Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
    Ik ga waarschijnlijk zondag eens naar daar. Hebben jullie tips om lekker te eten daar in de buurt?
    Als je niet te duur wilt eten vermijd dan het Eifeldorf(=onderdeel van Ringwerk) bij de GP-Strecke.
    Heb je zin om te steengrillen reserveer dan bij Pistenklaus in Nürburg, ouders van Sabine Schmitz zijn de eigenaren en soms komt Sabine even langs.

Zelf eet ik meestal in Adenau, grenst precies aan de andere kant van de Ring, diverse tentjes waar je goed kunt eten voor leuke prijzen. oa Pinocchio(ga ik enkel als het niet topdruk is), Aviano, Blaue Ecke en Piazza.

Er zijn nog veel meer restaurantjes in andere omliggende dorpen ook maar die heb ik nog niet geprobeerd, oa richting Kelberg heb je een pizzeria(la Laterna) en in Kelberg centrum zijn er ook restaurants.

Comment

• Restaurant Nuvolari in het Lindner Motorsport hotel. Zit aan de GP strecke.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Restaurant Nuvolari in het Lindner Motorsport hotel. Zit aan de GP strecke.

http://www.lindner.de/en/hotel_ferie...l/180FBOutlets

No way dat ik die klojo's daar 1€ sponsor...

Vorige maand voor de eerste keer bij pinnochio's pizza gaan eten en kmoe zeggen... ge krijgt VEEL voor weinig!.. En heel lekker!.. Echt ne f*cking mega pizza daar

Comment

• Ne mcdo of burger king smaakte daar ook
          BMW X5 45e

Comment

• Hotel Zur Post in Adenau heeft een buffet voor 14€ -> ook een aanrader.

Wat sponsoring betreft: Ik koop af en toe nog Michelin banden en rijd met een oa VW momenteel . Alle twee zijn ze met de noorderzon uit België verdwenen en veel mensen zonder werk gezet.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Hotel Zur Post in Adenau heeft een buffet voor 14€ -> ook een aanrader.

Wat sponsoring betreft: Ik koop af en toe nog Michelin banden en rijd met een oa VW momenteel . Alle twee zijn ze met de noorderzon uit België verdwenen en veel mensen zonder werk gezet.
              Dringend overschakelen naar andere banden dan!

Comment

• Nog mensen die zondag / maandag gaan ? Ik heb zin !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                  Nog mensen die zondag / maandag gaan ? Ik heb zin !
                  Hierboven staan er al een paar die (misschien) gaan. Waaronder ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    ²²²²²

Die keer dat ik het deed in de regen met een 318d: 20+ minuten
                    Euhm... ik op vochtig wegdek 16m35 van slagboom tot slagboom (mijn vriendin chronometreerde dit van aan de vertrekslagboom). Op een YBR 125. Was best scary, de Evo's en 911'en vlogen me om de oren en ik kon nie harder dan 100 op de meeste stukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      Ik ook

Comment

• Ik normaal Zondag ook alst goe weer is...

Comment

• Ben er ook maandag, gelijk welk weer het is. Ik hoop op regenvoorspelling dat het grote volk thuisblijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                            Ben er ook maandag, gelijk welk weer het is. Ik hoop op regenvoorspelling dat het grote volk thuisblijft
                            Dan kunt ge geluk hebben,voor maandag voorspellen ze wa regen op de ring.

Comment

• Maandag ga is wss ook eens.
                              Weet nog niet of ik zal rijden kan zijn dat ik enkel ga om te kijken.
                              '92 BMW 320i Coupe
                              '92 BMW 750i Glanzschwarz
                              '94 BMW 850i Diamantschwarz
                              '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• kent er iemand goeie hotels in de buurt van de ring? Het hoeft niet veel te hebben behalve een bed een douche en dat het wat proper is natuurlijk
                                BMW X5 45e

Comment

• pension sonnenwende is wel aan te raden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                    Ben er zo. t/m di.

Comment

• Ik; maandag

Comment

• Ik Zondag...

Comment

• Ben wel benieuwd wat het weer gaat geven

Comment

Working...
                                          X