Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    We kunnen de Ring bijna volledig andere bochtenbenamingen geven! De wax-it S, de Lefty linkse, kleinejoris Kreuz, ...
    BlackFox Brünchen

Gelukkig heb je zelf niks en zal de schade ook wel meevallen

Comment

• Je bent gecrashed van Metzgesfeld tot Kallenhard

Comment

Ja het is die linkse voor je Kallenhard binnenkomt, zeg maar. Maar aangezien ik pingpong gespeeld heb zat ik dus theoretisch quasi IN Kallenhard. Heb het speciaal nog gevraagd aan die Stresi's, je wil wel weten waar je gecrashed bent natuurlijk, om wat te kunnen namedroppen aan de toog

Comment

• Je hebt het echt wel uitgelokt

Comment

• aiaiai... wel leuk dat je het nog zo nuchter opneemt. En er zelfs nog mee kan lachen precies

Hopen dat dat krel snel genezen is! En nu heb je toch al geleerd hoe het voelt om over de limiet te gaan, je moet alles eens meegemaakt hebben.

Comment

• hola!

Goed dat je niet hebt, al de rest is maar auto
              En ring vlak na een regenbui, het is vaak onvoorspelbaar glad dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                BlackFox Brünchen

Gelukkig heb je zelf niks en zal de schade ook wel meevallen
                Dat klinkt nog niet slecht, but you don't change the name if you haven't touched armco!

Thanks

Btw, die iphone jailbreaken is nu nog even niet nodig!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Je bent gecrashed van Metzgesfeld tot Kallenhard
                klinkt wel beter dan "ik ben er uit gegaan op de Quiddelbacher Höhe"! (ik tart het lot nu wel een beetje )

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                aiaiai... wel leuk dat je het nog zo nuchter opneemt. En er zelfs nog mee kan lachen precies

Hopen dat dat krel snel genezen is! En nu heb je toch al geleerd hoe het voelt om over de limiet te gaan, je moet alles eens meegemaakt hebben.

Goh ja, mee lachen - ik kan ook huilen maar dat helpt me weinig verder! En zoals gezegd en meermaals gepost, het is een risico dat ik erbij nam. Je kent mij & m'n rijstijl hé, zuiver kan je dat niet noemen, spannend wel
                Vandaag iets té spannend, zo bleek!
                Soit, 't is niet een financiële aderlating die ik meermaals wil meemaken, zelfs 1 keer is te veel. Vergelijk het met....fun hebben op een eiland vol met hoeren waarvan er eentje aids heeft, je wéét dat het ooit een keertje fout kan lopen.

Comment

Kleine omnium denk ik, maar ik ga dat sowieso niet aangeven bij de verzekering. Ten eerste moeten die niet weten dat ik daar zit rond te knallen (heb echt belachelijk lage premies en ik wil nog lang op de Ring kunnen/mogen knallen), ten tweede gaat m'n premie dan volgend jaar fors omhoog en ten derde zit je wsl nog met een bepaalde franchise.

Gesteld dat het überhaupt verzekerd is, nooit gecheckt omwille van bovenstaande redenen.
                  Best niet , als je op circuit rijd moet je dat aangeven en is het niet altijd zeker dat het word toegestaan , bij mij staat het zelfs uitdrukkelijk in m'n polis dat er niet op circuit mag gereden worden . Maar dat zal bij elke verzekeraar anders zijn misschien ? En ook een andere regeling mbt touristenfahrten omdat je dan op openbare weg rijd oid , of was het een trackday ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                    Best niet , als je op circuit rijd moet je dat aangeven en is het niet altijd zeker dat het word toegestaan , bij mij staat het zelfs uitdrukkelijk in m'n polis dat er niet op circuit mag gereden worden . Maar dat zal bij elke verzekeraar anders zijn misschien ? En ook een andere regeling mbt touristenfahrten omdat je dan op openbare weg rijd oid , of was het een trackday ?

I know, Ring is openbare weg en dit en dat...
                    Ik heb m'n polis eens gecheckt en ze kunnen dat wel onder 1 of andere noemer zien...soit, zoals gezegd, in the end gaat het me door meeprijs polis + gezeik meer kosten dan gewoon de schade te dokken, dus ik zie het nut van slapende honden wakker te maken niet echt in.

Comment

Vergelijk het met....fun hebben op een eiland vol met hoeren waarvan er eentje aids heeft, je wéét dat het ooit een keertje fout kan lopen.

Post nog eens die coole regenfoto's uit de tijd met je Quattrobeest op de ring.

Comment

Ik zou daar nu niet direct een lijn in trekken....iemand zoals ik die zich in het nat niet inhoudt doet dat op het droge ook niet. Puur toeval dat het nu gebeurt want ik kan me zo een 5tal close momenten voor de geest halen waarbij het ook prijs had kunnen zijn.

Waar is gta etc eigenlijk gecrasht? We kunnen de Ring bijna volledig andere bochtenbenamingen geven! De wax-it S, de Lefty linkse, kleinejoris Kreuz, ...
                        Gta is ook in de wax-it s gecrashed op zogoed als dezelfde plaats
                        Alle, jij weet wel waar natuurlijk :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Post nog eens die coole regenfoto's uit de tijd met je Quattrobeest op de ring.
                          Ik was aan het wachten tot Spillies iets over quattro zou posten, had niet gedacht dat jij het zou zijn!

Here you go!

Comment

I know, Ring is openbare weg en dit en dat...
                            Ik heb m'n polis eens gecheckt en ze kunnen dat wel onder 1 of andere noemer zien...soit, zoals gezegd, in the end gaat het me door meeprijs polis + gezeik meer kosten dan gewoon de schade te dokken, dus ik zie het nut van slapende honden wakker te maken niet echt in.
                            Ik had het eerder over de herstelkosten van je eigen auto, want een wiel dat scheef staat kan echt vanalles zijn.

Comment

Best niet , als je op circuit rijd moet je dat aangeven en is het niet altijd zeker dat het word toegestaan

Wat is dat nu weer voor nonsens. Moet je dan ook aangeven dat je met je auto op je oprit rondrijdt, want dat is ook privé-terrein. Je verzekering dekt gewoon geen circuitrijden, maar ze kunnen je niet verbieden deel te nemen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ik had het eerder over de herstelkosten van je eigen auto, want een wiel dat scheef staat kan echt vanalles zijn.

Ja daar heb ik het ook over, de vangrail + stresi einsatz terugvorderen, daar begin ik zelfs nog niet aan. Niet omdat het bedrag me niet lief is, maar omdat ik de kans erg klein inschat - die zwitsers zijn doorgaans nogal doortastend.

Qua dat wiel, de enige hoop die ik heb is dat het een Renault is, en de garagist geen kerel is met een blinkende schowroom met 3 verdiepingen. Tot nu toe viel alles zeer goed mee, en de onderdelen zijn niet van het merk Porsche of Ferrari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Wat is dat nu weer voor nonsens. Moet je dan ook aangeven dat je met je auto op je oprit rondrijdt, want dat is ook privé-terrein. Je verzekering dekt gewoon geen circuitrijden, maar ze kunnen je niet verbieden deel te nemen hoor
                                  Zo had ik mij dat laten vertellen omdat er polissen zijn die dat wel dekken , en dan is het ja .. niet gedekt met een gewone polis en zeggen ze dat dat "niet mag"

Comment

Zo had ik mij dat laten vertellen omdat er polissen zijn die dat wel dekken , en dan is het ja .. niet gedekt met een gewone polis en zeggen ze dat dat "niet mag"

Jij hebt het over 2 verschillende dingen, namelijk gewone polissen voor de openbare weg en speciale polissen voor circuits/trackdays.

Comment

Waar is gta etc eigenlijk gecrasht? We kunnen de Ring bijna volledig andere bochtenbenamingen geven! De wax-it S, de Lefty linkse, kleinejoris Kreuz, ...
                                      Ook een maat van Matthi heeft zijn Polo ergens fout geparkeerd, dacht ik. Als ik me niet vergis ergens voor Brunnchen.

Comment

• Dan ben ik mis , ik dacht dat daar een combinatie van bestond ? Circuitrijden én openbare weg ?

Comment

• Wat een vette Audi op de vorige pagina.

Oh, en chanceke dat ge in orde zijt Lefty!

Comment

Working...
                                          X