Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    kleur???? dak open/dicht kleur velgen,...
    mss heb ik die wel, dan kijk ik 't bruut materiaal nog eens na
    rood met zwart interieur, zilvergrijze velgen, ollands plak

gisteren top-down, helm(en) op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
      rood met zwart interieur, zilvergrijze velgen, ollands plak

gisteren top-down, helm(en) op
      Jij komt in mijn filmpje hierboven voor

En ook in wat andere van 13/06 heb ik al gezien, maar ik weet wel niet meer welke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        I'm famous!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Chance gehad!

Comment

• Mooi eh

Nee fak, toen ik het filmpje tegenkwam begon ik opnieuw te trillen
          Inderdaad echt hoerechance gehad...

Comment

• Wat maakt van de 2de Brunchen zo'n moeilijke bocht? Ik heb er nog maar 3x gereden aan toeristentempo dus ken het niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen. Vooral omdat iedereen daar zo plots overstuur lijkt te krijgen?

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
            Ons vervoer voor dit weekend,helaas moeilijk om deftig op foto te krijgen (voor mij altans) wegens te blinkend.

Comment

Mooi eh

Al eens aan gedacht wat het gevolg is als jij daar in de vangrails zou gaan ?

Niemand ligt wakker van jouw schade.
              Maar er staan wel een hele hoop anderen een uur of langer te wachten tot de baan terug open gaat,voor hen ben je echt geen held.

Los daarvan,je hebt echt wel chance gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Wat maakt van de 2de Brunchen zo'n moeilijke bocht? Ik heb er nog maar 3x gereden aan toeristentempo dus ken het niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen. Vooral omdat iedereen daar zo plots overstuur lijkt te krijgen?
                Combinatie van off camber, toenijpende bocht en snelheid denk ik.

Ik had opeens het gevoel dat ik te snel aan't gaan was en wat doe je dan... lift off natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten

Maar er staan wel een hele hoop anderen een uur of langer te wachten tot de baan terug open gaat,voor hen ben je echt geen held.

Een uur wachten staat wel in schril contrast met enige mogelijke menselijke schade die opgelopen wordt, sta me toe dit een beetje een rare reply te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten

De bedoeling was inderdaad om de vangrail te raken!

Comment

Jij komt in mijn filmpje hierboven voor

En ook in wat andere van 13/06 heb ik al gezien, maar ik weet wel niet meer welke
                      Dank je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Wat maakt van de 2de Brunchen zo'n moeilijke bocht? Ik heb er nog maar 3x gereden aan toeristentempo dus ken het niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen. Vooral omdat iedereen daar zo plots overstuur lijkt te krijgen?

Laat insturen zodat je niet te breed uitkomt. Velen mispakken zich hieraan en willen de show stelen door met veel snelheid er in te gaan omdat er veel publiek staat. Velen is dit al zuur opgebroken. Als je eruit komt en over de kerbs gaat breekt de achterkant uit en dat is meestal game over...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                          Een uur wachten staat wel in schril contrast met enige mogelijke menselijke schade die opgelopen wordt, sta me toe dit een beetje een rare reply te vinden.
                          Mijn reply slaat op Black Fox' citaat "mooi eh "
                          Ik wens hier niemand lichamelijke noch materiele schade toe,ik vind het alleen vreemd om een inschattingsfout en bijhorende "reddingspoging" ,mooi of fak te vinden.

Ik moet trouwens toegeven dat ik net als bijna iedereen bij het insturen van Brunchen ook iets meer op het gas ga vanwege de talrijke toeschouwers.

Comment

• Denk eraan dat vele toeschouwers daar sensatie willen zien en genieten van een klapper, hoe jij je dan voelt zal hun een zorg zijn.
                            Tussen de 2 bochten geef ik ook wel gas maar voor de 2e bocht rem ik sterk af en ga met minimaal gas door de bocht, iets te hard en je vliegt in de grindbak.

Comment

• Ik vraag mij af, waarom maken ze daar dan geen extra lange uitloopzone met grind of meer autobanden ofzo? Ze weten toch dat er vroeg of laat ene door teveel show willen verkopen tegen de vangrails gaat kletsen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                                Ik vraag mij af, waarom maken ze daar dan geen extra lange uitloopzone met grind of meer autobanden ofzo? Ze weten toch dat er vroeg of laat ene door teveel show willen verkopen tegen de vangrails gaat kletsen..

Het is niet de bedoeling te racen hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Er wordt toch ook geraced op de omloop? Ok, dat zijn ervaren piloten die het circuit door en door kennen maar toch..

Stel dat bv. bij dat ongeluk met die 1-serie op de vorige pagina géén bandenstapels stonden? Ik wil niet weten wat er dan zou gebeurd zijn.. Ok, hij krijgt nu nog een stevige smak maar denk dat los tegen de vangrail knallen nog erger is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    zeg, iedereen heeft Bert gisteren gezien, maar ik niet,
                                    gij wel????

Comment

I'm famous!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Haha knap dat je dit nog terugvindt

en vroeger insturen eh man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
                                        Haha knap dat je dit nog terugvindt

en vroeger insturen eh man
                                        Vooral gedoseerder
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          zeg, iedereen heeft Bert gisteren gezien, maar ik niet,
                                          gij wel????

"ah dag Bert!"

"gij zijt dan waarschijnlijk Bert?"

"is dat Bert in de 1M?"

"en Simon, leuk met de 1M op de ring?"

Comment

Working...
                                          X