Gaat er iemand zondag nog die kant op?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenGaat er iemand zondag nog die kant op?. Ik blijf erna gans de dag om te kwijlen op al het blinkend materiaal.
Ben meestal bij Brunnchen.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenSowieso zonder, ik boet te veel tijd in door verlies aan stabiliteit, afgezien van die curb zit daar ok nog een hobbel naar beneden in hé. Als ik die curb niet neem kan ik die hobbel perfect gebruiken om me met de juiste "Schwung" in die linkse te gooien. Dat voordeel verlies ik compleet als ik die curb wel neem, en het voordeel van die kleinere hoek weegt daar totaal niet tegen op.
Maar bon, ik heb een ander kistje dan die toestanden in de VLN, maar ik ben benieuwd hoe jouw bevindingen gaan zijn.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoezo verlies aan stabiliteit?Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Heerlijk, echt een droom...velen vinden dat verkeer een verschrikking maar gecombineerd met ervaren piloten moet dat hemels zijn (gesteld dat je de inhalende persoon bent)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr heeft hier een filmpje gestaan van een gozer met een stock Megane 3RS die op pilot sports 8:06 rijdt. Er zal dus nog wel ruimte zijn om nog sneller te gaan met zo een leeggehaalde kist op semi's.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHeel heel misschien vrijdag, moet zaterdagochtend vroeg vliegen maar kan het wsl niet laten om nog even te scheuren voor ik weg moet.
Spreken we evtl iets af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNog niet 100% zeker maar denk alsnik ga dat ik vrijdag tegen de middag daar ben... Jij?
Sowieso want ga het niet te laat maken
Comment
-
Ik ben van aanstaande vrijdag t/m maandag am Ring.
Vrijdagochtend rijd ik voor de verandering eens samen met een groepje S2000's en MR-2's binnendoor vanaf Maastricht naar de Ring.
Ik verwacht dat we op zijn vroegst 13u am Ring zijn en ik rijd even langs het pension om wat ballast te droppen voor het geval het gaat kriebelen om te rijden. Ik ga er vanuit dat ik vrijdag meer rond kijk en foto's maak dan dat ik op de Ring ga.
Ben meer van plan om de volgende dagen 's morgensvroeg wat rondjes te rijden, daarna lekker ontbijten en dan weer terug naar de Ring. Dit is globaal de planning.
Zaterdagmiddag arriveert er ook nog een maat van me met een goudoranje 350Z en ikzelf rijd met een rode S2000.
Die maat blijft ook t/m maandag.
De weersvoorspellingen zien er super uit, het zal wel druk worden maar dan is er lekker veel te zien. Ik ga er niet op rekenen dat ik dit weekend veel rondjes ga rijden maar dat is geen ramp want er staan nog een paar data op mijn agenda.
Bis am Ring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
Dit blijft mijn favo Ring-Battle:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenIk ben van aanstaande vrijdag t/m maandag am Ring.
Comment
Comment