Enige punt op de ring met uitvoegend/invoegend verkeer

Al vaak gevaarlijke manouvres gezien daar...

Comment

• Was een lange dag gisteren. 6.15u vertrokken en 00.15u weer thuis. Ginder opgetrokken met een paar bekenden en een paar mensen leren kennen. 's Avonds nog met een groepje gegeten bij Giulia.
                                      Zelf heb ik 8,5 ronden gereden en 2 ronden meegereden in een Porsche GT3 plus 2 meegereden in een Mercedes E-klasse 320CDI Automaat van 11 jaar oud.
                                      Zowel de rijder van de GT3 als de Merc. kunnen goed sturen dus was genieten en vooral in de Merc. lachen omdat we best vlot rond gingen met die zeilboot. In de GT3 blijf ik me verbazen over de grip van die auto. Als ik het goed zeg liggen daar pas nieuwe Michelin Pilot Cup banden op maar met de "oude" banden(type weet ik niet meer) reed ie ook al super.

Ik heb verschillende auto's met Belgisch kenteken zien rijden, oa Ford Focus RS, VW Polo en volgens mij heb ik naar Stefhane?(grijze Elise) gezwaaid en hij naar mij.

Ik denk dat ik er volgend weekend weer ben.

Comment

• op 10 september geen TF zeker? we zitten met de moto in luxemburg en zouden anders eens tot daar rijden om te gaan kijken.
                                        er is blijkbaar een Oldtimer event op de ring ook; is dat dan op de GP piste?

edit; laatste vraag zie ik net zelf antwoord op "Nordschleife & Grand-Prix-Strecke" kan je dan op de bekende plaatsen eigenlijk gratis gaan kijken? of vragen ze daar ook toegang??
                                        Last edited by ; 31/08/2011, 09:56.

Comment

• 3+4 sept. aanwezig. Kamer is geboekt.

Comment

Working...
                                          X