Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
    http://vimeo.com/39228533
    video van de trckday, wel knap gedaan
    @1:40, mijn M6 gespot :]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
      ik ga 9 en 10 april, nog volk dat dan gaat?
      Ik ga 6 t/m 9 april.

Comment

• Zondag geweest.
        Korte montage gemaakt

'92 BMW 320i Coupe
        '92 BMW 750i Glanzschwarz
        '94 BMW 850i Diamantschwarz
        '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
          Houdt er rekening mee dat het zaterdag maar 1u Touristenfahrt is en zondag van 8-14u en van 17-19u.http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
          Zondag is er een motorinwijding bij de GP-Strecke en na de mis mogen alle motoren een rondje over de Ring in colonne tussen 14u en 17u.
          http://www.nuerburgring.de/events/mo...-anlassen.html
          thanks,denk da ik toch zal gaan ben ook motorliefhebber,zal alvast motorvest en helm meedoen,je weet nooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
            thanks,denk da ik toch zal gaan ben ook motorliefhebber,zal alvast motorvest en helm meedoen,je weet nooit
            Als je motorliefhebber bent dan moet je zeker gaan, je zult je hart ophalen.
            Veel plezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
              Zondag geweest.
              Korte montage gemaakt

Leuk filmpje, paar bekenden van me staan er op maar ikzelf niet.

Comment

• @niekcarfreak. Met wat heb je gereden? Mss vind ik je terug in ruwere video of tussen mijn foto's
                '92 BMW 320i Coupe

Comment

@niekcarfreak. Met wat heb je gereden? Mss vind ik je terug in ruwere video of tussen mijn foto's
                  Rode Honda S2000. 2 maten, beide in een S2000 komen wel voorbij op 3.58".

p.s. Ik weet niet of de Belgische SLK 55 AMG rijder hier meeleest maar rechts inhalen is verboden tijdens Touristenfahrt. Ik wilde je sowieso al voorbij laten voorbij de bocht bij Brünnchen waar je me rechts wilde inhalen terwijl ik de ideale lijn wilde aansnijden.

Verder no hard feelings hoor.

Ik weet dat er mensen bewust rechts inhalen, omdat ze niet even geduld hebben en een recordtijd willen rijden terwijl er niks te winnen valt maar er zijn helaas ook nog steeds mensen die niet eens weten dat tijdens Touristenfahrt rechts inhalen verboden is. Tijdens Trackdays is rechts inhalen vaak wél toegestaan.
                  Als ik nu een paar kilometer "in de weg" rijd dan lok ik het uit maar ik ga altijd zo snel mogelijk aan de kant, maar wel zo dat ik mezelf niet in de problemen breng.
                  Even geduld hebben en een ander 1 of 2 bochten laten afmaken is een schone zaak en voorkomt ongelukken en dan heeft iedereen meer plezier en minder ellende.

Comment

• 6 april mss ook nog eens naar daar afzakken, al zal het vooral zijn om wat te kijken deze keer.

Comment

• Nog iets gevonden GoldenEye?

Comment

• Skoda Fabia RS met nummerplaat 267-CBS?
                        Koen zit niet op het forum, hij is de eigenaar van Skoda garage schelkens in Borsbeek.

Comment

• yep, kerel kan in elk geval een pak rijden met dat ding, chapeau

Comment

• Die Koen kan inderdaad goed sturen met de Fabia. Ik neem aan dat er motorisch en/of qua onderstel ook wel wat gesleuteld is aan die auto?!

Comment

• Dit zijn de enigste foto's die ik terug gevonden heb van S2000
                              '92 BMW 320i Coupe

Comment

• Vandaag nog eens gaan rijden,was gesloten wegens ongeval rond 1320u,blijkbaar serieus,2 brandweerwagens,ambulance,politie en opkuiswagen reden op't circuit...

Comment

Dit zijn de enigste foto's die ik terug gevonden heb van S2000
                                  Ok dank je. Die 2 zijn maten van me.

Comment

• Voor zover ik weet niet, enkel semi slicks eronder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                                      Voor zover ik weet niet, enkel semi slicks eronder!
                                      Dat scheelt natuurlijk ook.

Comment

• iemand van hier die naar karfreitag gaat?

Comment

• Ik mss. Maar wss niet rijden deze keer.
                                          Ze geven wel goed weer heb ik gezien (koud maar wel veel zon)

Comment

Working...
                                          X