Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Heb Dixie gezien (knap gereden) en Timothy met z'n blauwe Doblo (was idd iets van 15u30 dat ik je plots zag passeren). Ik stond ook aan de Brunnchen.
Die M5 F10 was wel een redelijk klap Ging van de baan recht voor ons neus. Spijtig van de opgelopen schade. Ramptoerist uitgehangen
Wel weer vette karren gezien. Ferrari F430 Die R8 was echt luid... en die niet alleen.
Die ene Golf 3 VR6, die soms zelfs op een Porsche zat te jagen, was abnormaal lekker luid. Die ene NL-er (denk ik) met zijn grijze Civic Type R ook, manman
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
dbr2 probeert iedereen hier te jennen met zijn reacties, wat hij echter zelf waarschijnlijk niet weet is dat het effectief ook een paradijs is voor fietser/wandelaars/mountainbikers. Toen de Ring op de middag gesloten was, ben ik een uurtje in de bossen gaan ploeteren. Lag nog een pak sneeuw waar de zon niet kan komen. Echt een prachtig natuurgebied eigenlijk. Enorm veel mensen gezien met de MTB/fiets, quad, dirtbike, wandelen met de hond, ...
Mijn gezicht is trouwens verbrand...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Die ene Golf 3 VR6, die soms zelfs op een Porsche zat te jagen, was abnormaal lekker luid. Die ene NL-er (denk ik) met zijn grijze Civic Type R ook, manman
Ik dacht eerst dat er iets aan mijn auto scheelde, bleek het die VR6 te zijn, had een joekel van turbo volgens mij, zo hard fluiten in ralenti / traag vooruit rijden. Heb die het volgende rondje uiteindelijk voor gelaten, die reed op leven en dood met zijn kist.
Gisteren 3 toerkens gereden en mijne maat ook met een Stage2 swift van Rent4Ring. Dixie heeft ons allesins ingehaald . Wel veel accidenten, veel volk op de baan, mooi weer...
Gisteren 2 toerkes meegereden met dixie...jawatte die megane rs heeft echt goeie baanligging en gaat ook heel goe vooruit en dat in combinatie mee ne goeie chauffeur, dan kunde eens genieten als ge meerijd!!! Dacht de rijlijnen eens te volgen voor als ik zelf nog is zou rijden, maar het ging allemaal e beetje te snel
Gisteren 2 toerkes meegereden met dixie...jawatte die megane rs heeft echt goeie baanligging en gaat ook heel goe vooruit en dat in combinatie mee ne goeie chauffeur, dan kunde eens genieten als ge meerijd!!! Dacht de rijlijnen eens te volgen voor als ik zelf nog is zou rijden, maar het ging allemaal e beetje te snel
+1 Heb ook een toerke kunnen meerijden, serieus onder den indruk van de wagen en piloot, waar ik nog rem om geen heuvels aan 200+ te nemen knalt dixie gewoon flatout door, wielen van de grond, dat zie ik mezelf nog niet meteen doen, teveel schrik dat de achterkant mij inhaalt in flight
Die blauwe mini ook al een paar keer aan het werk gezien. De laatste keer stonden we aan Wehrseifen en na enkele laps zag hij dat we foto's aan het nemen waren,
en begon dan spontaan iedere keer te driften wanneer hij passeerde. De laatste rond dat we hem hadden gezien drifte hij zelf met een uitgestrekte duim door z'n raam
moet super leuk zijn zo een dagje knallen op de nurburgring. Wat kost het u eigenlijk zo een dagje.
Ik bedoel een geschat bedrag waar alles inzit. Met brandstofkoste en het toerke en alles bijeen? Is het aan te raden om zo eens een dagske in te plannen als amateur of kunt ge toch best wat lessen pakken voor ge de ring opgaat? of iemand meenemen met wat ervaring of kennis van de omgeving, met andere woorden iemand die er al geweest is?
Het zal ook al wel genieten zijn om gewoon al wat te kijken naar wat er allemaal passeerd op zo een trackday
moet super leuk zijn zo een dagje knallen op de nurburgring. Wat kost het u eigenlijk zo een dagje.
Ik bedoel een geschat bedrag waar alles inzit. Met brandstofkoste en het toerke en alles bijeen? Is het aan te raden om zo eens een dagske in te plannen als amateur of kunt ge toch best wat lessen pakken voor ge de ring opgaat? of iemand meenemen met wat ervaring of kennis van de omgeving, met andere woorden iemand die er al geweest is?
Het zal ook al wel genieten zijn om gewoon al wat te kijken naar wat er allemaal passeerd op zo een trackday
gisteren heeft mij ongeveer € 150 gekost aan naft, eten en slechts 1 rondje rijden.
Is geen andere slijtage aan meegerekend. Als zal dat aan mijn toeristisch tempo niets zijn
Best kan je toch iemand meenemen die wat uitleg kan geven op het circuit imo.
Wat ook helpt is dat je veel naar youtube filmpkes kijkt of bv oefent op Forza of GT5. Niet persee voor welke snelheid je moet aanhouden in welke bochten bv maar wel om te weten hoe de baan ongeveer verloopt en dat je niet compleet van 0 daar begint.
Ik zou ook bij het openingsuur al een eerste rondje rijden. tijdens de dag/middag is het daar enorm druk en moet je meer letten op de andere auto's die u voorbij komen gereden dan op de baan zelf.
moet super leuk zijn zo een dagje knallen op de nurburgring. Wat kost het u eigenlijk zo een dagje.
Ik bedoel een geschat bedrag waar alles inzit. Met brandstofkoste en het toerke en alles bijeen? Is het aan te raden om zo eens een dagske in te plannen als amateur of kunt ge toch best wat lessen pakken voor ge de ring opgaat? of iemand meenemen met wat ervaring of kennis van de omgeving, met andere woorden iemand die er al geweest is?
Is super leuk, toffe sfeer in't algemeen, veel knappe en soms exclusieve wagens te zien.
Maar zoals je al aanhaalt is het geen eenvoudig circuit om zelf te gaan rijden, en ik zou toch eerst een paar ronden meerijden met iemand die het kent en je wijst op de gevaarlijke punten.
Ik denk dat het bij mij 20-30 rondes heeft geduurd om de baan een beetje te leren kennen, lees: niet meer verrast te worden door een bocht die totaal de andere kant op gaat dan wat jij in gedachten had. Vanaf ongeveer 40-50 ronden begint de echte fun, je kent de baan en je wagen al wat beter, je weet waar je iets harder kan pushen en waar niet en nu begin je ook wagens in te halen ipv door alles en nog wat ingehaald te worden.
Je kan ook perfect een paar ronden rijden aan rustig tempo en de echte tourist uithangen, maar hou je dan ook aan dat tempo, begin niet te strijden met andere wagens van gelijkwaardige of mindere motorisatie (moeilijker dan je zou denken), dat loopt gegarandeerd fout af als beginner.
Een ronde kost 26€, je krijgt korting als je meerdere rondes koopt.
+1 Heb ook een toerke kunnen meerijden, serieus onder den indruk van de wagen en piloot, waar ik nog rem om geen heuvels aan 200+ te nemen knalt dixie gewoon flatout door, wielen van de grond, dat zie ik mezelf nog niet meteen doen, teveel schrik dat de achterkant mij inhaalt in flight
De Megane is echt een wagen waar je vlug vertrouwen in hebt en die zich makkelijk laat rijden, ik geloof nooit dat ik met een rwd zo hard zou durven rijden....
moet super leuk zijn zo een dagje knallen op de nurburgring. Wat kost het u eigenlijk zo een dagje.
Ik bedoel een geschat bedrag waar alles inzit. Met brandstofkoste en het toerke en alles bijeen? Is het aan te raden om zo eens een dagske in te plannen als amateur of kunt ge toch best wat lessen pakken voor ge de ring opgaat? of iemand meenemen met wat ervaring of kennis van de omgeving, met andere woorden iemand die er al geweest is?
Het zal ook al wel genieten zijn om gewoon al wat te kijken naar wat er allemaal passeerd op zo een trackday
Als je van plan bent om eens tot daar te rijden laat het dan maar weten , dan kan je eens wa toerkes met mij meerijden om al een beetje het gevoel te hebben,de Nurburgring is een paradijs voor echte wagen liefhebbers,ni te vergelijken met eender welk circuit ( en meerijden met mij is ook nog is gratis )
Comment