Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOMGWTFBBQ !
Hoe slaag je daarin ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Wat doet hij eigenlijk fout?
Nurburgring in de regen, lijkt me echt bangelijk. Ik denk niet dat ik een auto op de limiet zou durven rijden in de regen daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenSlow down fucker!
Wat doet hij eigenlijk fout?
Nurburgring in de regen, lijkt me echt bangelijk. Ik denk niet dat ik een auto op de limiet zou durven rijden in de regen daar.
eerste keer on track
eerste keer on Nordloop
eerste keer met een manuele versnellingsbak
wss ook 17jaar
en wat een KUT-INSTRUCTIES, seg
eig is de bijrijder meer in fout dan de chauffeur
Comment
-
totaal onverantwoord als die mens geen flauw idee heeft van hoe je met een auto rijdt, en dan nog eens in het natte rijdt.
even iets anders: wanneer kun je best je eerste ritjes maken, op een weekdag 's avonds of 's ochtends vroeg in het weekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtentotaal onverantwoord als die mens geen flauw idee heeft van hoe je met een auto rijdt, en dan nog eens in het natte rijdt.
even iets anders: wanneer kun je best je eerste ritjes maken, op een weekdag 's avonds of 's ochtends vroeg in het weekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie gast kan gewoon echt niet rijden, zal op de openbare weg ook niet veel soeps zijn. Hoe die aan zijn stuur draait, de schakelbewegingen. Tjah als je in de US opgroeit met logge auto's met tamme automaten en waar quasi geen bochten zijn is dit vrij normaal
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat zouden ze met alle verse bestuurders moeten doen: de Nordschleife op net na het behalen van het rijbewijs
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Ie zegt dat je in het echt nog minder ziet dan op de video *slik*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenKetel lijkt soms precies nogal te ondersturen?
In de andere filmpjes zie je ook dat het meestal fout gaat door te laat remmen, een rete gladde baan en gewoon rechtdoor blijven glijden. De gewone truukjes om grip te krijgen gaan dan niet want je zit al te ver door je remmen.
Comment
-
-
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment