Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    De aankoopprijs is niet de biggest hit...als je veel trackt zijn het de gebruikskosten bij een P...
    Daarom heb ik me ook die fransoos aangeschaft.
    Bwa 110k tov 15-20k nu, toch wel een verschilletje. Idd over banden en remmen en service nog niet gesproken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ja aanklampen ging net omdat hij voor me reed. Met hem achter mij zou ik in zijn weg gereden hebben denk ik

edith: vergeet die "denk ik" ik heb em doorgelaten voor flugplatz

Ah kijk, ik was er dus toch!

Ik wou het juist zeggen Maar je hoeft je zeker niet te schamen zo'n mannen hebben wrslk pakken ervaring en reden daar al toen jij nog met de blokjes speelde...

Comment

• Ik spreek echt over véél tracken, dus bv NS 250 rondjes of meer. Meerkost qua benzine, banden, remmerij, onderhoud,...Dat lijkt me toch aanzienlijk? Daar ligt voor mij wat het probleem.

Comment

Ik spreek echt over véél tracken, dus bv NS 250 rondjes of meer. Meerkost qua benzine, banden, remmerij, onderhoud,...Dat lijkt me toch aanzienlijk? Daar ligt voor mij wat het probleem.
          tov je R26.R x2,5 ongeveer?

Comment

• Alhoewel ik hoorde dat Fuel vandaag een nieuw setje PScup had gekocht voor 1600 incl BTW. Ik betaal een goei 800 voor een setje Toyo's...

Comment

Ik spreek echt over véél tracken, dus bv NS 250 rondjes of meer. Meerkost qua benzine, banden, remmerij, onderhoud,...Dat lijkt me toch aanzienlijk? Daar ligt voor mij wat het probleem.
              met 80K prijsverschil in aankoop kan je ook wel een paar setjes banden kopen denk ik.

Maar feit blijft dat aanschaf iets is waar je voor kan sparen (in de mate van het mogelijke natuurlijk), en running costs niet bepaald.

Misschien dat je bij mevrouw Leemans een autolening kan afsluiten voor aanschaf + 10 sets banden?

Gat in de markt!

Comment

met 80K prijsverschil in aankoop kan je ook wel een paar setjes banden kopen denk ik.

Maar feit blijft dat aanschaf iets is waar je voor kan sparen (in de mate van het mogelijke natuurlijk), en running costs niet bepaald.

Misschien dat je bij mevrouw Leemans een autolening kan afsluiten voor aanschaf + 10 sets banden?

Gat in de markt!

Lenen voor een Porsche

Comment

• Goed nieuws

Comment

• zalig
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Schitterend IRL!

Damn !

Comment

• Faaaak die oranje hierboven 't Ziet er naar uit da't een topdagje was gisteren hè, spijt en geen spijt da'k ni geweest ben. 'k Denk da mijn freins derdoor zitten na van't weekend, 'k heb precies meer remslag in't pedaal, en minder kracht En de banden vooraan zijn ook al ni veel soeps meer. Chance dat het dat allemaal waard is hè

Comment

• Zondag aanwezig voor de sfeer,foto's en 19 inch pizza
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het was inderdaad geschift gisteren, ik weet niet of het komt door de lange winter maar fack wat gingen die mannen hard
                            Bij LL 2 keer voorgehad dat ik dacht dat hij even de rem ging aantikken voor de Waxit-S maar hij knalde er gewoon door
                            Mijn mening is dat de R dat uitstekend doet voor hem, zalig karretje! Aangenaam verrast.

Ivm de M3 van Jerain, te gek voor woorden hoe goed dat rijdt voor een 17 jaar oude wagen en in vergelijking met hoe hij af fabriek geleverd was De juiste mods en gezond verstand hebben hier van gemaakt wat het is. Ookal is het niet zo snel, stabiel, etc als een P, het rijdt gewoonweg heerlijk, en daarvoor rijden we toch auto tenslotte

Volgende keer wil ik jullie ook tracteren op een ritje, wel een leren broek meenemen
                            Schaamranden zijn weer weg en alles is goed bevonden aan de motor, dit was mijn proefrit na de winter Toen ik naar huis ging toch maar een stuk autoweg vanuit Aachen gepakt want had geen zin om weer 2 uur door zuid Nederlands Limburg te kloten
                            Ook gemerkt dat op de autoweg de K&N tuning zijn werk doet, ofwel komt het doordat het avond was en frissere lucht maar het hernemen van 140 naar 2xx lijkt vlotter te gaan
                            Moe, stijf maar voldaan thuis gekomen, wat pijn aan de achterkant van de schouders = stevig kunnen doorrijden =

Bedankt voor de passagiersritjes, na Franco op maandag toch weer verliefd op de groene hell, ooit!
                            Last edited by ; 25/03/2011, 13:58.

Comment

• nog iets om te onthouden= neem genoeg cash mee, tankstation werkte gewoon geen enkel bankkaart effe stress

Mannen keken raar op toen ze mij op de grond zagen liggen onder de M3 met het pak aan Gelukkig Jerain terplekke kunnen helpen

Comment

zalig ding, eigenlijk een full Race, gestoord vet, komt al enkele jaren

Comment

Het duurste paar schoenen dat ik ooit gezien heb

Bwah ik heb al duurdere gezien. Mijn vriendin heeft zo eens een paar pumps van Swarovski zien staan van 950€
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                    Bwah ik heb al duurdere gezien. Mijn vriendin heeft zo eens een paar pumps van Swarovski zien staan van 950€
                                    Sommige mensen gaan toch ver in hun masturbatie-fantasieën heb ik zo de indruk

Comment

Sommige mensen gaan toch ver in hun masturbatie-fantasieën heb ik zo de indruk
                                      Mijn vriendin heeft ze gezien en heeft ze vervolgens aan mij laten zien (en vervolgens zei ik: no way) ... djiezes, is dat nu zo moeilijk?
                                      AutoMinded.be

Comment

• Echt on topic (madamme haar NS shoes? ), maar kom. Vorige maand met de madamme aan het shoppen in Venetië en toevallig deze foto genomen.....
                                        Tis maar hoe je het bekijkt, prijs van een setje banden voor een GT3....

Last edited by Jokke_vlo; 25/03/2011, 14:39.

Comment

• Allez hup, 't gaat nu al over damesschoenen in het Ring-topic...

Comment

Working...
                                          X