Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was weer plezant gisteren, tegen de middag daar met mn schoonbroer die amper in een snelle wagen had gezeten en nog nooit op circuit geweest was. Lachen.

Spijtig genoeg toch weer baansluitingen. Redelijk druk met weer achterlijke britten. Bijna prijs met ene die niet rechts bleef en besloot te apexen met zn impreza waarin ie dacht dat ie de snelste was.

GPstrecke is toch een meerwaarde en mn kaartje is weeral leeg...

Comment

• Ze zouden beter de autos en motos gescheiden op de ring laten.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
        Ze zouden beter de autos en motos gescheiden op de ring laten.
        Na de laatste sluiting met dat moto-ongeval lieten ze er toch geen moto's meer op. Ons laatste rondje was een serieuze verademing op dat gebied.

EDIT: mijn kleine bescheiden reeks foto's vanop Bergwerk. Getrokken na de laatste sluiting van de Ring (damn, da was lang wachten!) ca 16u30 was dat denk ik.

Staat ook een mooie foto van Matthias op, en Franky met z'n super Colt. Maar ken z'n nick niet op dit forum?

Excuses voor de iets mindere kwaliteit, maar heb geen reflex. En is al jaren geleden dat ik nog echt eens fotografie heb gedaan. Is getrokken met m'n 8 jaar oude Sony F-717...
        Sommige foto's zal ik nog wat proberen te levellen, maar zit nu op m'n werk en dat is wat lastig.
        Last edited by BlueSkyraider; 02/08/2011, 07:35.
        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• soundspektakel

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• matthias?
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalige beelden!! Knap filmpje Flupke
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Leuk filmpje Flupke, spijtig dat ik er niet op sta.

Ik was er zaterdag, zondag en maandag met mijn S2000.
                Was een super gezellig weekend, jammer van de sluitingen natuurlijk.
                Zaterdag heb ik uiteindelijk maar een halve ronde kunnen rijden, zondag en maandag wat meer maar ik heb niet overdreven. Ik heb nog meegereden met verschillende kennissen/vrienden, oa in een Skoda Fabia, Megane RS F1(vorig model dus), Megane RS250 Cup en een Porsche GT3 type jaar 2008
                Zaterdagmiddag heb ik in de omgeving van de Ring ook nog meegereden en ook zelf gereden in de nieuwe Audi RS3.

Kortom, een heerlijk weekendje.

Comment

• Shit happens.
                  + YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                  Last edited by Br3cht; 02/08/2011, 17:45.

Comment

• sommige kennen gewoon hun grenzen niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      soundspektakel

+ YouTube Video
                      Hehe ik zit in de 5 die op 0:08 te voorschijn komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        Auwtch, die had meer pech dan mij

Comment

• I'm famous!

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                            Leuk filmpje Flupke, spijtig dat ik er niet op sta.

Ik was er zaterdag, zondag en maandag met mijn S2000.
                            kleur???? dak open/dicht kleur velgen,...
                            mss heb ik die wel, dan kijk ik 't bruut materiaal nog eens na

Comment

• toevallig mijn subaru ook nie gefilmd? kben eens curieus hoe die klinkt van buiten :p oud model blauw met gouden velgen, belgisch plak

Comment

• Waar kun je allemaal foto's vinden van gisteren?

Comment

• en ge moe ook geen goeiendag zeggen aj voortga bij pinocchio zenne :p

Comment

• .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                      www.ringportal.nl

en ge moe ook geen goeiendag zeggen aj voortga bij pinocchio zenne :p
                                      Hahaha, heel vergeten waarschijnlijk.

Kwam echt slecht van daar binnen te zitten vent, wij hebben daar waarschijnlijk bijna 2u zitten wachten ...

Comment

• idd, nog nooit zo lang moeten wachten :s twas 1u tegen dat ik dan thuis was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          idd, nog nooit zo lang moeten wachten :s twas 1u tegen dat ik dan thuis was
                                          Het was onaanvaardbaar gisteren ...

Comment

Working...
                                          X