Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat zou betekenen dat ze daar asfalt moeten leggen ipv die betonplaten.
Maar ik wil het dan liever bij de charme houden
True maar stel je voor aan 100km/u door de karussel.. Nu geef ik daar zelfs geen gas ik bol eigenlijk gewoon erdoor...NO maar met je ophanging vd ringboot of met een clubsport ophanging is ook een ander paar mouwen.
True maar stel je voor aan 100km/u door de karussel.. Nu geef ik daar zelfs geen gas ik bol eigenlijk gewoon erdoor...NO maar met je ophanging vd ringboot of met een clubsport ophanging is ook een ander paar mouwen.
Ik dacht als ik daar op m'n teller keek dat ik daar een goeie 60 a 65 km/h haalde, niet volle gas want zelf de boot kan die hobbels niet plat strijken
Ik denk dat ik er met de 190 wel wat meer ga mee afzien.
Daarnet in de garage, zit ik daar te wachten op de montage van m'n semi's en remblokken terwijl er mensen naast me een Dacia Duster aan het bestellen waren
Het sportieve gevoel verdween een beetje bij m'n kist
Ken ik
Toen ik mijn Fransoos ging ophalen waren ze ook eerst bezig met een klant voor een Dacia.
Achja, liever een paar simpele burgers (niet pejoratief bedoeld) die een Dacia komen kopen dan van die omhoog gevallen types die komen voor een 911 C4S cabrio.
Idem ff gas lossen op de heuvel, goed apexen en volle gas... Als ik met fuel meereed verbaasde het me altij hoe fors ie kon insturen, zou bij mij veel sneller onderstuur geven...
Zien dat de neus genoeg grip heeft, desnoods trailbraken he ( maar dat laatste doe ik eigenlijk vrij weinig op de ring)
True maar stel je voor aan 100km/u door de karussel.. Nu geef ik daar zelfs geen gas ik bol eigenlijk gewoon erdoor...NO maar met je ophanging vd ringboot of met een clubsport ophanging is ook een ander paar mouwen.
Ik herinner me nog mijn allereerste ring ervaring op 4 wielen, met mijn Audi TT. Alle electronica aan, Karussel in en ik mocht gasgeven wat ik wou, die ESP vond het welletjes en mijn auto viel daar gewoon stil, die bleef maar vertragen
Ik herinner me nog mijn allereerste ring ervaring op 4 wielen, met mijn Audi TT. Alle electronica aan, Karussel in en ik mocht gasgeven wat ik wou, die ESP vond het welletjes en mijn auto viel daar gewoon stil, die bleef maar vertragen
Lefty, gaat je er morgen zijn? Ik zou echt graag eens meerijden
Ja sowieso, ik denk vroeg aan te zetten, ik wil er toch zeker om 10u zijn.
Even 2 rondjes rustig nieuwe bandjes en blokken nog wat inrijden, dan koelen en tanken. Dus rond 12h kunnen we knallen
Ja sowieso, ik denk vroeg aan te zetten, ik wil er toch zeker om 10u zijn.
Even 2 rondjes rustig nieuwe bandjes en blokken nog wat inrijden, dan koelen en tanken. Dus rond 12h kunnen we knallen
In die bocht ik ook maar ik dacht dat we het hadden op "net ervoor".
Interessant programma, maar ik ben geen apple mens
Is ook ervoor die vmax he. Nuja het kan natuurlijk dat LL aan 220 per uur DOOR Schwedenkreuz rijdt maar dan wil ik toch wel eens zien hoe die kar zich dan gedraagt.... vanuit mijn auto die op veilige afstand volgt weliswaar
Is ook ervoor die vmax he. Nuja het kan natuurlijk dat LL aan 220 per uur DOOR Schwedenkreuz rijdt maar dan wil ik toch wel eens zien hoe die kar zich dan gedraagt.... vanuit mijn auto die op veilige afstand volgt weliswaar
er zit uiteraard lag op die meting, je moet alles iets vroeger beschouwen
Is ook ervoor die vmax he. Nuja het kan natuurlijk dat LL aan 220 per uur DOOR Schwedenkreuz rijdt maar dan wil ik toch wel eens zien hoe die kar zich dan gedraagt.... vanuit mijn auto die op veilige afstand volgt weliswaar
Mocht het van mijn S afhangen dan denk ik dat ge best in den bos kijkt
Ik heb gisteren remschijftemperatuur gemeten na 5 tot 6 ronden, was 500 graden C, ik had dus dringend beter brake ducts nodig. Heeft mischien ook te maken met de 15" velgen die heel dicht bij de remklauwen komen en dus weinig lucht doorlaten? Ik zal volgende week 16" velgen en banden proberen.
Vandaag naar de Brico gegaan, 8cm aluminium ducting, gekleeft op een 10 naar 8cm plastic passtuk met power tape, dan geschoven binnen de oorspronkelijke mistlichtomhulsel.
Heb enkele dingen zoals de hoorn moeten verplaatsen maar uiteindelijk was het gelukt.
Comment