Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    proficiat heb je de vangrail ook effectief gekregen?
    Thanks!
    Serieus, ik wou dat echt vragen maar had het lef niet

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten

Ik vroeg me al af of jij dat kon zijn. Ik zag jullie allemaal rond de auto staan kijken, maar ik zag zelf in het voorbijrijden geen schade. Aangezien ik u niet ken of al ooit gezien heb, maar wel weet dat je met die Megane rondpeert, had ik zo mijn twijfels.

Goed dat je zelf niets hebt buiten een schrik opgedaan, en hopelijk niet al te veel kosten... Lag vandaag toch echt wel verraderlijk op sommige stukken, met die af-en-aan regen constant.
    Was je d'r ook? Met welke kist, want heb wel een paar Belgen gezien.

Ja lag bij momenten echt smerig, maar bon...je kan 1001 excuses zoeken, maar de fout ligt sowieso bij mij. Was in rondje 10 dus het is niet dat ik opeens op onbekend terrein kwam, het was net weer beginnen regenen en ik had maar wat trager de bocht in moeten gaan.
    En op de Ring heb je nu eenmaal geen uitloopzones o.d., dat weet je!
    Als ik een idee heb v/d schade post ik het hier wel.

Comment

• Das minder, maar het had veel erger kunnen zijn.

NS blijft zeer tricky in het nat!

Comment

• Al bij al kan je van chance spreken als je crasht op circuit en er is slechts sprake van een kromme velg, ik drink er eentje op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Was je d'r ook? Met welke kist, want heb wel een paar Belgen gezien.

Ja lag bij momenten echt smerig, maar bon...je kan 1001 excuses zoeken, maar de fout ligt sowieso bij mij. Was in rondje 10 dus het is niet dat ik opeens op onbekend terrein kwam, het was net weer beginnen regenen en ik had maar wat trager de bocht in moeten gaan.
          En op de Ring heb je nu eenmaal geen uitloopzones o.d., dat weet je!
          Ik was passagier aangezien mijn eigen kar een nieuwe cilinderkop van doen heeft (en met zo'n toestand op de baan zou ik toch nooit op de NS gedurfd hebben, zeker aangezien ik een groentje ben, en een 27 jaar oude RWD kar met 286pk nu niet echt de auto is om je eerste rondje op een kletsnatte NS te rijden ).

Toen we voorbijreden zat ik bij een kerel uit Spanje in zo'n RentRaceCar Golf GTI, man die peet kon rijden (rijdt Clio Cup en dergelijke). Het was zo'n internationale forumbijeenkomst als jaarlijkse uitstapje naar de NS.

Verder nog wat ritjes gehad in een Audi B5 RS4 MTM met 500pk, fuck...en dat op een kletsnatte en verlaten NS 's morgens. Ook paar bange momentjes gehad maar gelukkig een capabele chauffeur. Zo veel grip, en toch slierde die op sommige stukken nog over z'n vier wielen weg...maar fuck wat een ervaring, die power is echt zot! Noren hé...

Die schitterende TVR Griffith ook in de hesp zien gaan, alsook een Passat Break...'t is en blijft een risky business als het nat ligt. Ik vind het iedere keer al overweldigend als het droog is, laat staan in zo'n weertje!

Verder was er zo'n brakke Citroen BX, compleet verneukt, blutsen, builen, roeste uitlaat, mottige velgen, maar wel semi-slicks. Wat voor motor daar in zat, of wat voor wonderchauffeur, I dunno, maar dat ding ging ons gewoon keihard voorbij (toen het droog was, en de ring ook zo goed als), om daarna effe doodleuk een 911 te knippen, nog nooit gezien...
          Last edited by Stoffie; 19/06/2011, 19:46.
          1984 BMW M635CSi F u n
          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Leuk dat je het toch "positief" bekijkt, dat zal al helpen om terug in het zadel te springen eens het paard zijn poten weer allemaal op hun plaats staan.

Als ik zou crashen, ik zou het stuk vangrail eisen, gewoon om op mijn kamer te hangen of in de garage ofzo lijkt me cool als reminder dat het soms kan fout gaan
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Das minder, maar het had veel erger kunnen zijn.

NS blijft zeer tricky in het nat!
              Niet alleen in het nat

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Al bij al kan je van chance spreken als je crasht op circuit en er is slechts sprake van een kromme velg, ik drink er eentje op!
              Met een krom voorwiel bedoel ik helaas geen kromme velg
              Laten we zeggen dat rechtdoor rijden nogal onmogelijk is momenteel!
              Morgen/overmorgen heb ik wel een ideetje, zal sowieso wel redelijk prijzig zijn vermoed ik, laten we hopen dat het meevalt!

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              Leuk dat je het toch "positief" bekijkt, dat zal al helpen om terug in het zadel te springen eens het paard zijn poten weer allemaal op hun plaats staan.

Als ik zou crashen, ik zou het stuk vangrail eisen, gewoon om op mijn kamer te hangen of in de garage ofzo lijkt me cool als reminder dat het soms kan fout gaan
              Niet Ringen met een daily of kapitaal dat je niet kan missen helpt veel!
              Je kan uiteraard op safe spelen en kalmer rijden, maar voor mij is het of hooligan of niks, dan weet je dat je dat wel eens kan tegenkomen hé.

Comment

• Das minder kerel! Ge had mij Just voor galgenkopf ingehaald deze voormiddag, ik reed met die blauwe Subaru .

Comment

• Ah juist, paar x gespot!

Comment

• Van iedereen die ik ken die er al is uitgevlogen, was het steeds in de regen of als het nat is

Ik heb zelf ooit een 2 tal rondjes in de regen gedaan en het is ergens wel kicken maar ik doe het toch liever niet meer, toen 2 mensen er ook zien uitgaan die voor mij reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                      Niet Ringen met een daily of kapitaal dat je niet kan missen helpt veel!
                      Waarom denk je dat ik een E30 318is zoek

hooning!
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Jammer te horen dat ook jij bij de "gelukkigen" hoort.

Je zat al een tijdje in de "danger zone"

Al goed dat je er zelf goed vanaf komt en hopelijk valt de schade wat mee.

Daarom dat ik niet snel ga beginnen jagen, je weet dat er vroeg of laat eens brokken van komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          Van iedereen die ik ken die er al is uitgevlogen, was het steeds in de regen of als het nat is

Ik heb zelf ooit een 2 tal rondjes in de regen gedaan en het is ergens wel kicken maar ik doe het toch liever niet meer, toen 2 mensen er ook zien uitgaan die voor mij reden.

Ik zou daar nu niet direct een lijn in trekken....iemand zoals ik die zich in het nat niet inhoudt doet dat op het droge ook niet. Puur toeval dat het nu gebeurt want ik kan me zo een 5tal close momenten voor de geest halen waarbij het ook prijs had kunnen zijn.

Waar is gta etc eigenlijk gecrasht? We kunnen de Ring bijna volledig andere bochtenbenamingen geven! De wax-it S, de Lefty linkse, kleinejoris Kreuz, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Jammer te horen dat ook jij bij de "gelukkigen" hoort.

Je zat al een tijdje in de "danger zone"

Al goed dat je er zelf goed vanaf komt en hopelijk valt de schade wat mee.

Daarom dat ik niet snel ga beginnen jagen, je weet dat er vroeg of laat eens brokken van komen.

Ik had nochtans geen topic geopend!

Als je het spelletje speelt moet je de gevolgen ook dragen, part of the game. Expensive game wel!

Comment

• Mindere zaak Leftie, je bent gelukkig realistisch genoeg, en je hebt zelf niets, da's het belangrijkst
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Da's minder Lefty...

Gelukkig heb je zelf niks en is het zoals je zelf al zei geen financiele aderlating om die kist eens tegen de vangrail te kleven.

Comment

• Heb je omnium op die kist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Heb je omnium op die kist?

Kleine omnium denk ik, maar ik ga dat sowieso niet aangeven bij de verzekering. Ten eerste moeten die niet weten dat ik daar zit rond te knallen (heb echt belachelijk lage premies en ik wil nog lang op de Ring kunnen/mogen knallen), ten tweede gaat m'n premie dan volgend jaar fors omhoog en ten derde zit je wsl nog met een bepaalde franchise.

Gesteld dat het überhaupt verzekerd is, nooit gecheckt omwille van bovenstaande redenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      en je hebt zelf niets
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Gelukkig heb je zelf niks
                                      Thanks gasten!

Comment

• @ Lefty-linkse, is Kallenhard geen rechtse, licht bergaf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          @ Lefty-linkse, is Kallenhard geen rechtse, licht bergaf?

Ja het is die linkse voor je Kallenhard binnenkomt, zeg maar. Maar aangezien ik pingpong gespeeld heb zat ik dus theoretisch quasi IN Kallenhard. Heb het speciaal nog gevraagd aan die Stresi's, je wil wel weten waar je gecrashed bent natuurlijk, om wat te kunnen namedroppen aan de toog

Comment

Working...
                                          X