Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vincentw Bekijk Berichten
    kunt ge op de nurbur ergens een lambo huren XD,?
    Zeker! Klik even op volgende link: klik
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Zeker! Klik even op volgende link: klik
      op die site kunde zelfs met ne veyron over de ring scheuren

Comment

• Afgelopen weekend mijn eerste rondjes van 2012 getoerd op de Ring. Ik heb een paar auto's met Belgisch plak zien rijden maar de rijders niet goed gezien of gesproken.
        Ik reed met een IS200, mijn S2000 staat nog op stal vanwege de pekel en bovendien staat ie op zomersloffen.
        Heb oa een Belgische E36 gezien.
        Zaterdag was de baan hier en daar nog een beetje vochtig maar wat een rust, ik arriveerde 's middags en blijkbaar was de baan pas om 12u open gegaan vanwege de mist.
        Zondagmorgen was de baan wat wit van de rijm maar 's middags helemaal droge baan maar wel kouder(-2) dan zaterdag(+1) en er was iets meer verkeer maar dat mag geen naam hebben.
        Hier en daar wat sneeuwresten in de berm en rijm aan de bomen maakte het plaatje bijzonder en geen enkel pechgeval gezien.
        Sfeer was super!
        Kortom een mooie start van Ringseizoen 2012.

O ja, een bekende snelle Colt was er ook.
        Last edited by ; 01/02/2012, 18:43.

Comment

• De nieuwe ring-taxi 2012
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
            De nieuwe ring-taxi 2012
            Die foto is afgelopen zomer al gemaakt. Hopelijk wordt het dit jaar inderdaad de Ringtaxi, vorig jaar ben ik 2 keer meegeweest in een M3 Ringtaxi. De eerste rit werd er veel gedrift en de 2e keer op een andere dag ging een andere rijder meer op snelheid rond.
            Het driften vond ik het leukste!!!
            Dit jaar wil ik wel eens mee in de M5, een vriend van me heeft nog tickets. Jammer dat Sabine niet meer met de BMW Ringtaxi rijdt. Ruim 400euro voor een rondje met haar in een race 911 tijdens de training op vrijdag voor de VLN-race vind ik wat gortig.

Comment

• vertrouwensbreuk

Wat een heuglijk nieuws vandaag vanuit de Eifel:

http://www.rhein-zeitung.de/startsei...id,377106.html

Google vertaling hier:
              http://translate.google.com/translat...6.html&act=url

Komt erop neer dat de deelstaatregering Rheinland-Pfalz, de Nürburgring Automotive GmbH (NAG) eruit heeft gegooid. Alle lopende contracten zijn opgezegd, onder meer het F1-contract en het pachtverdrag dat liep tot 2040.

NAG heeft onlangs aangekondigd 92 medewerkers te zullen ontslaan. De reactie van de rood-groene deelstaatregering spreekt boekdelen. Het heeft lang geduurd. Te lang.

Het gaat nog wel even duren eer het allemaal gedaan is, want de hoge heren Lindner en Richter hebben al een jarenlange juridische strijd aangekondigd.

En nu maar hopen dat mijn jaarkaart geldig blijft...

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Wie doet allemaal mee aan de open-pitlane trackday van skylimitevents 19 maart?

Comment

• ME

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                      Wat een heuglijk nieuws vandaag vanuit de Eifel:

Rheinland-Pfalz - Es ist das Eingeständnis, sich die falschen Partner gesucht zu haben: Das Land will sich von den Pächtern des Nürburgrings trennen. ...

Google vertaling hier:

Komt erop neer dat de deelstaatregering Rheinland-Pfalz, de Nürburgring Automotive GmbH (NAG) eruit heeft gegooid. Alle lopende contracten zijn opgezegd, onder meer het F1-contract en het pachtverdrag dat liep tot 2040.

NAG heeft onlangs aangekondigd 92 medewerkers te zullen ontslaan. De reactie van de rood-groene deelstaatregering spreekt boekdelen. Het heeft lang geduurd. Te lang.

Het gaat nog wel even duren eer het allemaal gedaan is, want de hoge heren Lindner en Richter hebben al een jarenlange juridische strijd aangekondigd.

En nu maar hopen dat mijn jaarkaart geldig blijft...
                      Ik heb het nieuws ook gevolgd.

Lindner en Richter zijn echter nog niet zomaar weg, ze willen vast nog een oprotpremie eruit slepen.

Hoe nu verder is ook niet zo simpel. Enige oplossing is een goede nieuwe pachter vinden maar die zal niet voor de schulden willen opdraaien.
                      De Duitse staat is eigenaar van de Ring en zou eventueel kunnen opdraaien voor de schulden maar politiek ligt dat erg gevoelig want in principe draait de Duitse burger dan op voor de kosten, iemand die symphatie heeft voor de Ring zal dat niet erg vinden maar anderen waarschijnlijk wél.

Net als jij hoop ik dat onze Jaarkaart 2012 geldig blijft maar ik denk dat daar wel een mouw aan gepast wordt. De opbrengst van de tot nu toe verkochte jaarkaarten voor dit jaar is maar een schijntje vergeleken met de overige schulden.

Ik hoop dat mijn geplande weekendje Ring 10, 11 en misschien 12 maart wel doorgaat, hopelijk werkt het weer ook mee.
                      Als ik goed ingelicht ben dan worden er vanaf volgende week tot 9 maart asfalteringswerken uitgevoerd op de Nordschleife, hopelijk kan alles volgens planning verlopen ondanks alle perikelen.

Comment

• Is er dan al iets geweten hoe het met het Lindner Motorsport hotel verder gaat? Hebben daar nl gereserveerd voor een weekend in september...
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Is er dan al iets geweten hoe het met het Lindner Motorsport hotel verder gaat? Hebben daar nl gereserveerd voor een weekend in september...
                          Is allemaal nog een beetje onduidelijk helaas.
                          Touristenfahrt zal wel blijven bestaan maar er wordt al gesproken over afbreken van een deel van de Ringwerkgebouwen als ik de Duitse persberichten goed begrepen heb.
                          Zal waarschijnlijk een lang juridisch en politiek gebeuren worden.

Is trouwens wel een goed hotel met mooie kamers en een SUPER UITGEBREID ontbijt.
                          Normaal vinden wij de prijzen te hoog maar in januari was een aanbieding voor deelnemers aan de Ringwandeling voor jaarkaarthouders en toen konden we het niet laten om daar te slapen alvorens door te rijden naar Oostenrijk voor onze wintersport.

Als je goed Duits kunt dan kun je op http://www.touristenfahrerforum.de/f...74903&page=246 meer info vinden.

Comment

• Nieuwsvideo van Duits journaal 27-02-2012 m.b.t. de Ring:

Comment

• DTM

Kategorie Gold Vollpreis Gold + Fahrerlager 72,00 EUR
                              Kategorie Gold Vollpreis Gold 47,00 EUR
                              Kategorie Gold Vollpreis Gold ermäßigt + Fahrerlager 36,00 EUR
                              Kategorie Gold Vollpreis Gold ermäßigt 23,50 EUR

Kunnen jullie mij effe het verschil uitleggen van deze plaatsen, ken maar een klein beetje Duits? Alvorens ik de tickets bestel.
                              Volgens mij betekent Fahrerlager zoiets als paddock. Enkel het verschil ts de eerste 2 en de laatste ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichten
                                Kategorie Gold Vollpreis Gold + Fahrerlager 72,00 EUR
                                Kategorie Gold Vollpreis Gold 47,00 EUR
                                Kategorie Gold Vollpreis Gold ermäßigt + Fahrerlager 36,00 EUR
                                Kategorie Gold Vollpreis Gold ermäßigt 23,50 EUR

Kunnen jullie mij effe het verschil uitleggen van deze plaatsen, ken maar een klein beetje Duits? Alvorens ik de tickets bestel.
                                Volgens mij betekent Fahrerlager zoiets als paddock. Enkel het verschil ts de eerste 2 en de laatste ?

Gold zijn de duurste tribunes, zie http://www.nuerburgring.de/fileadmin...M_2012_ENG.pdf
                                Plattegrond http://www.nuerburgring.de/fileadmin...e_DTM_2011.pdf

Vanaf tribune 3 kijk je op de pitstraat, tribune 4 en 4a is ook mooi zitten.

Fahrerlager is inderdaad de paddock.

Ermässigt betekent korting, staat ook in bovenstaande link. Geldt voor kinderen van 7 tot 14 jaar en voor mensen die aan kunnen tonen dat ze minimaal 50% slecht zicht hebben.

Er bestaan ook gezinstickets voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Verder zijn er tickets voor het hele weekend of enkel 1 dag.
                                Zelf heb ik eens op vrijdag tijdens de training/kwalificatie gekeken voor 10euro, is heel leuk voor het geld. Je mag dan op alle tribunes en in de paddock. oa David Coulthard zag ik nog op een scooter in de paddock.

Hopelijk is een en ander nu duidelijker?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Gold zijn de duurste tribunes, zie http://www.nuerburgring.de/fileadmin...M_2012_ENG.pdf
                                  Plattegrond http://www.nuerburgring.de/fileadmin...e_DTM_2011.pdf

Vanaf tribune 3 kijk je op de pitstraat, tribune 4 en 4a is ook mooi zitten.

Fahrerlager is inderdaad de paddock.

Ermässigt betekent korting, staat ook in bovenstaande link. Geldt voor kinderen van 7 tot 14 jaar en voor mensen die aan kunnen tonen dat ze minimaal 50% slecht zicht hebben.

Er bestaan ook gezinstickets voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Verder zijn er tickets voor het hele weekend of enkel 1 dag.
                                  Zelf heb ik eens op vrijdag tijdens de training/kwalificatie gekeken voor 10euro, is heel leuk voor het geld. Je mag dan op alle tribunes en in de paddock. oa David Coulthard zag ik nog op een scooter in de paddock.

Hopelijk is een en ander nu duidelijker?!
                                  Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik zie er al naar uit.

Comment

• Graag gedaan.
                                    Nog een tip: VLN-race is ook mooi om te kijken. Dit vind plaats op de GP-Strecke en de Nordschleife en is een aantal keren per jaar.
                                    Voor de GP-Strecke betaal je entree maar langs de Nordschleife mag je overal gratis kijken. Deze race is altijd op zaterdagmiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                      Graag gedaan.
                                      Nog een tip: VLN-race is ook mooi om te kijken. Dit vind plaats op de GP-Strecke en de Nordschleife en is een aantal keren per jaar.
                                      Voor de GP-Strecke betaal je entree maar langs de Nordschleife mag je overal gratis kijken. Deze race is altijd op zaterdagmiddag.

http://www.nuerburgring.de/events/serien/vln.html
                                      Ga ik zeker ook doen, altijd fun

Comment

• Ab Samstag 10-03 geht's wieder los http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
                                        Ich bin dabei! Wer noch?

Comment

• Zin heb ik zeker, maar waarschijnlijk niet aangezien het de maandag erop trackday van SkyLimit is..

Comment

Working...
                                          X