Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja aanklampen ging net omdat hij voor me reed. Met hem achter mij zou ik in zijn weg gereden hebben denk ik
edith: vergeet die "denk ik" ik heb em doorgelaten voor flugplatz
Ah kijk, ik was er dus toch!
Ik wou het juist zeggen Maar je hoeft je zeker niet te schamen zo'n mannen hebben wrslk pakken ervaring en reden daar al toen jij nog met de blokjes speelde...
Ik spreek echt over véél tracken, dus bv NS 250 rondjes of meer. Meerkost qua benzine, banden, remmerij, onderhoud,...Dat lijkt me toch aanzienlijk? Daar ligt voor mij wat het probleem.
Ik spreek echt over véél tracken, dus bv NS 250 rondjes of meer. Meerkost qua benzine, banden, remmerij, onderhoud,...Dat lijkt me toch aanzienlijk? Daar ligt voor mij wat het probleem.
met 80K prijsverschil in aankoop kan je ook wel een paar setjes banden kopen denk ik.
Maar feit blijft dat aanschaf iets is waar je voor kan sparen (in de mate van het mogelijke natuurlijk), en running costs niet bepaald.
Misschien dat je bij mevrouw Leemans een autolening kan afsluiten voor aanschaf + 10 sets banden?
Faaaak die oranje hierboven 't Ziet er naar uit da't een topdagje was gisteren hè, spijt en geen spijt da'k ni geweest ben. 'k Denk da mijn freins derdoor zitten na van't weekend, 'k heb precies meer remslag in't pedaal, en minder kracht En de banden vooraan zijn ook al ni veel soeps meer. Chance dat het dat allemaal waard is hè
Het was inderdaad geschift gisteren, ik weet niet of het komt door de lange winter maar fack wat gingen die mannen hard
Bij LL 2 keer voorgehad dat ik dacht dat hij even de rem ging aantikken voor de Waxit-S maar hij knalde er gewoon door
Mijn mening is dat de R dat uitstekend doet voor hem, zalig karretje! Aangenaam verrast.
Ivm de M3 van Jerain, te gek voor woorden hoe goed dat rijdt voor een 17 jaar oude wagen en in vergelijking met hoe hij af fabriek geleverd was De juiste mods en gezond verstand hebben hier van gemaakt wat het is. Ookal is het niet zo snel, stabiel, etc als een P, het rijdt gewoonweg heerlijk, en daarvoor rijden we toch auto tenslotte
Volgende keer wil ik jullie ook tracteren op een ritje, wel een leren broek meenemen
Schaamranden zijn weer weg en alles is goed bevonden aan de motor, dit was mijn proefrit na de winter Toen ik naar huis ging toch maar een stuk autoweg vanuit Aachen gepakt want had geen zin om weer 2 uur door zuid Nederlands Limburg te kloten
Ook gemerkt dat op de autoweg de K&N tuning zijn werk doet, ofwel komt het doordat het avond was en frissere lucht maar het hernemen van 140 naar 2xx lijkt vlotter te gaan
Moe, stijf maar voldaan thuis gekomen, wat pijn aan de achterkant van de schouders = stevig kunnen doorrijden =
Bedankt voor de passagiersritjes, na Franco op maandag toch weer verliefd op de groene hell, ooit!
Echt on topic (madamme haar NS shoes? ), maar kom. Vorige maand met de madamme aan het shoppen in Venetië en toevallig deze foto genomen.....
Tis maar hoe je het bekijkt, prijs van een setje banden voor een GT3....
Comment