Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vroeger had ge 1, 4, 8, 15 en 25 ronden, nu enkel nog 1, 4 en 25 :s ook maar belachelijk eigenlijk

Comment

• Vorige zondag

'92 BMW 320i Coupe
      '92 BMW 750i Glanzschwarz
      '94 BMW 850i Diamantschwarz
      '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Heb voor de eerste keer zitten spelen met slo motion functie op min camera (hoge frame rate voor 10seconden). Nadeel is dat beeld kwaliteit lelijk is.
        '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Mooie beelden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Zondag was het ook goed. Wel koud.

Heb jij dan een jaarabonnement ofzo (14 ronden) ?
            Ja, mijn 2e jaarabo. Rijd veel relaxter en goedkoper per rondje. Vorig jaar jaarkaart à 1350euro waarvan 100euro verteergeld is 1250euro delen door 230 rondjes=maar iets meer dan 5euro per ronde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
              vroeger had ge 1, 4, 8, 15 en 25 ronden, nu enkel nog 1, 4 en 25 :s ook maar belachelijk eigenlijk
              ... en de Jahrkarte.

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
              Ja perfect gisteren. Had rond 5 uur ff het gedacht dat het ging regenen, maar het is dan toch droog gebleven.
              Laatste 2 rondjes helemaal niemand tegen gekomen op de baan

Die Swifts zijn echt wel toffe dingen, zeker voor herhaling vatbaar. Enkel de steilere stukken had hij wat moeite,
              maar wel strak door de bochten.

En het ritje zal voor volgende keer zijn
              Inderdaad, vorig jaar ook een Swift St2 gehuurd en dat ding ging als geen ander door de bocht. Snel, veilig maar verbazend licht en "los" midcorner. Ik had meer strakheid verwacht eerlijk gezegd. Remmen waren uit de kunst. Lang geleden dat ik nog zo genoten heb om 250€ uit te geven herinner ik me.

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
              Ja, mijn 2e jaarabo. Rijd veel relaxter en goedkoper per rondje. Vorig jaar jaarkaart à 1350euro waarvan 100euro verteergeld is 1250euro delen door 230 rondjes=maar iets meer dan 5euro per ronde.
              Oei, bij mij kwam het iets duurder per ronde... kuch kuch. Maar daar doen we dit jaar iets aan. Doet me er trouwens aan denken dat ik met jou volgende keer nu eindelijk eens mee moet. Ze proof of ze pudding is in ze eating.

Comment

• @Oedipus: Rondje mee komt goed de volgende keer. Ik wil ook wel eens met jou mee.

Comment

• Ben van plan om volgende week zondag nog eens naar de Ring te trekken. Zijn er nog mensen die met dit idee spelen?

Ik hoor het graag,

Comment

• 29 april moet ik werken, tenzij ik heel misschien nog vrij krijg.
                    30 april en 1 mei ben ik daar sowieso.

Filmpje van vorig jaar:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                      Ben van plan om volgende week zondag nog eens naar de Ring te trekken. Zijn er nog mensen die met dit idee spelen?

Ik hoor het graag,
                      Ik als het goe weer is,in de regen rij ik ni op de ring.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                        Ik als het goe weer is,in de regen rij ik ni op de ring.....
                        Idem hier hoor

Comment

• Vroeger reed ik ook niet in de regen.

Had eens speciaal vrije dag genomen. Kom ton op de ring en het lag nat. Jah okay wrm niet even smijten in de bochten. 12 Min dan gereden met 85pk eco auto'tje. Bij droog is het rond de 10minuten.
                          '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
                            Vroeger reed ik ook niet in de regen.

Had eens speciaal vrije dag genomen. Kom ton op de ring en het lag nat. Jah okay wrm niet even smijten in de bochten. 12 Min dan gereden met 85pk eco auto'tje. Bij droog is het rond de 10minuten.
                            dan is uw 85pk eco autootje toch enorm goed uitgerust om op 10min rond te geraken

die tijden die ik hier lees op het forum =>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              dan is uw 85pk eco autootje toch enorm goed uitgerust om op 10min rond te geraken

die tijden die ik hier lees op het forum =>
                              ²²²²²

Die keer dat ik het deed in de regen met een 318d: 20+ minuten

Comment

• hij zal misschien met rond, dat hij na 10 minuten rond staat in de eerste bocht.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Alles kan uiteraard. Toen ik mijn 116pk sterke fiesta diesel had, had ik de ring in 9min 48sec afgehaspeld. Vanaf de brug in het begin tot het rechte stuk op het einde.
                                  Met kleine vermogens kan je direct alles eruithalen en je tenvolle concentreren op je bochtenwerk en rempunten, zo deed ik het toch.

Comment

• In de lange stukken bergop verlies je tijd. Maar mits goed bochten werk is het mogelijk om veel tijd goed te maken.
                                    Ip de GP ben je niets met trage auto. Maar op de Nordschleife wel.
                                    Eens opgezocht tijd was 12.50 om exact te zijn. Heb toen M3 E46 ingehaald.

Last edited by GoldenEye; 21/04/2012, 21:46.
                                    '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Is het op 30april/1mei traditioneel zeer druk op de Ring of valt dat goed mee? Anders wss eens afzakken dit verlengd weekend..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                                        Is het op 30april/1mei traditioneel zeer druk op de Ring of valt dat goed mee? Anders wss eens afzakken dit verlengd weekend..
                                        Tja, moeilijk te voorspellen. Ik hoop op gezellige drukte maar niet heel druk. Een beetje volk/auto's is wel leuk voor de sfeer en om te kijken.
                                        Op 30 april wat NL'ers die net als ik geen Koninginnedag vieren en Belgen en Duitsers die een brugdag nemen ivm 1 mei.
                                        In NL is 1 mei geen feestdag.

Een en ander zal ook afhangen van het weer. Zelf ben ik er zo./ma./di.

Comment

• Ik ga waarschijnlijk zondag eens naar daar. Hebben jullie tips om lekker te eten daar in de buurt?

Comment

Working...
                                          X