Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Dat zou betekenen dat ze daar asfalt moeten leggen ipv die betonplaten.

Maar ik wil het dan liever bij de charme houden
    True maar stel je voor aan 100km/u door de karussel.. Nu geef ik daar zelfs geen gas ik bol eigenlijk gewoon erdoor...NO maar met je ophanging vd ringboot of met een clubsport ophanging is ook een ander paar mouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      True maar stel je voor aan 100km/u door de karussel.. Nu geef ik daar zelfs geen gas ik bol eigenlijk gewoon erdoor...NO maar met je ophanging vd ringboot of met een clubsport ophanging is ook een ander paar mouwen.
      Ik dacht als ik daar op m'n teller keek dat ik daar een goeie 60 a 65 km/h haalde, niet volle gas want zelf de boot kan die hobbels niet plat strijken

Ik denk dat ik er met de 190 wel wat meer ga mee afzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Trouwens, nog in vergelijking met uwe P...

Daarnet in de garage, zit ik daar te wachten op de montage van m'n semi's en remblokken terwijl er mensen naast me een Dacia Duster aan het bestellen waren

Het sportieve gevoel verdween een beetje bij m'n kist
        Ken ik

Toen ik mijn Fransoos ging ophalen waren ze ook eerst bezig met een klant voor een Dacia.

Achja, liever een paar simpele burgers (niet pejoratief bedoeld) die een Dacia komen kopen dan van die omhoog gevallen types die komen voor een 911 C4S cabrio.

Comment

Idem ff gas lossen op de heuvel, goed apexen en volle gas... Als ik met fuel meereed verbaasde het me altij hoe fors ie kon insturen, zou bij mij veel sneller onderstuur geven...
          Zien dat de neus genoeg grip heeft, desnoods trailbraken he ( maar dat laatste doe ik eigenlijk vrij weinig op de ring)

Comment

Ik herinner me nog mijn allereerste ring ervaring op 4 wielen, met mijn Audi TT. Alle electronica aan, Karussel in en ik mocht gasgeven wat ik wou, die ESP vond het welletjes en mijn auto viel daar gewoon stil, die bleef maar vertragen

Comment

Met de mijne lukt het net, lijkt precies afgemeten. Even van de gas af boven op de heuvel, snokje naar rechts insturend en dan vol er op.
              Aangezien jij daar toch "harry's laptimer"t. Wat is je VMAX in Schwedenkreuz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                WTF

Moet iedereen daar met zo een belachelijk grote sticker rondrijden?
                inderdaad

Comment

Ik herinner me nog mijn allereerste ring ervaring op 4 wielen, met mijn Audi TT. Alle electronica aan, Karussel in en ik mocht gasgeven wat ik wou, die ESP vond het welletjes en mijn auto viel daar gewoon stil, die bleef maar vertragen

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Aangezien jij daar toch "harry's laptimer"t. Wat is je VMAX in Schwedenkreuz?

Comment

• Lefty, gaat je er morgen zijn? Ik zou echt graag eens meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                      Lefty, gaat je er morgen zijn? Ik zou echt graag eens meerijden

Ja sowieso, ik denk vroeg aan te zetten, ik wil er toch zeker om 10u zijn.
                      Even 2 rondjes rustig nieuwe bandjes en blokken nog wat inrijden, dan koelen en tanken. Dus rond 12h kunnen we knallen

Comment

• Wa gebruikt gij om da te meten?

Ken niks van die dingen

Ik haal daar een goeie 190 op de teller trouwens.

Comment

• Harry's GPS Laptimer op de iphone, kun je exporteren naar Google Earth e.d.

Bij Schwedenkreuz hou ik altijd wat in, zeer zeer onbetrouwbare plek

Comment

Harry's GPS Laptimer op de iphone, kun je exporteren naar Google Earth e.d.

Bij Schwedenkreuz hou ik altijd wat in, zeer zeer onbetrouwbare plek
                            In die bocht ik ook maar ik dacht dat we het hadden op "net ervoor".

Interessant programma, maar ik ben geen apple mens

Comment

Ja sowieso, ik denk vroeg aan te zetten, ik wil er toch zeker om 10u zijn.
                              Even 2 rondjes rustig nieuwe bandjes en blokken nog wat inrijden, dan koelen en tanken. Dus rond 12h kunnen we knallen
                              Cool! Afgesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                In die bocht ik ook maar ik dacht dat we het hadden op "net ervoor".

Interessant programma, maar ik ben geen apple mens
                                Is ook ervoor die vmax he. Nuja het kan natuurlijk dat LL aan 220 per uur DOOR Schwedenkreuz rijdt maar dan wil ik toch wel eens zien hoe die kar zich dan gedraagt.... vanuit mijn auto die op veilige afstand volgt weliswaar

Comment

Is ook ervoor die vmax he. Nuja het kan natuurlijk dat LL aan 220 per uur DOOR Schwedenkreuz rijdt maar dan wil ik toch wel eens zien hoe die kar zich dan gedraagt.... vanuit mijn auto die op veilige afstand volgt weliswaar

er zit uiteraard lag op die meting, je moet alles iets vroeger beschouwen

Comment

Mocht het van mijn S afhangen dan denk ik dat ge best in den bos kijkt

Comment

• Daar ben ik zo'n 20km trager LOL

Ik heb gisteren remschijftemperatuur gemeten na 5 tot 6 ronden, was 500 graden C, ik had dus dringend beter brake ducts nodig. Heeft mischien ook te maken met de 15" velgen die heel dicht bij de remklauwen komen en dus weinig lucht doorlaten? Ik zal volgende week 16" velgen en banden proberen.

Vandaag naar de Brico gegaan, 8cm aluminium ducting, gekleeft op een 10 naar 8cm plastic passtuk met power tape, dan geschoven binnen de oorspronkelijke mistlichtomhulsel.

Heb enkele dingen zoals de hoorn moeten verplaatsen maar uiteindelijk was het gelukt.

Last edited by ; 16/04/2011, 21:26.

Comment

• Hoe meet jij de temperatuur van je remmen? Heb je dat met van die verf gedaan?

Comment

Hoe meet jij de temperatuur van je remmen? Heb je dat met van die verf gedaan?
                                          infrarood meter gekocht

Comment

Working...
                                          X