wa is dan het verschil tussen nordschleife+gp strecke en nordschleife VLN variant?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenwa is dan het verschil tussen nordschleife+gp strecke en nordschleife VLN variant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDat wil ik wel eens doen!
Maar eigenlijk wil ik best eens gaan als jij der bent en een vriendelijk naar een ritje vragen
En regel die 190!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent gaat er wel stikken van de getikte Engelsen dat weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenGeen probleem, zal proberen hier wat te posten wanneer ik aanwezig ben.
En regel die 190!
Bedankt!
Ge kunt dan eens bij mij in m'n oud kot kruipen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenIk ben een slechte passagier....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenZot, extra drag...no way bij mij!
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenBij de VLN variant mis je het (plezantste) stuk vanaf bocht 6 tot 10, halverwege 5 & 6 is er een verbinding met het stuk tussen 10 & 11. En de chicane aan 14 & 15 is ook anders denk ik.
Wordt bij bocht 1 dan ook niet die shortcut gedaan naar bocht 5? Of is dat enkel bij de 24u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWordt bij bocht 1 dan ook niet die shortcut gedaan naar bocht 5? Of is dat enkel bij de 24u?
En 24H is volgens mij volledige GP Strecke + Nordschleife, dus die hebben sowieso het langste rondje...DACHT ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenNope...
En 24H is volgens mij volledige GP Strecke + Nordschleife, dus die hebben sowieso het langste rondje...DACHT ik.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenZalig he...Adenauer Sprungkuppe
2012...fucking Mayo's....
Comment
Comment