Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer van de Carrera GT! Snap niet dat iemand met zo'n auto risico's durft te nemen??!! Reed bij het opgaan van de ring maar enkele wagens achter ons...

Comment

• Idd spijtig van de CGT, Alexx en ik zijn em nog gepasseerd toen hij stond aan te schuiven. Een toefke gas kon er ni af, maar uwen auto in de prak rijden wel of wa? Karma dude, karma. JK hè, ne CGT perte totale is een verlies, echt erg voor die kerel.

Comment

• Vraagje, de nurburgring is dus in feite geen circuit. Je kan met elke auto aankomen in feite en gewoon een ronde kaart kopen en een rondje rijden?

Ben het niet (meteen) van plan ze, geen ervaring enzo en dat riskeer ik dan echt niet, maar vroeg het me gewoon af.

Zijn er dan veel mensen zie bv met een 1.9 dti daar rijden dan? Is dat niet gevaarlijk t.o.v de andere krachtigere wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
          Idd spijtig van de CGT, Alexx en ik zijn em nog gepasseerd toen hij stond aan te schuiven. Een toefke gas kon er ni af, maar uwen auto in de prak rijden wel of wa? Karma dude, karma. JK hè, ne CGT perte totale is een verlies, echt erg voor die kerel.
          Ah das den die?!
          Wij met big smile en gebaren: Komaan dude, stampe met da ding!
          Ge hoorde hem zelfs ni vertrekke..
          Wel enorm spijtig dat hij gecrasht is
          Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten

Zijn er dan veel mensen zie bv met een 1.9 dti daar rijden dan? Is dat niet gevaarlijk t.o.v de andere krachtigere wagens?
          Je ziet daar van alles, zelfs bestelbusjes. Gewoon pinker opzetten als je verkeer in je achteruitkijkspiegel ziet .
          Dat iedereen op de ring kan is een "voordeel", maar het is ondertussen slachtoffer van zijn eigen succes
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
            Vraagje, de nurburgring is dus in feite geen circuit. Je kan met elke auto aankomen in feite en gewoon een ronde kaart kopen en een rondje rijden?

Ben het niet (meteen) van plan ze, geen ervaring enzo en dat riskeer ik dan echt niet, maar vroeg het me gewoon af.

Heb eens een rondje tegen max. 120km/u gereden met ne fotograaf naast me en dit lukte vrij goed, rechts houden en pinker opzetten...
            Met ne 1.9 tdi kan je op sommige stukken vrij hoge snelheden halen...

Hier achter Br3cht zijne Ford Fiesta 1.9 tdi...
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Gaat zeker, ik doe da ook me mijn Saab diesel, niet de ideale kar maar toch o zo plezant
              Natuurlijk altijd achteruitkijkspiegel int oog houden en enkel het stuk bergop na de 2de ingang halfweg (ex-mühle ?) is serieus balen: zonder veel power gaat het daar maar traag...
              2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
              1998 Saab 9-3 TiD (sold)
              1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Ik rij ook met een 2l diesel en ik kan niet klagen over teveel ingehaald worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                  Heb eens een rondje tegen max. 120km/u gereden met ne fotograaf naast me en dit lukte vrij goed, rechts houden en pinker opzetten...

http://www.youtube.com/profile?user=...25/W_GVVQ8J8M0
                  Ik geloof dat dat een 1.6 tdci is met 90pk

Comment

• Ik heb daar ook rond gereden met mijn 1.9 tdi 90 pk, zeker te doen.
                    Op de rechte stukken moet je natuurlijk rechts blijven, maar als je het circuit kent, dan kun je in de bochten toch wel min of meer mee.
                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Het belangrijkste op de ring is toch wel parcourskennis,als je die genoeg hebt kan je met je diesel al heel wat benzineslurpers de baas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                        Het belangrijkste op de ring is toch wel parcourskennis,als je die genoeg hebt kan je met je diesel al heel wat benzineslurpers de baas.
                        Idd, moet gewoon kijken naar die marshalls in de Astra break

Comment

• Ik zie dat de nordschleife ook open is in volle winter, gaat de ring dan dicht als het qua weersomstandigheden te zot wordt?

Comment

• ja, op die planning nu zal dat misschien zo staan, maar dat wordt zowiezo aangepast naargelang het weer, vorige winter was die 3 maand dicht bv omdat er constant sneeuw lag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten

http://www.youtube.com/profile?user=...25/W_GVVQ8J8M0
                              Doet me denken dat dit het ideale moment is om dat safety-filmpje van nürburgring zelf eens te posten, maar 'k vind het nergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                ja, op die planning nu zal dat misschien zo staan, maar dat wordt zowiezo aangepast naargelang het weer, vorige winter was die 3 maand dicht bv omdat er constant sneeuw lag
                                We zijn een jaar of 3 terug (denk ik) met enkele forummers gaan biken toen, OP de Nordschleife, in de sneeuw. Fuchsrohre aan 70 (iets meer zelfs) naar beneden door de sneeuw, it's a thrill. En sommige stukken zijn godver blooooody steil!!

We hebben toen tweewielerdriftpics genomen in de Karrussel.

Memories

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                  Doet me denken dat dit het ideale moment is om dat safety-filmpje van nürburgring zelf eens te posten, maar 'k vind het nergens.
                                  Het éinde!!!!!

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tim Schrick
                                  Last edited by ; 26/10/2010, 20:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Het éinde!!!!!

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tim Schrick
                                    WTF!!!!

Die gast heeft skills én ballen, prachtig gewoon! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Het éinde!!!!!

+ YouTube Video

Tim Schrick
                                      Dat moet zo de maks zijn !

EDIT : Sneeuw
                                      Van mij mag er van de winter weer veel vallen !

Comment

• Die GTR ken ik

+ YouTube Video
                                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                          WTF!!!!

Die gast heeft skills én ballen, prachtig gewoon! :-)
                                          Zoiets is eeeenig. Vorig jaar (neen dit jaar in februari) 'n powpow skiweekendje gedaan met twee andere forummers en ook zo (openbare weg wel, maar geen kat op baan in 't Schwarzwald en net sneeuwstormpje dat had huis gehouden) naar de pistes gereden. Friggin' awesome...

Comment

Working...
                                          X