Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtenyoutube;NbE6OzjyVV0]http://www.youtube.com/watch?v=NbE6OzjyVV0
Comment
-
Pijnlijk aan de ogen om zo'n knappe Porsche te zien crashenMoeilijk te begrijpen dat het op die plaats kon misgaan.. Meeste crashes gebeuren in die put.. Was dit de oorzaak van de laatste sluiting misschien?
Ongelooflijk hoeveel crashes er weer gebeurd zijn vrijdag. En ik mij maar ergeren dat ik zelden cleane rondjes kon rijden.. Voor mij was dit alleszins de laatste trackday met skylimit events. Veel te veel onervaren rijders die niet spiegelen. Eerste ronde werd ik bijna 2 keer van de baan gedrukt, terwijl ik voorzichtig wilde inhalenToeteren, lichten, allemaal zinloos..
@jokke Leuk filmpje, je rijdt héél netjes, veel beter dan mij alleszins.Ik moet zelf dringend letten hoe ik mijn stuur vasthoudt. Heb de reflex van mijn stuur te vernemen, terwijl de betere rijders het stuur nooit uit handen laten..
Mijn beste rondje (op film):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenWss een wonder dat er daarna niet meer opgevlogen zijn. Moet daar zowat tot stilstand komen net na die blinde top
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?h2s1ffU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Is dan ook een professionele rijder -> http://www.charlesngracing.com/“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenZaterdag & zondag aanwezig, en ze voorspellen schoon weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenop 7:43 de grandville sound“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Even voorstellen!
Na enkele malen aangesproken te worden en blijkbaar vermeld geweest te zijn door en op dit forum reageer ik graag eens.
Ik ben Koen en ben de eigenaar van de gele Fabia RS. Ik kom ongeveer een 4 jaar naar de ring en ben fan van het Toeristen rijden, geen gedoe met helmen en bepaalde beperkingen zoals op trackdays, en mogelijk op zondag (mijn enige vrije dag in de week). Ik film dus niet, neem geen rondetijden en beperk de aanpassing van mijn ring autos(VW corrado ,Fiat Coupe 2.0 turbo, Skoda Octavia Scout diesel,Skoda Fabia RS en diverse 1 dags autos)tracht niet te pushen bij inhalen, rustig bij gele vlaggen zodat het Toeristen rijden blijft duren.
De aanpassing aan mijn Fabia RS motorisch enkel een grotere intercooler(betrouwbaarheid) kw 2 ophanging, en semi slick banden (vorig jaar toyo r1r en regal racing dit jaar toyo R888 wow en regal racing) en diverse typen remblokken (origineel,pagid blauw,trw en nu pagid geel). In de diverse drank en eetgelegenheden kom ik bijna niet omdat ik kom om te rijden op de ring en enkel dat (aankomen, rijden , tanken ,rijden ,boterhammen eten tijdens baan sluitingen, rijden , tanken, naar huis kompleet wurm gereden met ongeveer 1000km op de teller) maar wie graag eens mee rijdt altijd welkom, gewoon vragen.
Ben zoals gewoonlijk volgend zondag er weer !!
Tot ziens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door not an addict Bekijk BerichtenEven voorstellen!
Na enkele malen aangesproken te worden en blijkbaar vermeld geweest te zijn door en op dit forum reageer ik graag eens.
Ik ben Koen en ben de eigenaar van de gele Fabia RS. Ik kom ongeveer een 4 jaar naar de ring en ben fan van het Toeristen rijden, geen gedoe met helmen en bepaalde beperkingen zoals op trackdays, en mogelijk op zondag (mijn enige vrije dag in de week). Ik film dus niet, neem geen rondetijden en beperk de aanpassing van mijn ring autos(VW corrado ,Fiat Coupe 2.0 turbo, Skoda Octavia Scout diesel,Skoda Fabia RS en diverse 1 dags autos)tracht niet te pushen bij inhalen, rustig bij gele vlaggen zodat het Toeristen rijden blijft duren.
De aanpassing aan mijn Fabia RS motorisch enkel een grotere intercooler(betrouwbaarheid) kw 2 ophanging, en semi slick banden (vorig jaar toyo r1r en regal racing dit jaar toyo R888 wow en regal racing) en diverse typen remblokken (origineel,pagid blauw,trw en nu pagid geel). In de diverse drank en eetgelegenheden kom ik bijna niet omdat ik kom om te rijden op de ring en enkel dat (aankomen, rijden , tanken ,rijden ,boterhammen eten tijdens baan sluitingen, rijden , tanken, naar huis kompleet wurm gereden met ongeveer 1000km op de teller) maar wie graag eens mee rijdt altijd welkom, gewoon vragen.
Ben zoals gewoonlijk volgend zondag er weer !!
Tot ziens.
Zo horen de touristenfahrten ook te zijn. Lekker wat rijden en genieten
Ik ben meestal daar met een siriusgele megane r26
Comment
-
iedere keer dat ik er ben zie ik u ook, gaat zeer vlot die gele fabia rs!
Comment
-
Via welke link kan ik het best kijken ivm het weer?
http://nl.windfinder.com/weatherfore...burg-barweiler = hier ziet het er niet zoo goed uit. Het is voor zondag te rijden.
Comment
Comment