Jammer van de Carrera GT! Snap niet dat iemand met zo'n auto risico's durft te nemen??!! Reed bij het opgaan van de ring maar enkele wagens achter ons...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vraagje, de nurburgring is dus in feite geen circuit. Je kan met elke auto aankomen in feite en gewoon een ronde kaart kopen en een rondje rijden?
Ben het niet (meteen) van plan ze, geen ervaring enzo en dat riskeer ik dan echt niet, maar vroeg het me gewoon af.
Zijn er dan veel mensen zie bv met een 1.9 dti daar rijden dan? Is dat niet gevaarlijk t.o.v de andere krachtigere wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIdd spijtig van de CGT, Alexx en ik zijn em nog gepasseerd toen hij stond aan te schuiven. Een toefke gas kon er ni af, maar uwen auto in de prak rijden wel of wa? Karma dude, karma.JK hè, ne CGT perte totale is een verlies, echt erg voor die kerel.
Wij met big smile en gebaren: Komaan dude, stampe met da ding!
Ge hoorde hem zelfs ni vertrekke..
Wel enorm spijtig dat hij gecrasht is
Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
Zijn er dan veel mensen zie bv met een 1.9 dti daar rijden dan? Is dat niet gevaarlijk t.o.v de andere krachtigere wagens?
Dat iedereen op de ring kan is een "voordeel", maar het is ondertussen slachtoffer van zijn eigen succes2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk BerichtenVraagje, de nurburgring is dus in feite geen circuit. Je kan met elke auto aankomen in feite en gewoon een ronde kaart kopen en een rondje rijden?
Ben het niet (meteen) van plan ze, geen ervaring enzo en dat riskeer ik dan echt niet, maar vroeg het me gewoon af.
Met ne 1.9 tdi kan je op sommige stukken vrij hoge snelheden halen...
Hier achter Br3cht zijne Ford Fiesta 1.9 tdi...
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Gaat zeker, ik doe da ook me mijn Saab diesel, niet de ideale kar maar toch o zo plezant
Natuurlijk altijd achteruitkijkspiegel int oog houden en enkel het stuk bergop na de 2de ingang halfweg (ex-mühle ?) is serieus balen: zonder veel power gaat het daar maar traag...2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
1998 Saab 9-3 TiD (sold)
1993 Saab 900i aero (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenHeb eens een rondje tegen max. 120km/u gereden met ne fotograaf naast me en dit lukte vrij goed, rechts houden en pinker opzetten...
http://www.youtube.com/profile?user=...25/W_GVVQ8J8M0
Comment
-
Ik heb daar ook rond gereden met mijn 1.9 tdi 90 pk, zeker te doen.
Op de rechte stukken moet je natuurlijk rechts blijven, maar als je het circuit kent, dan kun je in de bochten toch wel min of meer mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenHet belangrijkste op de ring is toch wel parcourskennis,als je die genoeg hebt kan je met je diesel al heel wat benzineslurpers de baas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenHeb eens een rondje tegen max. 120km/u gereden met ne fotograaf naast me en dit lukte vrij goed, rechts houden en pinker opzetten...
http://www.youtube.com/profile?user=...25/W_GVVQ8J8M0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenja, op die planning nu zal dat misschien zo staan, maar dat wordt zowiezo aangepast naargelang het weer, vorige winter was die 3 maand dicht bv omdat er constant sneeuw lagEn sommige stukken zijn godver blooooody steil!!
We hebben toen tweewielerdriftpics genomen in de Karrussel.
Memories
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDoet me denken dat dit het ideale moment is om dat safety-filmpje van nürburgring zelf eens te posten, maar 'k vind het nergens.
+ YouTube Video
Tim Schrick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Die gast heeft skills én ballen, prachtig gewoon! :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
EDIT : Sneeuw
Van mij mag er van de winter weer veel vallen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenWTF!!!!
Die gast heeft skills én ballen, prachtig gewoon! :-)
Comment
Comment