Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gaat er iemand zondag nog die kant op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
      Gaat er iemand zondag nog die kant op?
      Ik ga zaterdag naar Aken en rij dan door 's avonds, zondag vroeg uit de veren en om acht uur aan de poort . Ik blijf erna gans de dag om te kwijlen op al het blinkend materiaal.

Ben meestal bij Brunnchen.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Sowieso zonder, ik boet te veel tijd in door verlies aan stabiliteit, afgezien van die curb zit daar ok nog een hobbel naar beneden in hé. Als ik die curb niet neem kan ik die hobbel perfect gebruiken om me met de juiste "Schwung" in die linkse te gooien. Dat voordeel verlies ik compleet als ik die curb wel neem, en het voordeel van die kleinere hoek weegt daar totaal niet tegen op.
        Maar bon, ik heb een ander kistje dan die toestanden in de VLN, maar ik ben benieuwd hoe jouw bevindingen gaan zijn.
        Hoezo verlies aan stabiliteit?
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog een ring battle, RSR vs. Ford GT

Aktuelles Programm, News, die besten Clips, ganze Folgen und Hintergrundinformationen zu den Sendungen von ProSieben. WE LOVE TO ENTERTAIN YOU.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Hoezo verlies aan stabiliteit?
            Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Nog een ring battle, RSR vs. Ford GT

http://www.myvideo.de/watch/6546914/...Porsche_Teil_1

Heerlijk, echt een droom...velen vinden dat verkeer een verschrikking maar gecombineerd met ervaren piloten moet dat hemels zijn (gesteld dat je de inhalende persoon bent )

Comment

• Blijft m'n favo

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik zou mijn stuur op eten! Altijd zo dicht bij kunnen komen er half over gaan en dan toch net niet. Kerel zal wel blij geweest zijn als het hem na 10 min dan toch uiteindelijk lukt.

Comment

• Ging normaal morgen vertrekken voor een paar dagen te ringen, maar krijg nu dan toch geen verlof En just met zo'n prachtig weer

Comment

• Da laatste filmke is wel zot van Lefty. Echt 10 minuten genieten. Veel fiesta's ook

Comment

• Vr 22 en za 23 telkens van 8u tot 19u open.weekendje anyone?

Comment

• Heel heel misschien vrijdag, moet zaterdagochtend vroeg vliegen maar kan het wsl niet laten om nog even te scheuren voor ik weg moet.
                        Spreken we evtl iets af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Er heeft hier een filmpje gestaan van een gozer met een stock Megane 3RS die op pilot sports 8:06 rijdt. Er zal dus nog wel ruimte zijn om nog sneller te gaan met zo een leeggehaalde kist op semi's.
                          Gezien het vermogensverschil mag dit er ook wel wezen

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Heel heel misschien vrijdag, moet zaterdagochtend vroeg vliegen maar kan het wsl niet laten om nog even te scheuren voor ik weg moet.
                            Spreken we evtl iets af?
                            Nog niet 100% zeker maar denk alsnik ga dat ik vrijdag tegen de middag daar ben... Jij?

Comment

• Misschien dat ik maandagmorgen eens afzak om te kijken, ik ben dan toch in de buurt. Nog iemand de maandag...?
                              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Nog niet 100% zeker maar denk alsnik ga dat ik vrijdag tegen de middag daar ben... Jij?

Sowieso want ga het niet te laat maken

Comment

• Ik ben van aanstaande vrijdag t/m maandag am Ring.

Vrijdagochtend rijd ik voor de verandering eens samen met een groepje S2000's en MR-2's binnendoor vanaf Maastricht naar de Ring.
                                  Ik verwacht dat we op zijn vroegst 13u am Ring zijn en ik rijd even langs het pension om wat ballast te droppen voor het geval het gaat kriebelen om te rijden. Ik ga er vanuit dat ik vrijdag meer rond kijk en foto's maak dan dat ik op de Ring ga.
                                  Ben meer van plan om de volgende dagen 's morgensvroeg wat rondjes te rijden, daarna lekker ontbijten en dan weer terug naar de Ring. Dit is globaal de planning.

Zaterdagmiddag arriveert er ook nog een maat van me met een goudoranje 350Z en ikzelf rijd met een rode S2000.
                                  Die maat blijft ook t/m maandag.

De weersvoorspellingen zien er super uit, het zal wel druk worden maar dan is er lekker veel te zien. Ik ga er niet op rekenen dat ik dit weekend veel rondjes ga rijden maar dat is geen ramp want er staan nog een paar data op mijn agenda.

Bis am Ring!

Comment

Vanaf 01:28

+ YouTube Video
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                    Blijft m'n favo

+ YouTube Video
                                    Zalig!!

Dit blijft mijn favo Ring-Battle:

+ YouTube Video

Comment

• Mijn 330 wordt zaterdag uitgelaten op de ring met verse remmen, ophanging, koppeling en banden

De meeste zotte Engelsen komen pas zondag en maadag hopelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                        Ik ben van aanstaande vrijdag t/m maandag am Ring.
                                        Ben ook lang weekend am ring. Uitvalsbasis terras aan Einfahrt Breidscheid in Adenau.
                                        Last edited by ; 20/04/2011, 10:33.

Comment

• ik ben er ook van v rijdag normaal, mag ik dan eens een toerke mee in uwe lexus? :p

Comment

Working...
                                          X