Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja het probleem is mijns inziens dat er reeds rechtspraak is die de Ring als circuit beschouwt hetgeen de verzekering sowieso aangrijpt om niet te betalen.
    Het is wel frappant dat ook jij aangeeft dat jouw verzekering zijn houding wijzigde vanaf 2011...

Ik heb het nagevraagd bij AG waar ik mezelf een redelijke (+25000 euro) klant mag noemen en daar werd er eens vriendelijk gelachen toen ik over de ring begon...

Comment

• Zou er komende zaterdag(ochtend) veel volk zijn?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Zou er komende zaterdag(ochtend) veel volk zijn?
        Als het open is zal er veel volk zijn maar volgens ne maat van mij zou het niet open zijn maar op de website is hier nog steeds niks van vermeld dus ik hoop dat het doorgaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          dus ik hoop dat het doorgaat...
          +1 Dat weer begint serieus mijn kl* uit te hangen.

Comment

Zou er komende zaterdag(ochtend) veel volk zijn?
            in het weekend is het altijd druk
            's ochtends om 9u-10u valt het nog erg goed mee
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Zou de bedoeling zijn om de eerste rondjes dan te rijden . Het is met een wagen waar ik nog maar een paar trackdays heb gereden en ik zou mijn eerst rondjes daarmee opt gemakske willen rijden om wat terug gewoon te worden.
              BMW X5 45e

Comment

• Heb het ook gevraagd aan makelaar van AG en er zou niets in de polis staan over de ring. Ik wil het niet direct meemaken maar als er toch iets zou gebeuren zou ik volgens hun toch uitbetaald worden. Het hangt misschien ook af van de schade, bumper of nieuwe auto.
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Als de ring open is ga ik normaal Zondag rijden...

Comment

• Gisteren was er een melding van Dale dat hij een wagen flatout hoorde gaan over de ring, hopelijk een teken dat de ring terug open is en de TF binnenkort terug beginnen:

Nice weather right now! Check out the photo on Rent4Ring Gmbh & Co. KG. And I think I just heard a car on the Nordschleife too... flat out down the Döttinger Höhe, so keep your eyes on the webcams too:

Comment

• Ik zag net op de cam ook al een auto passeren op het rechte stuk
                      BMW X5 45e

Comment

Ik zag net op de cam ook al een auto passeren op het rechte stuk

Ow yeah!

Sebastian BauerSo, what would you guess, Dale? Do they open on friday?
                        Dale LomasOf course it will open! I've lapped many times in conditions like this. Hitting the snow on the kerbs at Wipperman is a delight!
                        Last edited by ; 26/03/2013, 13:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                          Gas op den dolly...

Comment

• Second day of industry testing 2013, and the new surface isn't just dry... there's a clean line appearing too! — à Nordschleife Wehrseifen.
                            (http://bridgetogantry.com)

Can't wait.... nog ff doorsparen für mein erstes Jahreskarte!

Comment

• zaterdag aanwezig .

eerste keer dat ik er met de Porsche zal zijn. spannend
                              BMW X5 45e

Comment

• We zijn van plan om deze zomer met wat vrienden naar de ring te gaan. We zouden deze keer ipv één dag, twee dagen willen gaan en ter plaatse overnachten. Hebben jullie misschien tips voor een goed hotel, b&b,...
                                Mag in een straal van 20 km rond de nordschleife liggen.

Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                  We zijn van plan om deze zomer met wat vrienden naar de ring te gaan. We zouden deze keer ipv één dag, twee dagen willen gaan en ter plaatse overnachten. Hebben jullie misschien tips voor een goed hotel, b&b,...
                                  Mag in een straal van 20 km rond de nordschleife liggen.

Alvast bedankt
                                  Als ik blijf overnachten aan de ring is het meestal hier:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• En het heeft weer gesneeuwd
                                    BMW X5 45e

Comment

En het heeft weer gesneeuwd

Ik zou de latten maar meedoen ipv de porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                        Ik zou de latten maar meedoen ipv de porsche...
                                        Denk het ook. Jammer...
                                        BMW X5 45e

Comment

• Super, dan moete binnen een paar weken gaan en kan ik wel mee

Comment

Working...
                                          X