Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En de belangerijkste tip van al: In het begin NOOIT je tijden meten... om veel redenen: 1) je gaat de eerste keer dat je dit doet zowieso jezelf belachelijk voelen en diep teleurgesteld zijn 2) je brengt er andere mensen zowieso mee in gevaar (gewoon omdat je de ervaring niet hebd) en 3) je gaat jezelf TE hard pushen om NET iets sneller te rijden dan je vorige lap en dan ga je flink op je bek, willen of niet...

Wat ook handig kan zijn is de "regels" eens deftig doornemen (ne keer of 20 ) en het Notfall nummer uit je hoofd leren .... want denk eraan, op de ring heb je 2 soorten rijden: diegene die al gecrasht zijn, en diegene die nog gaan crashen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      De Megane is echt een wagen waar je vlug vertrouwen in hebt en die zich makkelijk laat rijden, ik geloof nooit dat ik met een rwd zo hard zou durven rijden....
      Ik verschiet ervan hoe hard bijna al die megane RS'en voorbij kwamen geknald op de plaats waar ik stond.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
        Als je van plan bent om eens tot daar te rijden laat het dan maar weten , dan kan je eens wa toerkes met mij meerijden om al een beetje het gevoel te hebben,de Nurburgring is een paradijs voor echte wagen liefhebbers,ni te vergelijken met eender welk circuit ( en meerijden met mij is ook nog is gratis )
        Zeker de moeite waard ja!, dan rij je ineens met iemand mee dat het gewoonweg kan punt.

Comment

• Gisteren trouwens een broodje curryworst gekocht. Ik dacht dat een gewone curryworst was.

Nee, een duitse worst met curryketchup en kruiden over
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Gisteren trouwens een broodje curryworst gekocht. Ik dacht dat een gewone curryworst was.

Nee, een duitse worst met curryketchup en kruiden over
            Ge kunt beter in den devils diner voor € 9.95 nen hamburger met frieten gaan eten of in adenau ne pizza bij de pinnocio's

Comment

• Op GT5 heb ik de ring al heel veel gereden en puur visueel "ken" ik de bochten.
              Ik zou daar zo graag eens naartoe gaan en een rondje rijden. Er een daguitstapje van maken met onze pa en vooral veel genieten van andere wagens die hun op de ring aan het amuseren zijn. Het lijkt me echt lastig om niet in de weg te rijden van andere rijders.
              Een toerke meerijden met iemand die er ervaring in heeft moet ook super zijn.

Comment

• GT5 helpt zeker, heb er 100den rondjes op gereden en daarna op mijn 1tje de ring op, je kent t circuit wel qua bochten, maar de hoogteverschillen hebben mij toch verrast
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the_dinosaur_jr Bekijk Berichten
                  Op GT5 heb ik de ring al heel veel gereden en puur visueel "ken" ik de bochten.
                  Ik zou daar zo graag eens naartoe gaan en een rondje rijden. Er een daguitstapje van maken met onze pa en vooral veel genieten van andere wagens die hun op de ring aan het amuseren zijn. Het lijkt me echt lastig om niet in de weg te rijden van andere rijders.
                  Een toerke meerijden met iemand die er ervaring in heeft moet ook super zijn.
                  Ik wil geen spelbreker zijn maar ik heb zelf veel op GT5 Nordschleife gereden maar eenmaal daar aangekomen was ik overweldigd door het circuit zelf. Op TV zag het er OK uit maar ik vond het gek hoe steil sommige stukken daar zijn, hohe acht bijvoorbeeld vind ik nog altijd indrukwekkend, de klim die begint aan bergwerk, de staat van het wegdek, etc...

Ik ben zelf geen Nordschleife expert, verre van maar ik zou aanraden om eerst eens een toerke mee te rijden met iemand. Ik ben redelijk koelbloedig maar na een ritje als passagier mee te rijden besefte ik dat ik nog nooit zo veel gezweet heb in een auto in mijn leven :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                    Zeker de moeite waard ja!, dan rij je ineens met iemand mee dat het gewoonweg kan punt.
                    Als ge een knappe vrouw moest zijn kreeg je nu ne dikke kus van mij,maar helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the_dinosaur_jr Bekijk Berichten
                      Het lijkt me echt lastig om niet in de weg te rijden van andere rijders.
                      Dat valt zeer goed mee. Mijn eerste ronde(s) ook zeer voorzichtig gereden, goed in je spiegels kijken en als er sneller achteropkomend verkeer aankomt je pinker naar rechts opzetten. Dat wordt daar altijd gedaan om teken te geven dat de snellere wagens je voorbij mogen gaan.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik zal wel een knappe madame dieje kus dan in ontvangst laten nemen zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Die ene Golf 3 VR6, die soms zelfs op een Porsche zat te jagen, was abnormaal lekker luid. Die ene NL-er (denk ik) met zijn grijze Civic Type R ook, manman
                          Juist juist, die zou ik nog vergeten, was donkerblauw of zwart zeker (weet het niet meer). Die klonk zowat het luidst denk ik, niet normaal. Die gast kon echt wel rijden want reed op een gegeven moment bijna op 2 wielen, gene zever.

Rode Mitsu klonk ook deftig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                            Juist juist, die zou ik nog vergeten, was donkerblauw of zwart zeker (weet het niet meer). Die klonk zowat het luidst denk ik, niet normaal. Die gast kon echt wel rijden want reed op een gegeven moment bijna op 2 wielen, gene zever.

Rode Mitsu klonk ook deftig.
                            Die gorlf 3 is van die gast van de "touristenfahrer nurburgring" groep op facebook... zijne kameraad heeft krak dezelfde golf vr6 turbo... die rijden zowat 90% van alles los op de ring... toffe gasten ook

Comment

• De eerste keer dat ik er toekwam was ik ook erg onder de indruk! hoogteverschillen al die snelle wagens... het is echt tof om naar te kijken.
                              Maar ik wou een toertje rijden maar na 30 minuten heb ik dan een crash gezien van een lancer op bergwerk vlak voor mij toen ik daar nog stond te kijken als toeschouwer
                              en dan heb ik zeker drie dagen nodig gehad om mezelf ervan te overtuigen om toch eens een rondje te proberen (gelukkig was ik er dan op weekend). Maar eenmaal een rondje gereden te hebben, heb je echt de smaak te pakken en wil je altijd maar meer en meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                De eerste keer dat ik er toekwam was ik ook erg onder de indruk! hoogteverschillen al die snelle wagens... het is echt tof om naar te kijken.
                                Maar ik wou een toertje rijden maar na 30 minuten heb ik dan een crash gezien van een lancer op bergwerk vlak voor mij toen ik daar nog stond te kijken als toeschouwer
                                en dan heb ik zeker drie dagen nodig gehad om mezelf ervan te overtuigen om toch eens een rondje te proberen (gelukkig was ik er dan op weekend). Maar eenmaal een rondje gereden te hebben, heb je echt de smaak te pakken en wil je altijd maar meer en meer
                                Idd en eerst bvb bij Brunchen gaan kijken is geen goed idee, dan zie je idd die enorme hoogteverschillen en al die auto's razen en dan denk je echt van ''hier krijgen ze mij niet op''.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik ben er dan uiteindelijk opgegaan wanneer het begon te gieten ik zag dan alle snelheidsmonsters eraf komen en enkele vaders met de gezinswagen erop en toen dacht ik nu is het moment om ook eens te verkennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    GT5 helpt zeker, heb er 100den rondjes op gereden en daarna op mijn 1tje de ring op, je kent t circuit wel qua bochten, maar de hoogteverschillen hebben mij toch verrast
                                    Ik had op ps3en xbox360 ook 100den rondjes gereden, de dag voor ik de eerste keer ging had ik nog een hele avond rondjes liggen rijen en onderweg naar daar zei ik nog tege mene maat dat ik hoopte dat ze ni te hard zouden treuzelen en direkt uit mene weg zouden gaan als ik kwam aangereden....kwas aangekomen en een kaart met 2 rondjes gekocht om te beginnen en ik dacht in mezelf da word hier a piece of cake! Awel ik heb men 2de rondje ni gereden en met mene staart tussen men benen dat 1 rondje uitgereden! Nat int zweet stond ik en nen hartslag van 200 en uiteindelijk was ik degene die voor iedereen in de weg aant rijden was! Nog ff gaan kijken en vertrokken en het eerste half jaar niet meer aan willen denken om trg te gaan. Nu ga ik trg regelmatig tot daar en als het niet te druk is rij ik tege het einde een rondje of 2 op mijn tempo want ge moet er 6 paar ogen hebben!

Comment

• Bij mij is t al bijna 2 jaar geleden en durf nog niet , misschien met een auto van 2000 euro , Had geen schrik van t verkeer maar gewoon de snelheden en t onverwachte
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• De eerste 50 ronden heb ik bloed en tranen gezweet maar ik moest en zou het kunnen,pas rond de 100 ste ronde had ik het circuit zowat door,nu is het enkel nog wa bijschaven hier en daar,had zelfs ne playstation,ne playseat en een groot plasmascherm gekocht om te oefenen in de winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                          Ik had op ps3en xbox360 ook 100den rondjes gereden, de dag voor ik de eerste keer ging had ik nog een hele avond rondjes liggen rijen en onderweg naar daar zei ik nog tege mene maat dat ik hoopte dat ze ni te hard zouden treuzelen en direkt uit mene weg zouden gaan als ik kwam aangereden....kwas aangekomen en een kaart met 2 rondjes gekocht om te beginnen en ik dacht in mezelf da word hier a piece of cake! Awel ik heb men 2de rondje ni gereden en met mene staart tussen men benen dat 1 rondje uitgereden! Nat int zweet stond ik en nen hartslag van 200 en uiteindelijk was ik degene die voor iedereen in de weg aant rijden was! Nog ff gaan kijken en vertrokken en het eerste half jaar niet meer aan willen denken om trg te gaan. Nu ga ik trg regelmatig tot daar en als het niet te druk is rij ik tege het einde een rondje of 2 op mijn tempo want ge moet er 6 paar ogen hebben!
                                          Idem hier
                                          Ik zeg nooit op voorhand dat ik ga rijden omdat ik het liefst kijk hoe druk het is en hoe er gereden wordt. Ik rij ook het liefste zonder andere auto's rond mij. Dat geeft me iets meer reserve.

Kortom, het heet ook niet voor niets de "green Hell"

Comment

Working...
                                          X