Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    die passat is een vrouwmens, dat zo heel serieus met racehandschoenen in zo nen oude trage passat constant rondjes doet :')
    Klopt, en wel ééntje van een jaar of 50 (da vrouwmens hé)

Comment

• Hey Dixie, wij hebben elkaar vluchtig gezien toch bij Breidscheid? Weet niet meer welke dag.

Comment

• Misschien wil iemand zijn/haar eerste rondje eens in colonne rijden?! Ook voor de ervaren Ringers natuurlijk.

Aanstaande zaterdag: http://die-streckensicherung.de/Benefiz-Corso-7.html

Ze zoeken nog deelnemers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
          maar die auto's stonden hoogstwaarschijnlijk op semi's dus dan zijn ze zeker in het nadeel.
          Semislicks hebben nog steeds meer grip als het nat ligt dan zomerbanden hoor.
          't Is maar als er plassen zijn dat het wat nadeliger wordt. Dan kan de band het overtollige water niet goed wegvoeren.

Serieuze klap, die CRV. Vroeg mij ook af wat er daar allemaal in het rond vloog. ²nd Asserti.. Op de ring rij je toch niet met een auto vol gerief rond? Een blikje cola aan 50kmh per uur tegen je knikker krijgen heb je liever niet voor denk ik!
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Dat wist ik niet over semi's.

Comment

Hey Dixie, wij hebben elkaar vluchtig gezien toch bij Breidscheid? Weet niet meer welke dag.
              Ja ik dacht van wel,ergens verleden jaar in het najaar...en je zal er me nog veel zien ook,ik begin het circuit eindelijk een beetje te kennen,nu word het pas echt plezant...

Comment

• Maar als de semi's koud staan of op een koude natte ondergrond vindt ik toch van niet.
                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Zolang ik geen betaalbare fatsoenlijke garagebox ginder heb, rijdt ik met mijn Ringauto heen en weer en dan lijken semi's me toch niet ideaal.

Daarom heb ik alvast 4 nieuwe Bridgestones RE 50 MZ op voorraad liggen, deze plakken ook aardig als ze goed warm zijn gereden. Afgelopen weekend presteerden ze nog niet optimaal maar als het weer wat warmer wordt dan kleven ze best goed vind ik.

@dixie: Ik dacht dat je afgelopen weekend groette vanuit je Mégane in Breidscheid maar dan was het waarschijnlijk iemand anders.

Comment

Zolang ik geen betaalbare fatsoenlijke garagebox ginder heb, rijdt ik met mijn Ringauto heen en weer en dan lijken semi's me toch niet ideaal.

Daarom heb ik alvast 4 nieuwe Bridgestones RE 50 MZ op voorraad liggen, deze plakken ook aardig als ze goed warm zijn gereden. Afgelopen weekend presteerden ze nog niet optimaal maar als het weer wat warmer wordt dan kleven ze best goed vind ik.

@dixie: Ik dacht dat je afgelopen weekend groette vanuit je Mégane in Breidscheid maar dan was het waarschijnlijk iemand anders.
                    Ik heb verleden jaar met iemand een klapke gedaan met een rode s2000 en zijn maat had een gele megane rs ,ik dacht da jij dat was maar misschien ben ik fout....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                      Ik heb verleden jaar met iemand een klapke gedaan met een rode s2000 en zijn maat had een gele megane rs ,ik dacht da jij dat was maar misschien ben ik fout....

Klopt helemaal. Met de S2000 was ik.

Comment

Klopt helemaal. Met de S2000 was ik.
                        Voila, da dacht ik al....

Comment

• Nog iemand maandag namiddag aanwezig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
                            Nog iemand maandag namiddag aanwezig ?
                            Ik overweeg het nog, wilde graag morgen gaan omdat er dan vrienden ook gaan maar krijg geen vrij op mijn werk.
                            Maandag is denk ik wel heerlijk rijden, ook nog blijven checken wat het weer doet.
                            Van de andere kant, volgend weekend wil ik misschien ook gaan terwijl 30-4 en 1-5 al op de planning staan.
                            Maar ja, als ik maandag op sta en zie dat ginder mooi weer wordt dan kan ik het wellicht niet houden om te gaan. Dan kunnen ze me die middag alvast niet meer afpakken.
                            Zal zoals vaker een last-minute beslissing worden. Eerst maar eens een weekend werken, tenslotte geen goedkope uitstapjes.

Comment

• Ja das waar. Ik ga maandag wel niet met mijn auto, aangezien de koppeling erdoor is.
                              Maar we gaan eens een Suzuki Swift huren bij rent4ring, zijn blijkbaar nog wel leuke dingen

Comment

Ja das waar. Ik ga maandag wel niet met mijn auto, aangezien de koppeling erdoor is.
                                Maar we gaan eens een Suzuki Swift huren bij rent4ring, zijn blijkbaar nog wel leuke dingen
                                Die Swifts gaan inderdaad best rap over de Ring. Wel zwaaien als je me voorbij komt hè. Als ik kom dan zal ik met een rode S2000 zijn.

Comment

• Die Swifts wel, nu ik nog

Ja zal ik doen, als ik u zie wil ik wel is een ritje in die S2000

Comment

Die Swifts wel, nu ik nog

Ja zal ik doen, als ik u zie wil ik wel is een ritje in die S2000
                                    Je mag gerust eens meerijden, wel een helm op maar dat zal in de Swift ook moeten ivm de kooi denk ik.
                                    Als ik niet aan het rijden ben dan hang ik meestal rond in Breidscheid maar ik zal een extra rondje over de parking bij de hoofdingang rijden.
                                    O ja, ik rijd met Ollands plak.

Comment

• Was helemaal super gisteren, baan bijna leeg en droog.
                                      14 ronden gereden.
                                      Stijn en zijn maat nog gesproken op de parking.

Comment

• Ja perfect gisteren. Had rond 5 uur ff het gedacht dat het ging regenen, maar het is dan toch droog gebleven.
                                        Laatste 2 rondjes helemaal niemand tegen gekomen op de baan

Die Swifts zijn echt wel toffe dingen, zeker voor herhaling vatbaar. Enkel de steilere stukken had hij wat moeite,
                                        maar wel strak door de bochten.

En het ritje zal voor volgende keer zijn

Comment

Was helemaal super gisteren, baan bijna leeg en droog.
                                          14 ronden gereden.
                                          Stijn en zijn maat nog gesproken op de parking.

Zondag was het ook goed. Wel koud.

Heb jij dan een jaarabonnement ofzo (14 ronden) ?
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X