Mensen die naar de 24h van de 'Ring gaan? Tips?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBen net terug maar niet met de Gtr die is echt track only. Ga er zondag mee naar Croix.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHoe doe je dat? Op een trailer of met de wagen zelf naar daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenNiet ingeschreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWeet er iemand toevallig of het de moeite is om naar "eifelrennen jan wellem pokal" te gaan op de ring?
Grtd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWeet er iemand toevallig of het de moeite is om naar "eifelrennen jan wellem pokal" te gaan op de ring?
Grtd
Is altijd de moeite !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenHet is vooral handig om extra benzine mee te nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBen net terug maar niet met de Gtr die is echt track only. Ga er zondag mee naar Croix.
Paar vrienden van mij gaan daar morgen ook zijn ... ene met een Ultima en ene met een Blauwe Caterham .
Als we niet te laat in ons bed zitten vannacht kom ik ook eens af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenMorgen niemand aanwezig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenVerleden Zondag wast ook goe weer hoor,als ge graag eens een toerke meerijd kom dan maar eens af als je me ziet....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenBen je er morgen ook?
Comment
-
Comment
Comment