Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn jij doet geen cooldown voor je binnenkomt? Dat kan je toch nooit correct meten?
Ook handig om en ruw idee te hebben van of de banden op de juiste spanning en camber staan. Dat kan ik beter doen met de sonde die erbijhoort maar ik heb nog niet de tijd gehad om te zien hoe die precies werkt.
Comment
-
Rit met Lefty was echt bangelijk, nog eens bedankt Lefty!
Ongeloofelijk hoe hard hij gaat in de remzones en bochten.
Voor de Clio was het geen superdag. Kogelgewricht in linker voor ophanging was versleten en de wegligging was dus iets minder (Zandvoort heeft waarschijnlijk niet geholpen).
Verrassend weinig verkeer op de baan gezien de weer.
Comment
-
Banden moet je sowieso meten met een sonde.
btw ik heb thuis zo een kitje liggen van AP Racing, ben er nog niet toe gekomen van het te gebruiken, maar dat is wel handig voor de remmen. 3 verschillende kleuren verf die je op de rand van de remschijf doet en in functie van de temperatuur verkleurt die verf naar wit, dan kan je zien wat de maximale temperatuur is die je schijf gehaald heeft. Zitten ook temperatuurstrips bij voor op de klauwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNog altijd geen helm gekocht LL?
Toch wel, heb op die Ring Boulevard een Uvex gekocht met 60% korting ofzo
Comment
-
Lefty, schitterend gereden gisteren, en mijne buurman en ik bedanken je voor de rondjes die we mochten meerijden.
Ik ben ervan verschoven hoe gruwelijk efficient die Megane R26.R wel niet is...
Haftung ohne Ende zo lijkt het wel...
Maar zoals je zegt, extra power mocht soms wel, maar volgens mij denken die GT3's en die SLS daar anders over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenMaar zoals je zegt, extra power mocht soms wel, maar volgens mij denken die GT3's en die SLS daar anders over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenLefty, schitterend gereden gisteren, en mijne buurman en ik bedanken je voor de rondjes die we mochten meerijden.Ineens 3 rondjes blijven zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenRespect nog voor uwe buurman, gast gaf geen krimp!Ineens 3 rondjes blijven zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenAnderzijds is het wel leuk om altijd "Stock" te antwoorden als er weer een verbaasde chauffeur vragen op me afvuurt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDas waar, maar van 310nm naar 410nm ga je wel serieus voelen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDe techniek misschien ook? Ik ga voorlopig de gok niet wagen, qua "makkelijke" oplossing om snellere rondjes te draaien kan dat trouwens ook wel tellen. Liever de uitdaging om nog wat lijnen te perfectioneren
Maar ge hebt gelijk, propere lijnen rijden geeft meer voldoening.. maar chippen is wel verleidelijk, ni ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGeen idee hoeveel marge je overhebt op uw techniek
Maar ge hebt gelijk, propere lijnen rijden geeft meer voldoening.. maar chippen is wel verleidelijk, ni ?
Als je dit dan sporadisch eens gebruikt op de weg zal het nog niet veel kwaad kunnen, maar op een circuit vrees ik toch dat de levensduur van het blok in gevaar komt...
Ik heb nooit een dergelijk performante auto gehad, maar ik dierf wel om (in D) serieus lang volgas te geven, en daar is nooit iets mis mee gegaan. Met een getunede auto zou ik dat nooit durven, maar dat is een andere discussie.
@LL: knappe prestaties met die 7 voor je rondetijd. Wordt het nu niet zeer moeilijk om nog progressie te maken?
Ik vraag me af of je niet het gevoel krijgt van een wielrenner die de ronde gewonnen heeft, en nu kan het alleen nog bergaf gaan... Of ben je van plan om je auto te wisselen om terug je grenzen te verleggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk wil niet twijfelen aan dat chippen, maar als je een 2.0t die al behoorlijk wat vermogen heeft nog gaat 'bijwerken', kom je zeker in de risicozone.
Als je dit dan sporadisch eens gebruikt op de weg zal het nog niet veel kwaad kunnen, maar op een circuit vrees ik toch dat de levensduur van het blok in gevaar komt...
Ik heb nooit een dergelijk performante auto gehad, maar ik dierf wel om (in D) serieus lang volgas te geven, en daar is nooit iets mis mee gegaan. Met een getunede auto zou ik dat nooit durven, maar dat is een andere discussie.
Maar ik het toch niet proberen...
@LL: knappe prestaties met die 7 voor je rondetijd. Wordt het nu niet zeer moeilijk om nog progressie te maken?
Ik vraag me af of je niet het gevoel krijgt van een wielrenner die de ronde gewonnen heeft, en nu kan het alleen nog bergaf gaan... Of ben je van plan om je auto te wisselen om terug je grenzen te verleggen?
Het leuke is dat je altijd het gevoel hebt dat het beter kan, ik ben er alleszins nog niet in geslaagd een rondje te rijden waarin ik elke bocht perfect genomen heb. Je zal altijd wel iets hebben van "daar had ik" en "daar kan ik", en vervolgens dan dat rijtje altijd meer uitdunnen is waar de uitdaging ligt voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHeb er nu zo'n dikke 2000km circuit op zitten, geen druppel olie moeten bijvullen...ik denk niet dat chippen echt kwaad zou doen, de nieuwe clubsport hebben ze naar 288pk gedraaid
Maar ik het toch niet proberen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten@ Jerain, Pr0nker,
Daarom neem ik die curb bij Hatzenbach dus niet, dat wordt toch veel te instabiel om die volgende links in te sturen?
Comment
-
Als je daar af rijdt met je stuur rechtdoor, dan moet dat toch wel meevallen qua instabiliteit?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment