Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door robvdp Bekijk Berichten
    http://nordschleifepics.com/index.ph...&date=2012-4-6

Hier staan de links naar de foto's verzameld per dag...vind ik persoonlijk heel handig
    merci!:

BMW X5 45e

Comment

• maandag 16/4 is de nordschleife een hele namiddag open. Is daar een reden voor of is dit gewoon toevallig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
        http://www.youtube.com/watch?v=5FLUkaySEY8

Betere beelden. Wat een klapper!
        Ja man ....

Comment

• Mijn foto's van vandaag:

En de rest:

Comment

• hopelijk niet te slecht weer morgen!

Comment

• mijne copiloot heeft zojuist afgezegd, als der iemand zin heeft om 2 dagen mee te gaan, laat maar weten.

Comment

• Zit serieus wa peper in die mini..

Comment

• In die rode colt ook amai

Vandaag een rondje gereden ( weeral in de regen ), eerst zat ik vast achter een passat break die ik niet voorbij geraakte doordat hij zijn spiegels niet gebruikte en op het rechte stuk ongeveer even snel was als mij.
                  Daarna werd ik ingehaald door een 325i huurwagen en zat die vast achter die passat, uiteindelijk samen erdoor geraakt en heb ik achter de 325i blijven rijden. Vond ik wel leuk want hij reed niet van mij weg

Vanavond mijn laatste rondje al rijden en dan terug naar huis
                  Last edited by kefkie; 09/04/2012, 11:25.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                    mijne copiloot heeft zojuist afgezegd, als der iemand zin heeft om 2 dagen mee te gaan, laat maar weten.
                    Had ik het gisteren avond nog gelezen kon ik meegaan.
                    Maar nu al lang vertrokken zeker?

Comment

• Hopelijk houd die man uit de crv er niet teveel aan over? Gebeuren daar eigenlijk vaak 'dodelijke' ongevallen?

Ik kan me wel voorstellen dat daar soms gevaarlijke taferelen plaats hebben..

Comment

• De 2 inzittenden van de CRV hebben de crash overleefd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                          De 2 inzittenden van de CRV hebben de crash overleefd.
                          Licht of zwaar gewond? Gelukkig is het stevige wagen blijkbaar.

Comment

• Dan zijn in ieder geval weer 2 zotten minder de volgende keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                              Dat scheelt natuurlijk ook.
                              en KWv3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Licht of zwaar gewond? Gelukkig is het stevige wagen blijkbaar.
                                Ik heb ergens anders gelezen dat er een jongen en een meisje in zaten. De jongen heeft zijn arm in het gips en het meisje wat schrammen in het gezicht.
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                                  en KWv3
                                  Goedemorgen . Ja klopt, heb de chauffeur gisteren gesproken op de P boven.

Was weer gezellig, jammer van de regen voor mij. Op nat doe ik in mijn ..................hahaha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                    Ik heb ergens anders gelezen dat er een jongen en een meisje in zaten. De jongen heeft zijn arm in het gips en het meisje wat schrammen in het gezicht.
                                    Is hetgeen ik ook gehoord heb. Voordeel van de CRV is natuurlijk ook dat er nogal wat ruimte zit tussen hoofd en dak en een beetje geluk hebben hoe de auto neerkomt.
                                    Geluk bij een ongeluk dus.

Een rustig rondje over de Ring kan met iedere auto maar dat doe je beter op een rustiger tijdstip/dag. Zo'n hoge CRV is natuurlijk niet geschikt om te scheuren.

Ben al verschillende keren meegereden in een Renault Espace in de regen over de Ring en dat ging best vlot, omdat de chauffeur heel precies de ideale lijn rijdt en niet bruusk remt en stuurt.
                                    Gingen we veel "op papier" snellere auto's zoals M3, Exige voorbij maar die auto's stonden hoogstwaarschijnlijk op semi's dus dan zijn ze zeker in het nadeel. Wel grappig om de gezichten van die rijders/inzittenden te zien als er een Espace voorbij komt.

Comment

• Al dat rondvliegend materiaal uit de CRV... Da's toch het eerste wat ik doe, alles dat los zit vast maken, of uit de auto
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Kleine samenvatting van mijn eerste rondjes :

Vrijdag toen ik toekwam was het redelijk mooi weer maar een enorme file, blijkbaar door dat accident met die honda..
                                        Heb er in totaal 3 rondjes gereden, het eerste rondje was in de regen / sneeuw dus heb niet zo overdreven snel gereden + de baan kende ik enkel van op de playstation .

Het tweede rondje zat ik "vast" achter een rode passat, maar we werden erna ingehaald door een 325i huurwagen en dan ben ik erna achter gereden en heb een hele tijd achter hem blijven rijden. In die ronde heb ik vanaf de start tot aan de afrit een mooie tijd gereden (denkik
                                        ) van iets minder dan 12min... Laatste rondje was enorm glad en mistig dus ook niet zoveel plezier van gehad.

Heb ook eens een topspeed run proberen te doen, we klokten af op 191 op GPS @ 4100toeren, niet slecht voor maar 105pk..

Ik verschoot ook van mijn vriendin, die normaal wel wat schrik heeft in de auto zei dat ik best harder mocht gaan, maar ik durfde zelf niet .

Deze zomer ga ik sowiso terug om nog wat rondjes te rijden

BMW X5 45e

Comment

• die passat is een vrouwmens, dat zo heel serieus met racehandschoenen in zo nen oude trage passat constant rondjes doet :')

Comment

Working...
                                          X